[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Pre-order geplaatst :) Ik heb er ook zin in, ben benieuwt naar de eerste reviews...

2. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor een Finesse character met twee faceblades, en dan nog een vleugje magie erbij.

3. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    http://xboxworld.nl/news/17176/online-pass-nodig-voor-extra-quests-kingdoms-of-amalur/

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja. die online passes zijn helaas niet meer weg te denken tegenwoordig. De nieuwe console van MS schijnt zelfs hardware support te krijgen om de verkoop (2e hands) van games tegen te gaan...

Volgens mij is er maar een manier om dat echt tegen te gaan, de games goedkoper maken ...

Ontopic, voor mij maakt het niks uit, heb de game al in pre-order...

5. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik vraag me af welke quests dat mogen zijn... Of je nu 130 quests kan voltooien of 137, zoveel maakt dat ook weer niet uit, mits het quests zijn die belangrijk zijn voor het verhaal.
    Maar is tegenwoordig inderdaad meer standaard, dan dat het nieuws is...

6. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
  7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.441
    Alles om zoveel mogelijk geld te pocketen. Ik zou niet weten waarom de 2e hands verkoop zo slecht is voor... de consument. Och ja, dan vangt de industrie weer geen geld. :F:

8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Boeien. Over een maand of 2-3 koop je de game online via Zavii ofzo voor een 2ehands prijs.

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.441
    Of nog lager...

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    De demo shot voor mij meer dan genoeg. Ik vond de demo positief, maar hoe kan de demo nou geen goede indruk van een RPg geven?

Deze demo toont de volgende dingen:

-De artstyle en omgevingen
    -De Voiceacting
    -Het begin van het hoofdverhaal
    -De combat
    -Character ontwikkeling,zowel uiterlijk als de skilltrees
    -Geld en crafting systeem
    -De manier waarop quests en keuzes werken
    -Op welke manier attributen geleveld kunnen worden en wat de invloeden zijn.
    -De totale sfeer

Lijkt me meer dan genoeg.

11. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Zoals ik al eerder aangaf... Een demo van Skyrim had mij echt niet kunnen boeien, terwijl ik het na een paar uur gameplay best wel gaaf vind. Natuurlijk geeft het wel een indruk, maar misschien niet altijd voldoende. Wat demo's betreft heb ik er wel vaker naast gezeten, demo was minder, terwijl ik het uiteindelijke spel gewoon erg gaaf vond. Visa versa overkomt me ook weleens ;)

12. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.441
    Inderdaad jammer. Het gaat niet om bonus content, maar gewone content die wegvalt wanneer je de online pass niet activeert. EA is weer lekker irritant bezig. Overigens ben je ook fucked als je offline gamed. Niet dat die er nog veel zijn, maar toch...

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Belangrijker bij deze game vind ik: Kan je na het verhaal nog verder spelen? Gezien de content link met Mass Effect III en dat II dat ook kon. Ik hoop het, want dan is dit wel een must buy voor mij denk ik.

Ik hou er totaal niet van als RPG's eindigen bij het hoofdverhaal, daar is het geen rollenspel meer wat mij betreft.

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Er zijn wel genoeg sidequests maar niet bekend of er een point of no return inzit.

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Mooi van die side quests, nu maar afwachten of er juist geen point of no return in zit.

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Heb je de demo wel gespeeld? Ik kwam echt de ene na de andere sidequest tegen. Beetje idee zoals in WOW

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Inderdaad, de game zit vol met content. Enorm veel quests die je oa door exploren tegenkomt. Speeluren 100-300 geeft al genoeg aan....

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.441
    300 Quality gaming uren? Geloof niet te snel wat de media je wijs probeert te maken. Zou je dat overigens ook leuk vinden... één game spelen voor 300 uren?

20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Waarom niet? World of Warcraft en Skyrim hebben ook veel speeluur. En al die sidequesylts zijn optional.

300 uur geloof ik ook niet, maar uitgaande van de helft: 150 uur is ook niet weinig.

Deel Deze Pagina