welke game is de grooste flop ooit.

Discussie in 'Algemeen' gestart door harry potter, 24 jan 2012.

1. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja. En niet veel later volgde de crisis van 1983.

2. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    halo odst, halo reach, gears of war 2 en 3, mwf 2 en 3

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Is al genoemd, maar E.T. is de allergrootste flop in de gameshistorie. Die games liggen inderdaad nog steeds begraven, wat een trieste bedoening was dat zeg. Ik denk dat ik hem zelfs nog heb liggen ergens bij mijn ouders in een tasje bij mijn Atari.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik weet dat het de zoveelste bash richting Call of Duty is, maar ik leg het anders uit:

Ik vind het knap dat een game met meer marketing dan inhoud zoveel weet te verkopen en mensen gek te maken, letterlijk. Ik heb het bewijs wel gezien bij de launch van BO.
    Het erge er aan vind ik nog dat de serie lijkt op een gemiddeld Apple product campagne. Paar mooie woorden eruit gooien en het verkoopt miljoenen, maar tegen welke prijs?
    De kwaliteit is vergeleken bij de prijs ver beneden pijl, en gemakt dient de mens ook al niet meer, ook al slaat dat laatste niet meer op de Apple vergelijking.
    Aan de andere kant maak ik me er ook zorgen om, maar meer erger ik me aan die heiligverklaring van sommige mensen die niet eens het verschil in prijs en kwaliteit kunnen onderscheiden.
    In dat opzicht noem ik de laatste Call of Duty's, zeker na MW I, gewoon een flop en schande voor de industrie die wij groot gemaakt hebben.

5. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Call of Duty is dan ook een soort Justin Bieber (of insert een andere ondermaatse (kind)artiest waar de massa gek op is) onder de gamefranchises. Er zijn heel veel kinderen die het fantastisch vinden maar mensen met verstand weten wel beter ;)

Laatst bewerkt: 25 jan 2012
  6. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje, ben liefhebber van de serie met uitzondering van MW3 en ik snap nooit de haat ( haat tegen een videogame :+ ).

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat is dan ook de enige conclusie die je kunt trekken dan.

8. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dus jij vind Call of duty een flop. Als Call of duty echt zoo slecht is hoe is het dan mogelijk dat het de best verkochte game van 2011 is. Ik vind dat je een beetje overdrijft. Daarbij moet ik wel zegen hoe groter de game hoe meer de hype er rond is. Daardoor gaan mensen zich er teveel van voorstellen wat vaak uitmond in teleurstelling. Maar om die redenen een game een flop noemenvind ik onzin. Je doet net of mensen die deze games kopen dom zijn.

ps ik vind Call of duty niet de beste game die er is er zijn beter. Maar slecht is deze game zeker niet.

Laatst bewerkt: 25 jan 2012
  9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hahahahahaha. 8)

10. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0
    Laatste medal of honour was voor mij een flop! MW3 was de grootste flopper van 2011 en er was nog een game waar ik veel van had verwacht dat en was Brothers in Arms , deel 1 en 2 op de xbox 1 was echt top de laatste was echt een teleurstelling. Hoop nog steeds dat er goed vervolg van komt.
    La Noir mooi techniek maar ooh wat was de game saai..

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Volgens mij zeg je vrij weinig nieuws :p

Wat bedoel je hier mee?

12. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer van al die cod-haters in dit topic!
    Ik zeg Tenchu Z; slechtste xbox 360 game die ik ooit heb gespeeld.
    Bad Company vond ik ook erg matig. Lelijk, slechte geluidseffecten, close combat helemaal bagger. Echt waar ik snap niet hoe die game beter gevonden kan worden als cod, want het loopt gewoon niet vloeiend. Maar ja ieder eigen mening, de een heeft liever 25 fps en de ander 60 fps.

13. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Yellow is hier wel gelijk de game industrie focust zich op onze keuzes. En aangezien 90% van gamers de hype toch wel volgen kun je het zien dat het een industrie is die hun strategieën veranderen op onze keuzes.

Blijf lekker allemaal CoD kopen in november, en jullie zullen elk jaar een nieuw deel zien, kom alleen niet bij mij aankloppen hoe erg de game (weer) zuigt. _O_
    Maar wat als we nou Black Ops 2 allemaal gaan laten liggen in november?........................

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hangt er vanaf wat wat we in plaats daarvan gaan kopen.

Als we dan allemaal Medal of Honor2 , Halo 4, BF4 of shooter whatever kopen zal het geen bal uitmaken :+

Dan staat er alleen een andere naam bovenaan de verkooplijsten.

