Op 48 zat ie gister nog toen ik keek. Conqi, heb je al lvl 50 gear weten te fixen? WTF, de lvl 50 Powertech gear doet me ergens aan denken... Oh ja, de pvp gear is echt om te huilen. Gelukkig was ik toch niet van plan om PVP te doen met een tank. Ik speel dan altijd graag range DPS.
Ja sommige gear is echt bagger... Geef mij maar gewoon een Sith robe met de capochon over mijn hoofd heen. is nog altijd het vetste.
lol, kan het idd ook niet meer vinden. Zal het me wel verbeeld hebben haha. Naja ik ga vanavond maar aan mijn class quest beginnen ook op corellia, was op Voss nog 48 geworden trouwens. Vanavond 49 en dan hopelijk morgen 50 en anders altijd zaterdag
ghehe, Sorceror heb je goeie keus gemaakt imo. Echt een toffe class, veel aanvallen en je kun 2 soorten DPS, je kunt voor echt burst DPS met lightning, je kunt ook kiezen voor Dotten, en ofc healer =).
Bijna 49 nu, ik heb even de bonus series gedaan in Hoth, ga als ik 49 ben voor een van de laatste class quest. Heb nu trouwens Archeology en Artifice gemaxed, nu TH nog en dan heb ik dat afgerond.
Kom nou maar eens online met je bek. Jij bent ook een lekkere. Dumpt een aantal heroics bij me en boekt 'm vervolgens En ik ben zo iemand die ze dan allemaal wilt doen;p
Ik heb nu trouwens de title Hot Shot Pilot Maar ik wil je morgen denk ik wel even helpen Flix, had vandaag even wat zelf aan het questen geweest, wou even flink doorgaan
Ik ben nu 44,5. Synthweaving zit op de 400, en kan nu epic bracers en wrists maken. Voor een dps/healer sorcerer, dps/tank juggernaut en een marauder . En net een nieuwe lightsaber van de laatste boss van The Red Reaper, duurde alleen maar een uur om een groep samen te stellen .