[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Sinds vandaag heb ik wel enorm veel moeite met vijanden selecteren als ze achter een andere vijand staan. Hierdoor wordt mijn taak als goede tank wel onmogelijk. Niet langer kan ik snel vijanden wegpullen bij mijn DPS'ers en Healers. Zwaar vervelend want nu denken mensen dat ik een crappy job doe. :mad:

Verwacht dat het wel snel gefixt wordt. Had trouwens ook een buggy ass eindbaas in een flashpoint.

2. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Misschien helpt met tab selecteren? Ik gebruik bijna alleen maar tab met het selecteren van mobs.

Laatst bewerkt: 25 jan 2012
  3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    I know maar jij als Bioware fan geniet zeker wel van SWTOR, en als er een paar bugs in zitten, wat elke MMO eigenlijk heeft vlak na de launch, dan moet je het complete plaatje daar niet op afzeiken ;)

Owja misschien handige pagina voor jou aangezien jij alle mounts wou verzamelen toch?

http://www.oldrepublic.net/342-level-50-110-speed-speeders-compendium.html

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Wat veel mensen ook doen, net als een maat van mij, die vergelijken SWTOR met WoW.... maar WoW is gvd al 10 jaar oud ofzo is niet te vergelijken, het is een nieuw spel, een groot MMO... tuurlijk heeft die bugs en wat foutjes en tuurlijk word dat niet elke week gelijk opgelost etc maar who cares.... Zelfs normale games zoals BF3 die naar de launch eigenlijk gewoon in 1 keer goed moeten zijn hadden nog fouten... elke game die tegenwoordig uitkomt heeft achteraf nog updates, patches etc nodig... En SW sfeer zit gewoon perfect in de game... Ik heb niks te klagen.

Ben nu 60K verwijderd van 48, kon gister maar heel even spelen en ben nog steeds niet klaar op Voss, heb nog 2 Heroic 4 die ik wss ga skippen en ben nog even bezig met de Bonus series want dat is lekker exp. Op 48 ga ik sowieso verder met mijn class quest en dan ff kijken waar ik heen moet. Zaterdag wil ik 50 zijn staat op de planning:p

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Ik heb nu naar aanraden Quinn ge-equipped met goed spul en dan ben ik benieuwd of hij dit keer wel een goede healer is, als Warrior heb je namelijk het grote nadeel dat je geen healing krijgt :+

Ik hoop dat ik dan wat goed door de class questen heen kom, ben benieuwd :)

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja hoor, kutspel. Dit is al de 3de keer dat ik ragequit omdat ik een boss niet dood krijg. Iedere keer mis ik hem op een haar na. En ik heb een cooldown van 20 minuten dus steeds proberen heeft geen zin. Iemand moet me echt ff helpen hiermee. Ik ben begonnen met proberen op lvl 45 en het lukt me nog steeds niet op 47. |:- 8)

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Welke class questen? op Voss? Ik heb die met 2 man gedaan, je moet dat aanzetten in preferences en dan kan iedereen die je wilt je helpen..... ik heb nu mijn laatste Companion gekregen:

Sorceror:
    Gast met double bladed light sabers die ook Light Armor draagt. Heb hem al mijn oude gear gegeven ( oranje gear met mods van level 43 / 44 ongeveer ) dus dit is nu wel een sterke companion in iedergeval!

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Als ik tijd heb wil ik je vanavond wel even helpen hoor, je bent toch ook in Voss?

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja ik moet ook mijn comp eens wat oranje gear geven eigenlijk. Misschien is dat de reden waarom ze mij steeds laat vallen wanneer ik haar nodig heb. :+

Yeah sure, en ik zit inderdaad op Voss. Ik heb moeite met die lvl 47 boss in een grot. Die moet je vast ook zijn tegengekomen. Avatar nog wat heet ie. Geen idee hoe je er langs bent gekomen aangezien je als marauder meer moeite mee hebt dan een powertech toch?

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Ik heb Quinn zo'n Roman helmachtig ding gegeven

Zoiets: [​IMG]

Zie ik z'n rotkop in ieder geval niet meer :cool:

Ik geef mijn companions meestal quest rewards of mijn oude spullen, werkt meestal wel :)

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik vind het alleen irritant dat je niet de gear van je pet kunt vergelijken met je nieuwe gear:confused: Want als ik deze optie aanzet in preferences gebeurd er bij mij niets...

12. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Vind ik ook vrij vervelend, maargoed.. Zal nog wel veranderen denk ik/hoop ik.

Ik heb gisteren trouwens mijn 2de speeder gekocht, kostte me wel 250k in totaal maar dan heb je ook wat (10% sneller, yay 8)). Kan ik me nu concentreren op de skills van 40k per stuk :'-(

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb die ook 2 dagen geleden ofzo gekocht, heb nog gewoon 260K nu ofzo dus:p

14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Ik nog maar 20k, ben blijkbaar niet zo goed in geld terwijl ik bijna niks uitgeef (alleen aan skills).

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja ik ook... maar heb ook echt gewacht tot level 46 ofzo met die speeder. + ik kies ook vaak een blauwe credit doos aan het einde van een quest en ik krijg veel mailtjes met credits. Uit zo'n doos van een quest komt vaak toch rond de 6K uit.

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Kun je eigenlijk, zonder dat je origin installed op een PC SW wel gewoon draaien?

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Ja, ik heb Origin niet aanstaan tijdens het spelen.

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ah ok, nee ben mijn werk PC aan het opschonen en had perongeluk een partician weg gegooid. Maar heb BF3, en origin etc eraf gegooid. Nu nog ff SW terug zetten op mijn 2de partician.

19. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Bedoel je de stats of de looks? Stats moet je aanvinken en je moet de companion gesummoned hebben anders kan je de stats niet vergelijken. Als je looks wilt zien krijg je eerst je eigen scherm open en daaronder staat een tabje met companion.

Gewoon een guildie vragen, zijn heel veel mensen die bepaalde class questen niet kunnen solo'en.

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    @Sjorrit, Dat werkt bij mij dus niet, ook al heb ik de companion gesummend en ik bedoel de stats.

Deel Deze Pagina