[XOne] Street Fighter X Tekken

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 13 apr 2011.

1. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Volgens mij zal dit heel erg meevallen denk ik, ja het combo systeem is meer open dan SSFIV, combo systeem is wel erg afhankelijk van meter, dus er zal lang niet altijd voor de optimale combo worden gegaan. Meer situatie afhankelijk. Denk niet dat het hersenloos constant dezelfde combo doen is wanneer je iemand raakt anders zit je constant te vissen naar die cr.lk cancel in de LMHH chain naar tag. Je kan niet in special moves cancellen met LMHH tenzij je EX special gebruikt, wil je zonder meter dit doen dan moet je gaan linken.

Maar we zullen zien... hoop dat je bijvoorbeeld wel dit kan doen:
    LMH>links>special>tag>etc of ergens anders in het midden van de chain kan overgaan op links.

2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik zie Cole ? Die gast uit Infamous ?

3. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    yup voor de ps3 en vita versie :p

4. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las dat de onderhandelingen voor 360 exclusieve personages niet goed van de grond kwam laatst, beetje jammer.

5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Om eerlijk te zijn zie ik wel iemand uit het Halo universum, voornamelijk een spartan als echt geschikt voor SF, Gears niet zo zeer. Spartan in DOA4 was goed gedaan. Anyway MK had ook geen 360 exclusives gekregen noch een Demo voor MK9 :/

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Exclusives boeien me niet. Blij toe zelfs. Ergerde me bij SC4 aan Yoda bijvoorbeeld. Die 2 katten kunnen me ook gestolen worden.

7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Heb hetzelfde hoor, maakt me absoluut niet uit die exclusives, vond alleen als het iemand moest zijn MC de beste keuze zou zijn.

8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Tja MS heeft niet veel eigen IP's

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik zeg Kameo erin, instant buy! ;)

10. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zaten ze zelf te denken aan Master Chief en Marcus Fenix, die had ik ook graag gezien.

11. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nog meer PS3/Vita exclusives; Pacman & Megaman:

Het is om te janken zo slecht. Aan de ene kant vind ik het jammer dat de Xbox geen exclusives heeft. Aan de andere kant is het wel zo dat ik de game op de Xbox een stuk serieuzer neem. Dit zijn gewoon troll characters die sowieso gebanned worden om tournaments. Wel jammer, nonetheless. Capcom vraagt erom om een keer slechte verkoopcijfers op een game te halen. Alle echte fans zijn pissed namelijk.

Laatst bewerkt: 27 jan 2012
  12. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel wat hebben en die toernooien kunnen me ook de pot op, voor dit soort dingen neem ik graag de PS3 versie als ik de game een keer aanschaf.

En voor de filmpjes:

[yt]HSjGYL2PcPg[/yt]

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Hou zelf niet van irritante kleine of troll characters. Alleen Cole spreekt me aan.

14. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze maar niet spelen als troll characters ( aka Blanka ) dan vind ik het best.

15. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Dacht eerst dat Pacman en ugly megaman ook voor de 360 zouden komen aangezien het NIETS te maken heeft met Sony. Kan om eerlijk te zijn zeggen dat ik geen geen van deze characters mis, hoef ik ze tenminste niet online tegen te komen....LOL. Maar vind het echt een bitchstreek dat ze zo'n megaman erin hebben gestopt...echt wauw...

In de aankomende weken zullen er tenminste meer "echte" characters worden aangekondigd, en waarschijnlijk Blanka.

16. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op zeg, dit is gewoon nostalgie voor de fans.

17. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Kan me niet herinneren dat hij er zo ingame uitzag... is gewoon een bitch move voor de mensen die er wel naar uitkeken. Keiji Inafune schijnt diegene te zijn geweest die heeft geadvisseerd deze megaman in de game te stoppen...

Anyway fans van Megaman zijn denk ik geen fans van die cover :/ Slechste box cover die ik ooit heb gezien.

18. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Ik ben 1 van de grootste Megaman fans maar de cover van Megaman 1 van de Nes staat bekend als 1 van de lelijkste covers ooit gemaakt..
    Komt ook omdat die in 1 avondje was getekend door iemand terwijl het er niet eens op lijkt als in de game;)

19. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb serieus het gevoel dat Capcom alle Megaman fans wilt trollen. Geen Megaman Legends op de 3ds, geen Megaman in UMvC3 en dan nu gaan ze een fock op lelijke Megaman toevoegen aan een game waar die totaaaal niet in past xD.

20. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    In 1 van de nieuwe stages uit UMvC3 hebben ze een poster geplaatst met verschillende characters waaronder ook Megaman meen ik me te herrinneren...uiteindelijk is er niets uit voort gekomen, behalve teleurstelling.

Deel Deze Pagina