1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen spelers met een hoge overall score zijn goed he ;)
    Ik wil deze RM Blaszczykowski. Zieke stats voor een 82. Hoop dat het mijn duitse giovinco wordt.
     
  2. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    -----------Hernanez------Ramires IF--------Essien-----------
    --Marcelo----David Luiz------Johnson IF---------Richards
    --------------------------Cech--------------------------

    Weet niet of het binnen je budget is, je zou ook iets kunnen proberen dat Lavezzi linkt aan Sneijder en Van de Vaart aan Aguero, maar dan heb je een kwalitatief niet zo goede verdediging.

    Edit
    Hmm had even geen rekening gehouden met lijn van centrale CM naar de linksbuiten. Allemaal 9 chemistry zou wel zo kunnen:

    -------Cambiasso-------Ramires IF---------Essien--------------
    --Nagatomo IF---David Luiz------Alex--------------Richards
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2012
  3. TVB

    TVB Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Enig idee of Russische league Vagner Love gaat stijgen nu hij naar Flamengo gaat?
     
  4. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Nee het is dat niet zo ie uit de packs gaat ofzo, prijs zal waarschijnlijk hetzelfde blijven.

    EDIT: Vamiddag trouwens 2x van de servers afgeflikkerd, 1x tijdens de finale notabene en de wedstrijd daarna gelijk weer, had m gelijk uitgezet, Fifa bestaat al ik weet niet hoeveel jaar en nog steeds problemen met de Servers, best wel triest eigenlijk, moet wel toegeven dat het beter dan de voorgaande jaren is maar nog steeds niet echt goed.

    Had trouwens net weer een potje gespeeld en zag dat me DNF 0,62 was -_- nu krijg ik per potje maar 400 coins ofzo als ik win... :+
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2012
  5. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Waar kan je je DNF zien dan? Mijne is denk ik nog helemaal goed. Ik leave nooit en krijg regelmatig meer dan 1000 coins voor een potje.
     
  6. dead eyes

    dead eyes Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ik disconnect bijna nooit van de ea servers. van de 1100 wedstrijden ben ik naar me gevoel maar 5 keer gedisconnect.. het zou best meer kunnen zijn hoor. misschien ligt het probleem bij jou?
     
  7. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    IF de jong voor 10k binnen gehaald en hij speelt echt lekker.
    Hij is sterk aan de bal heeft een goede longshot en goeie positionering meteen een eredivisie team om hem heen gebouwd :p
     
  8. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Na de wedstrijd bij je Match Bonussen zie daar ergens ook DNS-Modifier tussen staan ;)

    Nja het gebeurt niet echt vaak ofzo, maar hiero 2x achter elkaar was wel effe hinderlijk. Heb je trouwens al 1100 wedstrijden gespeeld?? Wow dat is echt ziek veel man, dat heb ik in Fifa 09, 10 en 11 bij elkaar nog niet eens gespeeld :lol:
     
  9. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut ea.. 100k aan packs en waarom krijg ik nooit if?
     
  10. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken het probleem.. je kan ook beter handelen om rijker te worden maar je blijft hopen dat je een topper uit zo'n pack haalt...
    Ik heb pas 1x gehad dat ik er een speler uithaalde die meer dan 100K waard was.
    En 1x keer een IF.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    3x Thiago Silva, IF Bale, IF Modric, Fabregas, IF Silva, Iniesta, IF Doumbia, en nog wel wat meer 100k+ spelers. Maar never nooit Messi of Ronaldo gekregen =(
     
  12. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel packs heb jij wel niet geopend? ik ontving laatst de Pack King achievement ofzo.. toen had ik er 100 geopend.. nu inmiddels al 150 denk ik 8-)

    1x Dani alves, 1x IF Felipe santana... en net een IF Rolando ofzo..
     
  13. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    2x messi en Ronaldo_O_
    TOTY Ramos

    Dat zijn mn duurste spelers.kben gestopt met handelen en speel alleen nog wat wedstrijden met mn 3 teams,BVVA,Serie A en Barclay.


    Alle coins zijn allang de deur uit!!
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2012
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ronaldo lijkt me wel cool, ben benieuwd of hij fijn speelt.
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Jij hebt altijd zoveel geluk met die top-top-top-spelers. Ik heb ook wel redelijk veel geluk met top-spelers, maar niet zo erg als jou. Maar denk wel dat mijn pakjes in totaal, qua al mijn goede spelers, wel meer hebben opgebracht dan jouw 2x Messi en Ronaldo :+.
     
  16. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb er 7 wedstrijden in de spits mee gespeeld...is wel bruut hoor,elke poging in de 16 is eigenlijk goal
     
  17. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Hmm, ik heb nu namelijk Real Madrid nagebouwd en alleen Ronaldo, Ramos en Xabi Alonso ontbreken nog. :+

    Ronaldo is echt veel te duur. Volgens mij is het nog goedkoper om 250k aan pakjes te spenderen en op die manier hopen op: of Ronaldo zelf in een pakje, of een andere superspeler waardoor je Ronaldo kan kopen.

    Opstelling nu (4231)

    -------------Iker-----------------
    Arbeloa - Pepe - Carvalho - Marcelo
    ------Diarra ------ Khedira -------
    -Ozil--------Kaka----------Sahin-
    ------------Benzema--------------

    Bank: Coentrao, Calléjon, Granero, Raul Albiol, Higuain en oer-Madrilenen: Mandanda en Jesus Navas :+
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2012
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ronaldo kan je toch niet gebruiken in jouw opstelling, 4-2-3-1 ;).

    Ik zou Arbeloa, Carvalho, Diarra en Sahin wisselen wanneer je geld genoeg hebt. De rest is al redelijk baas. :)
     
  19. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een BVVA team dat baas is,speelt beter als de Serie A bank.

    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#9wTvKOpTbcBtF

    trouwens,als je op Maicon klikt en op info drukt zie bij zn naam Sisenado hahaha zie ik nu pas...in het commentaar zeggen ze volgens mij wel Maicon...dat is met Gervinho niet zo,die noemen ze Yao Kouassi.


    En C.Ronaldo kan je volgens mij als CB neerzetten...dan nog speelt ie goed.

    tja,ik heb ook heel veel spelers van tussen de 20 en 90 K in pakjes gekregen...ach ik ben dr wel klaar mee...de coins hebben mij onderaan de streep winst opgeleverd waarmee ik een paar leuke spellen kan kopen.
    keywoord is geduld....spelers worden echt uiteindelijk altijd verkocht.Ik heb een stuk of 20 a 30 IF Huth's ingekocht en verkocht,daar alleen al heb ik zo maar 150k mee verdiend.Duurt dan wel 3 dagen,maar t werkt wel.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2012
  20. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Volgens mij wel hoor, gewoon als linker CAM opstellen terwijl hij LW is. Omdat de rest ook Real spelers zijn en uit dezelfde competitie komen heb je nog 9 chem volgens mij. :)

    Ramos moet ik of als CB kopen en dan Arbeloa als RB houden, of Ramos als RB kopen en Carvalho houden.
    Sahin vind ik wel een fijne speler, maar daar zou ik ook nog Di Maria neer kunnen zetten; zelfde gedachte als voor Ronaldo.
    Diarra ga ik op termijn vervangen voor Xabi Alonso. Wellicht dat ik Sahin nog als CDM kan opstellen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina