[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ja, maar dat is een MMO. MMO's zijn er op ingesteld om de speler zo lang mogelijk bezig te houden, om zoveel mogelijk abonnementsgeld te kunnen vorderen. Simple economics. Maar in een SP game, zou je daar ook 300 uur bezig willen zijn met één game? Wanneer is het een kwestie van gewoon verslavingsdrang?

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    ^^ Skyrim heb ik ook meer dan 200+ uur aan besteed. Als de core goed is uitgevoerd dan is dat zeker niet saai. Bij de core denk ik dan aan het explorern en looten en levellen ...

Skyrim was en bleef elk uur weer uniek en verbazingwekkend, alleeen door de enorme hoeveelheid locaties en de splendor ervan en de verscheidenheid ervan.

Imho houden goede RPG's je minstens 100u zoet.

Ja dus, als de game goed is graag zelfs!

Laatst bewerkt: 28 jan 2012
  3. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Voor Skyrim maak ik graag een uitzondering. Ik verwacht alleen niet dat Amalur het niveau gaat halen van Skyrim, vandaar dat ik persoonlijk eerder op zou kijken tegen een beloft van 100+ uren gameplay in Amalur. But who knows, misschien lees ik wel heel goede kritieken volgende week na release en verander ik nog wel van mening.

4. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Op IGN wordt de game min of meer positief ontvangen:

" The more and more I play Kingdoms of Amalur: Reckoning, the more and more confident I become that this game will take people by surprise in terms of how unusually good it is. Because this game will please RPG fans looking for a rock-solid gameplay experience.

Indeed, it's Reckoning's gameplay that keeps rising to the top for me, because it's just so much better and far beyond what its WRPG contemporaries have done. It's arcadey, to be sure, but when you compare it to the three popular fantasy RPGs of our time -- Skyrim, Dark Souls and Dragon Age -- Reckoning easily outclasses all of them in the gameplay department. The competition isn't even remotely close in any respect."

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Om nou te zeggen dat het Skyrim outclasses ...

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    En dat weet jij omdat...?

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    ... ik een grote Skyrim fanboy ben \o/

Seriously, dan moet het spel goed zijn best doen, maar als het echt zo is, prachtig toch? Weer zo'n belevenis!

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nee nee, zo gemakkelijk kom je daar niet mee weg. Dus jij denkt echt dat Amalur beter gaat worden dan Skyrim? }:] :9 :D

9. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Op 3 februari de uiteindelijke review op IGN, kan haast niet anders dan een monsterscore worden. Maar nog ff afwachten ;)

10. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik kijk liever naar het cijfer op Metacritic dan van IGN alleen though.

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    lol IGN. :emo: Gebaseerd op de demo: No way dat het Skyrim of Dragon Age outclassed.
    Ik verwacht eerlijk gezegd meer cijfers tussen de 7 en 8 dan dat het hyperbole gekwijl van IGN standaard wordt.

//gebaseerd op de demo dus. Wat gewoon een Fable is met wat meer RPG elementen. Niks mis mee, maar het leek er totaal niet op dat het de grote 3 zou gaan overklassen. Een solide game die in mijn ogen net de grootsheid mist om een absolute topper te worden.

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Niet gebaseerd op de demo, ze hebben een preview build. En DA overclassen is niet echt heel moeilijk imho....

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien niet, maar Amalur kreeg het imo niet voor elkaar. ;)

edit: Ik bedoel ermee dat mijn mening alleen maar gebaseerd is op de demo. Voordat mensen zouden komen het posts als 'herpiederp, heb je de full game dan al gespeeld?'
    Niet dat die van IGN op de demo gebaseerd zou zijn.

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dragon Age (de eerste) vond ik helemaal geen verkeerde RPG. Deel 2 viel mij wel erg tegen. Maar ook Skyrim en Dark Souls outclassen? Dit wordt leuk... ik geloof er eerlijk gezegd geen snars van op basis van wat ik heb gespeeld, gelezen en gehoord. IGN moet gewoon eens ophouden met dat eeuwige gekwijl over games. Wel slim hoor: je creeert als site gewoon zelf de hype, waardoor site traffic vanzelf toeneemt. Valt het later toch tegen, dan hou je gewoon je mond (zoals bij Amy) of beweer je simpelweg dat smaken verschillen...

15. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    De zuurpruimen ten spijt, de kenners blijken leken... Jullie kunnen er niet meer omheen mannen, dit wordt de beste RPG ooit :+

Maar even serieus... Hoop gewoon dat ie erg goed wordt, daar hebben we allemaal plezier van :) Inderdaad meerdere reviews even afwachten, maar ik heb goeie hoop.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Sinds wanneer hoort Dragon Age bij de grote 3? 8)

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    De "grote drie"... da's nog een lastige. :9

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hetzelfde kun je zeggen van Dark Souls. Of Skyrim. Maar als je 3 grote WRPG's van deze generatie moet noemen zijn die dat, of heb jij betere in gedachten?

19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Smaken verschillen?

Ik heb 10x liever Dragon Age Origins dan Oblivion bv.
    Ik vind Oblivion echt niet lekker/ leuk om te spelen....das ook de reden dat ik Skyrim niet ga kopen; is gewoon niet mijn game.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Dark Souls is niet eens een WRPG. :+
    Meer een dungeon crawler. (in technische zin is het natuurlijk wel een RPG)

Deel Deze Pagina