[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 24]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nee je lult. Er moet een nieuwe Ferris Bueller film komen. :+

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Into the Wild

Een werkelijk fantastische film. Eén die me echt heeft weten te raken. Alles wat de hoofdrolspeler meemaakt, alle personages die hij tegenkomt, de verschillende omgevingen waar hij door heen reist, het is allemaal zo echt en prachtig. De cinematografie en de manier waarop de scenes in elkaar overlopen (de flashbacks) steken precies goed in elkaar en zijn origineel. Daarnaast is de film ook nog hartstikke diepzinnig en heeft het mij in ieder geval tot denken gezet.

3. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    En niet te vergeten: De soundtracks van Eddie Vedder _O_

4. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Heb dit weekend ook maar eens Moneyball gekeken..
    ik hou wel van zulke "waargebeurde" sportfilms :)
    deze was dus ook een goeie..
    toch wel een harde wereld daar met dat "trade" systeem.. als speler ben je nooit zeker en kan je je moeilijk ergens settelen.. wel zieke salarissen krijgen ze daar.. en je moet niet eens in topconditie zijn :)

5. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Beste soundtrack ever. Draai de cd zeer regelmatig.

_O_

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Into the Wild..heerlijke film idd. Denk een van de mooiste die ik ooit heb gezien.

7. kerzhakov1986

kerzhakov1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond de film Seeking justice gezien en ik moet zeggen, een prima film hoor maar geen hoogvlieger.

Het verhaal speelt zich af in New Orleans waarbij de vrouw van Nicolas Cage wordt verkracht en in elkaar geslagen. Vervolgens benaderd een organisatie, Cage, waarbij ze hem een aanbieding doen. Deze organisatie zal de dader voor hem opruimen maar in ruil daarvoor moet Cage een aantal klusjes doen voor deze organisatie.

Een zeer interessante thriller waarbij ik geboeid bleef kijken en ik de film niet vond verslappen. Ik zou hem tussen de 7,5 en een 8 willen geven

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Iemand toevallig al The Iron Lady gezien?

Als die van de week nog draait in de bios wil ik er misschien met mijn vader heen.

9. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Paranormal Activity 3 (2011)
    Deel 1 vond ik wel leuk, met deel 2 vermaakte ik me ook nog wel maar deel 3 is echt bagger. Het is al geen lastig verhaal, maar om dan de helft niet uit te werken of gewoon te negeren is beetje idioot.

Jodaeiye Nader az Simin (2011)
    Iraanse film die de imdb top250 bestormt en inmiddels met een 8.6 in de top75 staat. Het is even inkomen maar dan wordt het wel een bijzonder goede film, knap gedaan van een waarschijnlijk beperkt budget. Mooi ook wel om de culturele verschillen te zien en het vrij realistische verhaal. Verdiend wel een plekje in de top 250.

The Fifth Element (1997)
    bekende titel, bekende namen. Maar het was niet echt mijn type film, vage science-fiction met fancy kleurtjes met hele aparte humor die ik eigenlijk niet echt geslaagd vond. Na 85min dan ook besloten niet meer verder te kijken.

Tinker Tailor Soldier Spy (2011)
    typisch zo'n oscarfilm waarbij mensen prijzen winnen voor beste rol etc, maar waar de film eigenlijk te saai voor woorden is voor het brede publiek. Vond er dan ook weinig aan, nog wel de moeite genomen om hem af te kijken maar toen was het verhaal me al enigszins ontschoten.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  11. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    multipass :thumbs:

12. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Helemaal waar! Fantastische film!
    Heb de soundtrack een jaartje geleden op vinyl gekocht en het is van mijn meest gedraaide platen. Fenomenaal :)

13. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Jack and Jill Slechtste film in tijden, en een die ze IMDB cijfer dan ook helemaal verdiend.
    3/10 3 puntjes voor Al Pacino :cool:

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Once Upon A Time In America

Episch levensverhaal van gangster 'Noodles' (Robert DeNiro) en zijn gangstervrienden Patsy, Max en Cockeye, dat achronologisch wordt verteld. De film duurt vier uur maar ik werd er werkelijk helemaal in opgezogen en heb me op een paar momenten na amper verveeld. Wat kenmerkend is voor de film is de vriendschap tussen bovengenoemd groepje, ze lijken amper morele waarden te hebben maar vrienden verraden: dat doe je nooit. Dit thema komt ook in elk deel van het verhaal wel weer terug, de delen dat Noodles alleen is worden ook amper belicht in de film. En wat de film helemaal speciaal maakt is het magische sfeertje dat het heeft, wat ongetwijfeld door de langdurige, mooie shots en de mystieke muziek van Ennio Morricone komt. Het einde vond ik overigens wel vrij vaag.

15. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    mooie film idd, heb hem laatst voor 7,50 gekocht op bluray (Fame)

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gingen de dochters van Leone niet de volle versie uitbrengen binnenkort?

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik dacht dat er inderdaad nog een nieuwe versie kwam met 15 of 20 minuten extra materiaal ofzo, ja. Geen idee wanneer en hoe enzo...

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    'Volle' versie. 8)

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, de huidige cut is wat aan de korte kant, vind je niet?

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina