Grappig, alleen de neus is in de loop van de jaren groter geworden. Verder is het nog steeds de moogle van weleer. Ik heb alleen nooit zoveel met moogles gehad, maar ze horen net als chocobo's gewoon bij het FF universum.
Doh! Ik wist niet eens dat dat 'ding' een FF veteran is Maar ja, ik heb dan eigenlijk ook alleen maar XIII gespeeld ...
Net als de Cactuar sinds FFVI, geloof ik. Cactuars zijn awesome. Ik hoop dat je die naast je kunt laten vechten.
Mooie review, wel een puntje teveel naar mijn smaak! En wacht, save anywhere in een FF, wow! Ik ga em vast ooit spelen, maar pas als er weer een gaatje valt en dat duurt nog wel ff denk ik...
Eerder een puntje te weinig zul je bedoelen. Maar een negen, dan haken waarschijnlijk weer een aantal gamers af.
Ik vind de 'lage' cijfers maar raar, de game bied veel meer dan XIII bood, en die kreeg veel 9's en zelfs 10'en. Ik heb de reviews niet aandachtig gelezen, dat nog niet, maar toch.
Nice. Tijd dus weer voor een *goede* FF. Kon mij alleen niet vinden in de opmerking over het revamped level up systeem, wat minder uitgebreid zou zijn? Ik vind dat juist in de deze nieuwe versie er veel meer keuzevrijheid bestaat.
Oh man ik ga deze ook weer binnenstebuiten spelen Heb alleen nog niets gehoord over summons in deze FF. In 13 kon het wel maar echt een toegevoegde waarde had het niet, op het grinden bij de Adamantoises na dan. Zit het er wel in? Zo ja, heeft het dan nu wel weer een toegevoegde waarde?
Vast niet. Ik heb het inderdaad alleen tegen de Adamantoises gebruik in XIII, voor de rest was het totaal nutteloos.