welke game is de grooste flop ooit.

Discussie in 'Algemeen' gestart door harry potter, 24 jan 2012.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat was ook echt een flop in de zin van dat de verwachtingen heeeeel erg hoog waren. Enorme hype en niks waar kunnen maken

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Heb me anders prima 1-2 maanden vermaakt met Brink. Zeker als je het met een leuke party speelt.

3. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Hmm, Terminator Salvation was wel een redelijk schijtgame. :emo:

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    In Nederland is dat helaas 16 jaar, ook al staat er 18. Ik moet niet in een FRS filiaal staan, want ik hanteer gewoon 18 jaar.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    16 word volgens mij ook niet gehandhaafd?

Ik heb tegenwoordig iedereen die niet in mijn friendslist staat standaard gemute maar ten tijde van COD4 en 5 had ik dat toch niet en ik ben vrij zeker dat ik daar regelmatig met mensjes in een lobby zat die de baard nog niet in de keel hadden

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Voornamelijk ook sinterklaas en kerstkadootjes

7. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    - UEFA Champions League 2006-2007 -- ik heb nog nooit zo een slechte voetbal game gespeeld!

- Turning Point: Fall Of Liberty -- game bevat alleen maar fouten en vastlopers!

Laatst bewerkt: 25 jan 2012
  8. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Had me heel erg verheugd op dead island, na alle kritiek toch maar gekocht.
    heb het een kwartier volgehoude daarna terug naar de winkel gereden en hem omgeruilt voor een andere game (kracht van bartsmit). :9

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Serieus? Ik heb die toevallig een paar weken gekocht en na de matige reviews viel hij me 200% mee. Heb me er een dik weekend al uitstekend mee vermaakt.

Het verschil dan denk ik dat jij er van tevoren al hoge verwachtingen van had en er erg naar uit keek en ik alleen maar de matige reviewcijfers had gezien maar uit nieuwsgierigheid hem toch maar gehaald had

heel ander verwachtingspatroon

10. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Slechtse game ooit?
    Dan ga ik ff terug in de tijd. Fade to Black (PSX)
    Slechtse spel ooit gemaakt, maar misschien komt het omdat ik toen nog te jong was voor dit spel, want ik kwam niet verder dan deze *** robot. En dit was in al na 30 sec in het spel :p

11. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Alles van de fable reeks na The Lost Chapters.

12. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213

Omdat er miljoenen mensen meer cod spelen, kom je automatisch meer van die ettertjes tegen.. mute eigenlijk alles in cod of ik moet met kennissen spelen..
    (zitten wel heel veel retards in die van alles met hun mic doen behalve praten)
    Fundament van cod is erg sterk, vind zelf bf leuker maar om cod nou slechte game te noemen... de eerste 3 acts van de sp van mw3 vond ik fokking gaaf !!! zwaar over de top actie en met het volume op 10 echt blockbuster waardig!!

Ben gek op race games, ook al zijn ze soms niet top, maar Baja offroad is de enige die ik retour naar de winkel gedaan heb,.. wat vond ik die slecht zeg 8)

oh ja damnation verdient ook wel een vermelding...

Laatst bewerkt: 26 jan 2012
  13. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Superman Returns. Het vliegen was nog redelijk uitgewerkt. Verder echt een schijtgame.

14. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar Call of Duty is ook nog steeds het beste in wat het doet, als je een militaire shooter zoekt kun je gewoon niet om Call of Duty heen als je geen Battlefield speler bent.

15. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor veel mensen blijkbaar is brink de grootste flop.
    Zelf kan ik er niet echt 1 opnoemen,wel games die ik minder vond maar echt een flop niet.

16. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Fable 2 en 3 waren geen slechte games imo, maar lang niet zo goed als The Lost Chapters, dat was echt een geweldige game (nu nog steeds trouwens, alleen een beetje aan de korte kant).

17. dondragon

dondragon Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kon je de lost chapter in 9 uur hebben uitgespeeld als ik het mij goed herinner dat vond ik het enige nadeel verder was het een leuk spel

18. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Le tour de france :mad:.
    Damn wat had ik me verheugd op dit spel. Pro cycling managers zijn zwaar de top en als ze daar al een fractie van in hadden gedaan was ik tevreden geweest. Maar cyanide brengt een schijt game op de markt waarbij je zelf een renner bent. Spel op dag 1 voor 60 euro gekocht. Uurtje gespeeld en daarna nooit meer aangeraakt. Hoe bedoel je oplichterij.

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Het is maar wat je uitspelen noemt. Als je helemaal nieuw bent tot The Lost Chapters, dan ben je denk ik 25 uur bezig voor dat je op eigen houtje alles gedaan en alles ontdekt hebt. Én je Hero maxed hebt.

Kan je het spel dromen (zoals ik :+ ), dan fiets je er op 9 uurtjes doorheen ja.

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik wilde komen vragen of je deze bedoelde

De 2 CL games die ik had voor de PSX. Maar blijkbaar heb je je post geedit en het jaar erbij gezet (stond er gisteren toen ik keek volgens mij niet?)

Als je 06/07 al slecht vindt heb je dus nooit deze gedrochten gespeeld. :+ Mijn god wat waren ze slecht...
    06/07 vond ik best ok, niks mis mee voor die tijd. En er zat toen al Ultimate Team in wat maar weinig mensen lijken te beseffen. De jaren erna zit iedereen te roepen hoe geweldig en innovatief het wel niet is in de main Fifa games en betalen ze er iedere keer een tientje voor, terwijl het al voor noppes in deze versie zat. :p
    Gelukkig is het in Fifa 12 weer gratis...

Deel Deze Pagina