Maar als we allemaal bijv Rayman Origins hadden gekocht in dezelfde aantallen als we MW3 hebben gekocht dan zouden we over 2 jaar overspoeld worden met platformers.

Ik zit eerlijk gezegd niet zo met het succes van MW en FIFA en dat soort games.

Het zijn toegangkelijke, hele complete en best goed gemaakte games die voor een heel erg breed publiek aantrekkelijk zijn.

Dat de hardcore gamers er nu pas langzaam aan op uitgekeken raken zegt wel wat. Ook al hoor je nu wat gemor, ze breken nog steeds jaar op jaar elk salesrecord.

Waar ik wel een probleem mee heb is met de strategie van de uitgever van MW3. Voorheen was het zo dat voor elke MW3 een uitgever een paar andere probeersels in de markt had om te kijken of het aan wou slaan.

Maar Activision doet alleen nog WOW en MW en dat is het. Geen leuke probeersels meer en alleen nog maar focussen op de blockbusters.

Uiteindelijk gaat ze dat opbreken natuurlijk want zelfs WoW is niet voor eeuwig. En als hun opvolger dan ineens niet het populairst is zullen ze zich wel eens achter de oren krabben als ze zien dat hun hele catalogus uit 2 franchises bestaat.

15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Man man man, wat BugBear groot heeft gemaakt kan een andere studio direct verpesten. Wat een kutgame is FlatOut 3 zeg :emo:

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Grootste flop is wat mij betreft King of Fighters XII.

Je hebt 4 achtergrond stages en voor SP alleen een arcademode. Deze arcademode bestaat uit 5 willekeurige gevechten. Einde van alle characters is hetzelfde.

Dan de MP. Alleen maar lag,gewoon onspeelbaar. Komt 3-4 maanden later eindelijk een patch uit, is er niemand online te vinden.

17. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Driv3r was pas dikke poep zeg.
    Geen idee of het ook echt een flop was maar in mijn ogen was dit spel echt 3x niks.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Meer dat het een game serie is geworden die je door anderen niet gemakkelijk word gemaakt.

Ik heb het dan niet meteen over het online gedeelte, maar soms ook over de verrekt slechte SP.

Online is het vooral niet te doen door de vele bashers met hun 13 jarig taalgebruik.

Trust me. Online in BF of Halo is een stuk prettiger en de lol die ik online met Halo heb gehad voelt voor mijn gevoel ook een stuk volwassener aan dan het Ge****** wat je bij COD online heel vaak hoort.

Met de industrie @ Willem bedoel ik de gamingindustrie in het algmeen. Ik had dat woord even moeten toevoegen. Wij als gamers zijn daar verantwoordelijk voor. Bij Call of Duty doet alleen de marketingcampagne het en het product niet.

Als je Skyrim dezelfde promotiecampagne zou geven als Call of Duty een paar jaar, dan vliegen er ook nog wel miljoenen van over de toonbank, zoals je dat met elke game kan doen Willem.

Call of Duty heb ik op MW III na allemaal gespeeld en ik ben er klaar mee. Product zonder inhoud geworden imo, alleen een product van reclamecampagne. Het Wilders effect zou ik dat willen noemen: Grote bek en veel woorden en aandacht, maar geen inhoud meer.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is niet helemaal waar. Ja , je kan van een kutgame meer verkopen door enorm veel aan marketing uit te geven. Maar CoD heeft wel degelijk een goede basis als game. Dat het uitgemolken is is een ander verhaal maar het framework van CoD 4 staat nog als een huis.

En het word niet voor niets door bijna elke shooter nage-aapt. Of dacht je dat het toeval is dat je in BF3 de punten in beeld ziet als je een kill maakt?

En het marketingbudget van Skyrim is echt niet kinderachtig.

Als ik zou moeten gokken zou ik inschatten dat van de games van afgelopen jaar het zeker in de top 10 staat met CoD, BF, FIFA, LA Noire

Ben het wel met je eens wat betreft de online gebruikers. Tuurlijk kom je in BF en Halo ook wel ettertjes tegen maar het niveau bij CoD (en FIFA) lijkt toch altijd net een tandje lager

CoD zou al weer een heel stuk beter worden als ze die 18+ die op de hoes staat eens serieus gaan handhaven :+

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    En Brink dan? Godver wat een drama was dat zeg. Nog nooit een spel zo snel in de hoek getrapt :emo:

Deel Deze Pagina