Niet officieel, verwacht ook niet teveel bijzonders hoor, enige interessante lijkt me om Asuka en Xiaoyu in actie te zien... maar misschien komt er nog een verrassing aankomende week.
Trailers: [yt]g7EFBSx0U0A#![/yt] [yt]aknphNc6BjI&[/yt] M.Bison, Jin, Xiaoyu, Juri, Paul, Marshall, Vega en Balrog.
Vette gameplayfilmpjes. Na dat fragment tussen Balrog en Vega ben ik helemaal gehyped! Begint bij Rog, dan weer naar Vega, dan animatie Rog en dan weer naar Vega. Omg! En die animaties zien er zo vet uit. Hebben ze nu er een andere filter overheen gegooid oid? Ziet er ineens een stuk mooier, scherper en spectaculairder uit . Zin in! Nog 2 maandjes.
Vette trailers. Ik heb de game al een tijd in pre-order staan. Komt samen met Mass effect 3 uit. Gelukkig zijn het beide andere genres.
Game ziet er geweldig uit en ik ben blij dat ze ieder geval Vega hebben toegevoegd maar ik wacht nog even met aanschaffen van de game. Ga eerst de kat uit te boom kijken hoe het online word, zou niet graag zien dat straks 75% van de spelers met een Ryu/Ken team online speelt de hele tijd.
Gems moeten je de mogelijkheid geven om een character te spelen op basis van jouw eigen speelstijl, ben je defensief, of erg aanvallend, slcht in het techen van throws, of het uitvoeren van special moves. Met gems kan je dit veranderen. Je hebt Boost en Assist gems, boost veranderd stats aan een character, dus meer damage/snelheid. Assist heeft er meer mee te maken met als iemand slecht is in het uitvvoeren van bepaalde dingen in een game, oftewel soort van simple mode uit SSFIV. Gems worden alleen geactiveerd door bepaalde condities, X schade genomen etc. Je kan in totaal 3 gems kiezen.
Voor casual spelers klinkt dat niet eens zo slecht. Al kan ik wel begrijpen dat andere mensen er kritiek op hebben.
Maar een ervaren speler kan ook gewoon die gems gebruiken, ik zie dit niet echt als noob vriendelijk.
Een paar nieuwe filmpjes: [yt]hmZFFqgztlw[/yt] [yt]sq5M4empiBE&[/yt] [yt]RNuoIAja7Ac&[/yt] [yt]KUq2KuTeWKI[/yt] [yt]u8u-yunS9WI[/yt]
Net alle filmpjes gekeken en krijg toch wel zin in deze game. Met name 2 vs 2 battles. Hoop alleen wel dat er wat meer stages komen in het eindproduct. Waren er echt te weinig in het stage select screen bij dramatic battle. Dramatic battle lijkt me nu toch ook leuker nu ik het in actie heb gezien. Eerst vond ik het niet zo geweldig.
2 vs 2 (scramble mode) is een leuke party mode, maar voor de rest kan ik dat absoluut niet serieus nemen, een leuke bijkomstigheid maar meer niet. Er zullen denk ik niet echt meer stages komen, misschien 3 ofzo, had SFIV ook niet zo weinig stages in het begin?
Meer als dit. En dan moet je nagaan dat ze stages uit zowel het Tekken als SF universum kunnen gebruiken. Had graag wat klassieke stages gezien zoals Guile's airbase of de boot bij Ken's stage. Ook tekken met de school, de dojo etc had aantal herkenbare stages. Scramble lijkt mij niet leuk online tegen willekeurige mensen, maar in een party kan dit erg leuk zijn lijkt me. En dan steeds andere combinaties proberen van teams en de spelers ook wisselen onder de teams.
25 minuten aan gameplay: http://shoryuken.com/2012/01/24/25-minutes-of-street-fighter-x-tekken-from-giantbomb/
Vind het toch jammer dat het zon combo game is geworden, bijna elke fighter is zo tegenwoordig. Verlang wel naar een wat simpelere fighter als SF2 voor de verandering.