Mja. die online passes zijn helaas niet meer weg te denken tegenwoordig. De nieuwe console van MS schijnt zelfs hardware support te krijgen om de verkoop (2e hands) van games tegen te gaan... Volgens mij is er maar een manier om dat echt tegen te gaan, de games goedkoper maken ... Ontopic, voor mij maakt het niks uit, heb de game al in pre-order...
Ik vraag me af welke quests dat mogen zijn... Of je nu 130 quests kan voltooien of 137, zoveel maakt dat ook weer niet uit, mits het quests zijn die belangrijk zijn voor het verhaal. Maar is tegenwoordig inderdaad meer standaard, dan dat het nieuws is...
Alles om zoveel mogelijk geld te pocketen. Ik zou niet weten waarom de 2e hands verkoop zo slecht is voor... de consument. Och ja, dan vangt de industrie weer geen geld.
De demo shot voor mij meer dan genoeg. Ik vond de demo positief, maar hoe kan de demo nou geen goede indruk van een RPg geven? Deze demo toont de volgende dingen: -De artstyle en omgevingen -De Voiceacting -Het begin van het hoofdverhaal -De combat -Character ontwikkeling,zowel uiterlijk als de skilltrees -Geld en crafting systeem -De manier waarop quests en keuzes werken -Op welke manier attributen geleveld kunnen worden en wat de invloeden zijn. -De totale sfeer Lijkt me meer dan genoeg.
Zoals ik al eerder aangaf... Een demo van Skyrim had mij echt niet kunnen boeien, terwijl ik het na een paar uur gameplay best wel gaaf vind. Natuurlijk geeft het wel een indruk, maar misschien niet altijd voldoende. Wat demo's betreft heb ik er wel vaker naast gezeten, demo was minder, terwijl ik het uiteindelijke spel gewoon erg gaaf vond. Visa versa overkomt me ook weleens
Omfg.. je kunt de online pas nu dus beter 'full game pass' noemen, want dit gaat nergens meer over. klote industrie
Inderdaad jammer. Het gaat niet om bonus content, maar gewone content die wegvalt wanneer je de online pass niet activeert. EA is weer lekker irritant bezig. Overigens ben je ook fucked als je offline gamed. Niet dat die er nog veel zijn, maar toch...
Belangrijker bij deze game vind ik: Kan je na het verhaal nog verder spelen? Gezien de content link met Mass Effect III en dat II dat ook kon. Ik hoop het, want dan is dit wel een must buy voor mij denk ik. Ik hou er totaal niet van als RPG's eindigen bij het hoofdverhaal, daar is het geen rollenspel meer wat mij betreft.
Heb je de demo wel gespeeld? Ik kwam echt de ene na de andere sidequest tegen. Beetje idee zoals in WOW
Inderdaad, de game zit vol met content. Enorm veel quests die je oa door exploren tegenkomt. Speeluren 100-300 geeft al genoeg aan....
300 Quality gaming uren? Geloof niet te snel wat de media je wijs probeert te maken. Zou je dat overigens ook leuk vinden... één game spelen voor 300 uren?
Waarom niet? World of Warcraft en Skyrim hebben ook veel speeluur. En al die sidequesylts zijn optional. 300 uur geloof ik ook niet, maar uitgaande van de helft: 150 uur is ook niet weinig.