welke game is de grooste flop ooit.

Discussie in 'Algemeen' gestart door harry potter, 24 jan 2012.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Awesome :D

2. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Het was misschien bij lange na niet zo goed als deel 1 wat betreft multiplayer, maar om dit nou de grootste flop te noemen .. het is bij lange na geen slecht spel, zeker de singleplayer niet.

Mijn geld zet ik op de laatste paar Harry Potter games (No pun intended). Dat was me toch een partijtje jankvoer..

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Sen heeft het over ET voor de 2600 en dan trek ik een fossiel uit de sloot? :+

Die grote bek is mede de reden dat het zo enorm tegenviel, want ze waren ook niet bepaald bescheiden :+

Laatst bewerkt: 25 jan 2012
  4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233

100.000 beloftes, amper 1 waar gemaakt in de uiteindelijke game.

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Dat is standaard bij Molineux (hoe je het ook maar schrijft :+), ikzelf vond het best een leuke game! :)

Mijn grootste tegenvaller.. Hmm, moet ik me nog even over beraden :+

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
  7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    fuck jah ik lees dat nu pas :lol: net wakker

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zover ik kan herinneren Gran Turismo 4. Ja, ik weet dat het geen slechte game is maar destijds vond ik het echt driemaal kut. Wist niks van GT af, maat kocht hem, verteld me dat het tof is, kijk paar screenshots op internet en ga met €60 naar de Intertoys als 13 jarige muppet. Vervolgens thuis en kom ik er achter dat het echt moeilijk is. Als ik dan race games aan het spelen was dan was het NFS, en dat is 'fuck de rem want dat heb je niet nodig'. Met die instelling kwam ik niet ver bij GT4. Weekje gespeeld en nooit meer aangeraakt.

Damn wat was dat eigenlijk kut vroeger toen ik nog niet op forums keek of goedkoop games via internet kocht. Toen was het nog PU doornemen, en met €20/€30 voor een platinum of €60 voor een nieuwe game naar de Eplaza. :+

9. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Sorry dat was echt de grootste telleurstelling ooit die game. Ik vind alles kut aan gears 2. Terwijl ik gears 1 de beste game vond die ooit gemaakt is voor de 360. Maar je voelde al aankomen in previews en dergelijke dat deel 2 niet zo leuk ging worden. En toen kwam die game uit:x What the fuck, twee maanden gespeeld daarna verkocht terwijl ik gears 1, 2 jaar gespeeld had. En de campaign was veel te overdreven. Deel 1 was op elk punt lichtjaren beter. Dus voor mij de grootste flop ooit. Het gaat erom wat jij de grootste flop ooit vind he, niet wat de grootste flop ooit is.

En btw. Black and White vond ik supervet, helemaal kapot gespeeld destijds_O_

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als we het dan toch alleen over persoonlijke meningen hebben wil ik na de dramatische dag van gisteren Fifa 12 nomineren. :+ Boutgame. Als een (sport)game ooit wilt weten hoe ze alle toegankelijkheid uit hun game moeten halen moeten ze naar het verdedigen van Fifa 12 kijken. :'-(

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Volgens mij kan er maar een de echt 'winnaar' zijn:

Duke Nukem Forever.

Nuff said!

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Nah, ik had al verwacht dat ie ontzettend kut zou worden, dus geen flop voor mij :+

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Maar het is en blijft echt wel de grootste flop uit gaming history :)

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, ligt eraan wanneer je iets een flop vindt. Als je puur kijkt naar de tijd wat het heeft gekost om de game te ontwikkelen: absoluut de grootste flop ooit. Maar voor mij moet je verwachtingen hebben van een game voordat ie kan floppen, en die had ik al lang niet meer bij DNF. Dus hij heeft naar verwachting gepresteerd. :p
    Hoe dan ook geweldig dat ie überhaupt uit is gekomen _O_ Ongeacht de kwaliteit.

Too Human is volgens mij ook een flinke flop geweest. Ook vrij lang in ontwikkeling (sinds de eerste Xbox), trilogie gepland, en...de game viel behoorlijk tegen en we hebben sindsdien niks meer gehoord over de vervolgen. Maar goed, die heb ik zelf niet gespeeld.

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Is ook maar net wat je als flop beschouwd.

Gingen nog wel eens geruchten over Too Human 2 dacht ik.
    Maar goed, een game die te lang in productie is, is over het algemeen nooit goed. Dan blijf je wijzigen, ben je nooit tevreden en op den duur moet je maar iets uitbrengen of het volledig cancelen.
    Vond Too Human redelijk. Besturing/camera konden beter, maar heb me er best mee vermaakt. Jammer dat er niet zo veel topdown view action rpg's zijn. Too Human, Sacred, Dungeon Siege 3 en dan heb je het denk wel gehad. Op de Xbox had je er wat meer.

16. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Super Mario Sunshine vond ik erg jammer!
    Fifa 12 vind ik zo kut (Maar dat zal wel aan mij liggen)
    En Duke Nukem was idd wack, aks je ziet hoe lang die game in ontwikkeling is geweest, ongelofelijk!

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Was zelf erg teleurgesteld in Splintercell Conviction. Leuk dat ze wat nieuwe dingen proberen, maar het weghalen van spy vs merc snap ik echt niet. Ze hadden een unieke multiplayer modus met volgens mij best een grote fanbase.

18. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben geen halohater en snap dat t voor veel mensen een topgame is, maar voor mij was de game een grote flop, gekocht omdat t zo n hype was en iedereen er lyrisch over was, maar ik vond t gewoon geen ene flikker aan en de mp vond ik helemaal dramatisch vergeleken met andere shooters die ik speelde, maar dat is gewoon een kwestie van smaak.

19. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Rayman: The Great Escape en Super Mario 64 zijn in jouw ogen flops (en dan ook nog eens om van die flutredenen)? :/ Je bent waarschijnlijk in de war met games die jou tegenvielen. Een game is een flop wanneer 'ie niet aan de verkoopverwachtingen kan voldoen.

En het antwoord op je topic is E.T. the Extra-Terrestrial voor de Atari 2600. Die game verkocht uiteindelijk zo slecht dat ze de onverkochte games ergens in Nieuw-Mexico hebben moeten begraven.

Laatst bewerkt: 25 jan 2012
  20. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Slotje topic? :+

Deel Deze Pagina