Restant komt gewoon op je saldo. Gisteren bijvoorbeeld twee coupons gekocht en vanochtend iets van €29.99 gekocht + €1.95 verzenden. €8 nog wat kan ik nu gebruiken voor iets anders, vandaag maar nog wat coupons gekocht. Handig voor Mass Effect 3 CE en The Darkness 2. Vorige maand was het precies hetzelfde liedje, Bol heeft er niks tegen gedaan. Livingsocial ook niet en de regels zijn hetzelfde. Niks aan de hand dus.
Dus jij vind het goed dat mensen deze actie misbruiken? Stel je voor dat er op xboxworld 5000 keys worden weggegeven voor iets en een 2 personen maken 100 accounts om 100 keys te krijgen, is dat rechtvaardig?
Nee maar dat is wel anders, want in die situatie is het aantal keys beperkt. Met deze bonnen krijg je gewoon korting en Bol een hoop publiciteit, zonder dat anderen er last van hebben.
Dat kan echt inderdaad nooit lang goed gaan, dadelijk gaan er fucking plasmas enzovoort voor de helft van de prijs weg. Risky business zou ik zeggen.
Wow, eerst zeuren over commentaar op nedgames en nu weer dit over iemand die een loophole heeft gevonden en dat heel slim uitbuit, wat een misselijk mannetje ben jij zeg..
De actie duurt maar een dag. Gewoon niet klagen. Profiteer ervan zolang het kan. Ik heb er zelf 3 gekocht. Dat andere mensen er 100 kopen, dat is wat overdreven. Maar een mail sturen naar bol om daarover te huilen vind ik ook aanstellerij.
Dacht ik al maar ik weet niet echt wat ik nog met het restante kan doen dus er gebeurt gewoon niks mee thnx @Sloober, idd rare gastje.
Het is niet de eerste keer dat ze dit hebben gedaan en ze doen het nog een keer, dus nee ik vind het niet verkeerd. Wat ik wel verkeerd vind is dat jij zo'n enorm lafhartige rattenstreek hiermee uithaalt door dit naar hun te mailen, dan vind ik jou eerder zieliger dan de anderen Flikker een eind op man.
Ga 's deaud.. Jij bent zeker ook zo iemand die de politie belt bij geluidsoverlast 1 minuut over tijd... Maargoed, hopelijk is je moeder trots op je!
Is dit van vandaag of van de vorige actie? Heb je de bonnen wel snel binnen gekregen, zit zelf nog steeds te wachten. Zou wel een iPad 3 over paar maanden voor de helft willen halen, maar ga geen 25 bonnen aanvragen. Denk niet dat dit de bedoeling was, maarja leuk voor de mensen die het wel uitproberen.
Jup heb vorige keer 1 bon gekocht en dat werkte prima Heb er zelf drie gehaald. Toch een leuke deal voor bijvoorbeeld ME3
Zielig figuur ben je al koop ik 1000 bonnen ik betaal ze toch? Wat wil je er mee winnen een gratis bon, ik hoop dat ze je terug mailen met bedankt sukkel maar we maken omzet .! Niks anders dan een zielig figuur ben jij!
Staat overigens alleen maar 1 bon per persoon. Dus voor de sociale mensen onder ons die geen misbruik van de actie maken en netjes gewoon 1 bon kopen moeten ze leveren. Kan wel wat nieuwe xbox punten gebruiken, alan wake's american nightmare \o/
Hehe inderdaad. Dat zijn altijd wel leuke dingen dan Iemand die nog via mijn link iets wil kopen? Heb nog eentje nodig ty
Heb jij nog even geluk (krijg je dan 1tje gratis?) Iemand die dan ook aardig is en bij mij koopt http://www.livingsocial.com/deals/233374-20-te-besteden-aan-muziek-films-en-elektronica?rui=99724637
Ik ben geen rekenwonder...maar stel...men wil een 3DS hebben, volgens mij is die 160 euro ofzo nu, laten we gewoon van 160 uitgaan. Dan moet je 8 bonnen twv 20 euro halen, zelf betaal je dan toch 80? heb ik dat goed of zit ik er volledig naast?