De PCM games zijn idd geweldig. Tenminste tot PCM 2007. die heb ik zo kapot gespeeld (4 seizoenen en met Thomas Dekker de Vuelta winnen) dat ik die gamereeks nu eigenlijk niet meer kan zien. En ze komen elk jaar uit met zoveel bugs in het begin dat ze bijna onspeelbaar zijn. Dan is het weer wachten op die eerste patch. 2008 was het ergste, toen heb ik de reeks ook maar de rug toegekeerd.
het is hier wrs al genoeg gezegd maar Duke Nukem Forever is toch wel een grote kanshebber om de titel te winnen persoonlijk vind ik het spijtig dat alle 'rugby'games moeten floppen (ik bedoel geen american footbal he ) ik wacht al jaren op een goed rugby game
Wat een totale onzin! Ik heb zelf nog CL 1998/1999 liggen, en dat was echt een awesome footie Heerlijke sfeer! Beter dan menig FIFA of PES die ik heb mogen spelen.
Ik heb ze beide heel veel gespeeld, oa door de sfeer natuurlijk. Maar ik weet nog dat ik ze eigenlijk behoorlijk kut vond spelen. Sorry.
Jaa het voelde voor mij gewoon niet lekker aan. Maar een vriend van mij speelt hem ook nog steeds, dus eigelijk niet echt mijn ding.. vond het erg jammer maarja is niet anders
Oh, die heb ik ook gehad. Was echt een heerlijke footie, destijds altijd met Juventus spelen omdat Zidane erin speelde.
Die teleurstelling heb ik gehad in Double Agent, ik ben Splintercell liefhebber van het eerste uur. Splinter Cell 1: Gewoon vet, nog meer sluipen dan Hitman, enige minpunt(als ik er nu aan terugdenk) was dat er maar 1 manier was om de level te halen. Splinter Cell Pandora Tomorrow: Ja mooi vervolg, oogstrelende graphics en de multiplayer die brilliant was. (warehouse op xboxlive kapot gespeeld) Splinter Cell Chaos Theory: eindelijk vijanden killen vanaf de voorkant. echt heel gaaf spel, denk stuk of 6 keer uitgespeeld en online geweldig. Splinter Cell Double Agent: het verhaal was een beetje op had ik het idee, ik vond de keuzes maken die invloed hadden op je verloop van het spel wel erg leuk. alleen vond ik het heel erg dat ik Lambert overhoop "moest" schieten. De multiplayer heb ik denk ik 2 minuten gespeeld. wat een verschrikkelijk slecht iets. Splinter Cell Conviction: erg mooi hoe het hele complot in elkaar zat. de cutscenes waren mooi, graphics waren goed maar de AI was zo dom.. multiplayer was daar wel weer goed in(Co op vooral).. De grootste teleurstelling van mij is toch wel Test Drive Unlimited 2. Veel beloftes, trage DLC, totaal geen support van de ontwikkelaars en de singleplayer was echt compleet kut.. TDU1 heb ik erna nog gespeeld omdat deze veel beter was..
Voor mij was Brütal Legend best wel een tegenvaller. Dat kwam denk ik ook voor een deel door mijzelf, aangezien ik groot Jack Black/Classic Metal fan ben. Aan de muziek lag het zeker niet, maar ik vond het verhaal slap en de gameplay zeer verwarrend (rare mix tussen RPG en RTS). Jammer, maar desalniettemin heb ik er wel lol mee gehad.
Jaah! Dat ik daar niet aan gedacht had. Wat een teleurstelling was die game zeg. Ik vond de Fifa's van toen echt velen malen beter (qua gameplay, niet qua sfeer). Kan me bijna niet voorstellen dat we het hier over dezelfde games hebben. (toch maar eens de zolder op gaan om te kijken of ik nog een andere CL game heb liggen waar ik het eventueel mee verwar, al denk ik het niet )
Is voor mij toch wel Duke Nukem Forever. Game is zo lang in ontwikkeling geweest dat het eigenlijk niet kan dat de game zo enorm slecht is.