[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Gameplay nieuws, en nog niks over een uitstel , hopelijk blijkt dat ook gewoon onzin te zijn :D



    - Combat will have a variety of different play types. Melee, ranged, and stealth interactions will play a huge part in the game world


    - There will be hunting in the game, but what you'll be hunting is a mystery


    - There are items and artifacts to pick up and find around the island that'll help uncover the mystery of island


    - There are fixed climbing points for the axe, giving you freedom of movement. At the same time, you couldn't jump off the side of a cliff and hook onto another side at random for free climbing


    - No glowing points to show where you can climb, but you'll still be able to figure it out. They want the game to feel "organic and natural"



    - GT FOrum
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2012
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Klinkt goed!
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit is pas goed nieuws, en totaal onverwacht ook eigenlijk. Ik denk toch echt niet dat dit een december release zal zijn, of uberhaupt later.




    Tomb Raider reaches alpha state, plans for global sim-ship


    Crystal Dynamics has hit a significant milestone ahead of Tomb Raider's worldwide release.

    In the latest Crystal Habit posdcast, senior producer Kyle Peschel and art director Brian Horto confirmed Tomb Raider has reached alpha stage, meaning most of its content is in place and it is in a complete playable state, if a rough one.

    The game is expected to be in alpha for a minimum of two months, after which it will go into beta for at least two more, putting the earliest release date at the end of May - although likely later than that.

    In an FAQ posted on the official forums, global brand director Karl Stewart confirmed the game will have a "global, simultaneous release".

    Tomb Raider is a complete reboot of the long-running action adventure series, expected on PC, PlayStation 3 and Xbox 360.

    Thanks, That VideoGame Blog.

    http://www.vg247.com/2012/01/25/tomb-raider-reaches-alpha-state-plans-for-global-sim-ship/
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Tot en met de zomer zit ik vol met RPG's, dus laat deze maar ergens eind zomer komen, lijkt me een mooie tijd. Ik gok op Augustus!

    Hoop wel dat de campaign enige lengte heeft en niet zo kort is als die van U3 ...
     
  5. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.080
    Leuk Bevonden:
    94
    kijk hier zeker naar uit , en hoop net zoals jij zegt dat het niet zo kort is als U3 want dat viel me toch serieus tegen hoor.. 60€ voor een uurtje of 5/6 plezier...
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    5 a 6 uur ? Jezus....sommige mensen zeggen dat ook over U2 maar dat is echt gelul. Althans in mijn geval dan, heb daar zeker wel 10 tot 12 uur over gedaan. 6 uur in U2 zou ziekelijk rushen zijn, en rushen is nooit goed.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb 11u over U3 gedaan, maar dat vind ik nog steeds echt te kort voor een eigenlijk SP only game. Helaas moest ook U3 weer tijd spenderen aan yet another multiplayer ...
     
  8. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.080
    Leuk Bevonden:
    94
    Oke, 5 a 6uur was iets overdreven maar het leek wel zo, heb het even nagekeken en ik zat aan bijna 8uur. Dat is nog veeeeeeeel te kort!
    U2 was volgens mij toch wel langer hoor...
     
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    maar is die 8 uur wel totaal dan?

    Ik weet nog van de eerste delen, dat je daar verschrikkelijk lang over deed. Je ging vaak dood nadat je al een half uur of langer aan het dolen was.
    Daarna begon je weer op je save en kon je dat stuk overslaan of wist je wat je moest doen en ging je meteen de goede kant op.

    Aan het einde van het level zag je dan wel de totale tijd, maar die van die tussentijdse zoektochten waarbij je weer dood was gegaan, werden dan niet bijgeteld!
     
  10. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game ook in 6-7 uurtjes uitgespeeld hoor en totaal niet gehaast.
     
  11. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.080
    Leuk Bevonden:
    94
    klopt, ik heb ook niet gehaast.. is gewoon makkelijk snel te spelen, het was gewoon veeeeeeel te kort..
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]


    fuckfuckfuck.

    Bioshock Inifinite vertraagd? /care
    Tomb Raider vertraagd?
    [​IMG]
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.689
    Leuk Bevonden:
    17.896
    Best logisch en was de verwachten.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Was te verwachten inderdaad, hoe dan ook wel zonde. Maar goed, dan hebben we tenminste nog wat voor 2013.
     
  15. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Zelfde verhaal als bij Bioshock, deze game is veel te vroeg aangekondigd en een releasedatum gegeven. Hij stond eerst op ergens in 2011 ofzo? 8)
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zie dat topic zelfs al uit 2009 komt. :+ Ok, het was in het begin alleen gebaseerd op gelekte artworks en survival geruchten, maar toch. Straks zit ik al 4 jaar op deze game te wachten.

    Laatst de E3 presentatie nog eens terug gekeken. En hoewel ik me toen tijdens de presentatie irriteerde aan het constante gekreun en geblaat van Lara vond ik het nu wel wat hebben. Hopelijk halen ze dat niet weg.
     
  17. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Toch wel jammer hoor. Ik kijk echt wel uit naar deze game. Maarja als 'ie dan nog een stuk beter wordt zal dat het extra wachten wel waard zijn!
     
  18. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Teaser:



    [​IMG]
     
  19. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Waar zijn haar borsten naartoe? :+ :'-(
     
  20. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Die moeten nog komen :+ Dit was haar eerste avontuur, chronologisch gezien. Dus ze is hier wat, 20 ofzo?
     

Deel Deze Pagina