FM4 [Finished] Peugeot 207 Super 2000 Cup [AM] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door BassieBaas, 23 nov 2011.

1. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Die rook is altijd vaag in de replay. Komt omdat ze het niet goed opnemen.

Stiekum ben ik altijd aan het driften. :+

2. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Top gedaan Arnaud. We waren inderdaad een groot gedeelte van de race aan het battelen, zelfs in de pitstraat :p

Constant die druk, elk foutje werd meteen afgestraft met het inleveren van je positie (wat ook een paar keer gebeurde). En ondanks dat we dicht op elkaar reden hebben we geen verf gewisseld :)

PS. @Denvan in de replay is altijd mijn versnellingsbak kapot, terwijl in de race zelf dit niet zo is, heel wazig die replays

3. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste Denvan, tot mijn amazing verbazing wijdt je 9 posts aan een ongelukkig momentje in de race. Bovenstaande opmerking vind ik helemaal de limit. Ik probeer het je een aantal keer subtiel te melden dat je toch wat minder kritiek kan uiten wat gewoonweg niet nodig is IMHO.

Hierbij wil ik de discussie sluiten! :thumbs:

4. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
  5. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Met een kop koffie in de hand en met de pyama op de bank aan het uitzieken lees ik de post even door.

Karten zeker tof idee, qua tijd ook te doen voor mij, dan is de verhuizing voorbij.

en wel allemaal een beetje lief blijven doe op het forum he, anders kunnen we beter gaan paintballen!

6. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Wie is leider van de XBWf club?

7. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol. Ik heb nog een litteken van mijn laatste paintball avontuur. Ik kies voor karten, denk dat ik beide data kan, hoewel de 2e datum iets beter uitkomt, want misschien heb ik een verjaardag op 24 maart (mijn neefje is de 25ste jarig, en weet nog niet wanneer hij het viert)

8. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772

Laatst bewerkt: 24 jan 2012
  9. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    --

10. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Is dit nou ironisch bedoeld :+

11. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ach laat maar.

12. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Vanden zegt: Beter dan rijden dan een tienjarige :+ wat dan moet slaan op mij en/of anderen die volgens hem er niks van bakken en alleen maar crashes veroorzaken in de races. Ga dan naar een pro-competitie ofzo.

13. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Dan heb je me andere niet gezien. :)

14. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Nee, vind het ook niet echt boeiend. Ik weet niet wat je echte leeftijd nu is, maar je gedrag wijst een bepaalde richting op.

15. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Oke wat is jouw probleem?
    Misschien ben ik wel pissig dat er iemand in de weg reed.

16. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Wat is jouw probleem? Je blijft als een klein kind doordrammen dat de race niet naar je zin is, daar is je meerdere keren uitleg over gegeven, dan wordt je meerdere keren gezegd dat je er nu over op moet houden en dat het genoeg is en dan moet je nog weer even het laatste woord hebben met een paar kinderachtige opmerkingen. Mij heb je er echt niet mee hoor, maar je zet jezelf niet echt positief en volwassen neer op deze manier en het gaat ten koste van de sfeer en de lol waar gamen en dit forum met name voor bedoeld is.

17. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Mooi, dan mag je me ook vervangen.
    Gelijk een plaatsje voor je. :thumbs:

Ik doe de cup voor de lol. Die had ik nog tot iemand zich ermee wou bemoeien.

18. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik snap niet waarom dit je reactie is op wat ik tegen je zei, maar goed, ik hou er maar over op, want dit is een zinloos gesprek.

19. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Houd het ff gezellig man 8)

Iedereen heeft wel wat momentjes in races waar het beter anders had kunnen verlopen. Het melden in dit topic is leuk, als nabeschouwing dan. Discussiƫren kan met elkaar maar dan wel met een normale onderbouwing. Zeuren vind ik irritant en op een gegeven moment moet het afgelopen zijn.

Zoals nu dus.

PUNT

Wie heeft er al geoefend op Mugello Club?

Oja @Arnaud leuk verslagje van jouw race! Had niet door dat je zo lang in gevecht was met Bergje. :thumbs:

20. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Mugello is een mooie track, toen we zondag ff gingen oefenen ging ik echt lekker, maar ik kan zondag helaas niet, dus ik focus me nu op de Scirocco cup morgenavond, iig al 2 afmeldingen, dus er zal wel een plekje zijn.

Deel Deze Pagina