[XOne] Gears of War 3 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door KEN_123, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja je mag op de dedicated servers spelen, maarre wel op de voorwaarden van Epic blijkt. dus blijf betalen, echter heb ik dit veel gezien bij andere games, en daar stond niks op n hoesje....
     
  2. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Bij BF3 zit de online code mooi en gratis en voor niets in het doosje :+
    En het is het principe. Je brengt een game op de markt en 5 maanden later verplicht je je spelers om 800 msp te gebruiken indien ze normaal, zonder lag verder willen spelen. En dat terwijl ze met Gears 3 de lag en het host voordeel uit 2 wilden wegwerken. Ik vind het een schande ;)
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Jep.. heel erg.. Weet niet wat ze aan het doen zijn daar.. Hoop glitches er ook weer bij na TU3.. Invisible man, die ammo crate shit.. En de beste playlist (Were stranded) halen ze steeds weg.. Om maar niet te spreken van de logica om Warzone en Execution in 1 playlist te stoppen :confused:. Gears 2 praktijken all over again
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2012
  4. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zeg je heel goed online code....geen season pass voor de DLC want daarvoor kun je achteraf wel weer voor dokken. Je betaalt voor BF3 dus ook gewoon om online te spelen, bij Gears hoefde je helemaal niet te betalen om online te kunnen spelen.

    En ik heb nog geen 1 potje echt last van lag gehad. Als ik verloor gaf ik mezelf gewoon de schuld, zouden meer mensen moeten doen.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    zeker 5 potjes gespeeld? xD.. TU3 is echt verschrikkelijk, iedereen die regelmatig speelt weet wat ik bedoel. EPIC is echt nergens te bekennen om commentaar te geven

    edit: oh FLAK heeft een reactie gepost gisteren

    [yt]gm1VBYjs84U[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2012
  6. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat? :emo:
     
  7. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zeg je heel goed online code....geen season pass voor de DLC want daarvoor kun je achertaf wel weer voor dokken. Je betaalt voor BF3 dus ook gewoon om online te spelen, bij Gears hoefde je helemaal niet te betalen om online te spelen. (ik herhaal mezelf me maar even voor de domme mensen)_0/
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Jij moet echt even leren normaal te posten, meneer de ober.
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hij herhaalt zich even voor de domme mensen :lol:

    [​IMG]
     
  10. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer het maar even anders te verwoorden voor "domme" mensen. :emo:
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Blijkbaar vind jij het gewoon lekker om genaaid te worden. Dit geldt echter niet voor iedereen. Dan kan jij het wel gezeik vinden, maar dat ligt meer aan jou dan aan anderen.
     
  12. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou ik me genaaid moeten voelen?? de DLC is prima in orde en vermaak me ermee. Dat jij er geen 800points voor over hebt is toch jouw probleem??
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het gaat erom dat ik betaal voor een game en als ik fatsoenlijk online wil blijven gamen, dat ik dan de DLC MOET aanschaffen. Op mijn hoesje staat dat ik op dedicated servers speel, en niet dat als ik dat wil dat ik dan verplicht DLC moet aanschaffen. Dus ja, dat heet naaien en zorgt er alleen maar voor dat er NOG minder spelers online te vinden zullen zijn. Want het host voordeel en de belachelijke lag zorgen ervoor dat je heel snel stopt met spelen als je de DLC niet hebt.

    Overigens heb ik de DLC zelf wel, maar mijn maatje niet, vandaar dat ik weet hoe lekker het allemaal speelt.
     
  14. Trivolt

    Trivolt Gamer

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij voornamelijk stoort is dat ik de socialite achievement niet kan halen zonder DLC. Ik ben helemaal geen fan van de multiplayer en nu moet ik DLC aanschaffen om een retail achievement te kunnen halen :'-(
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja euh.. dat heb je bij elk spel hoor
     
  16. Trivolt

    Trivolt Gamer

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Euh nee.

    Battlefield 3 kan ik gewoon spelen zonder DLC en kan daar gewoon alle retail achievements halen. COD ook. Alleen Gears en Halo doen moeilijk.
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Hij bedoelt specifiek de achievements van de eerste 1.000 gamerscore.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja ik begrijp het wel.. maar klagen over die achievement is echt bullshit... dan heeft ie vast Seriously 3.0 niet gezien :p
     
  19. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Get used to it, je hebt ook zat games waar retail achievements helemaal niet meer mogelijk zijn omdat de online community dood is, de servers er voorgoed uitliggen, glitched en daarmee unobtainable, time-based, etc. Lekker belangrijk 1 zo'n achievement! :9
     
  20. Trivolt

    Trivolt Gamer

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is dat bullshit? De discussie ging er toch om dat je niet meer bepaalde dingen kon sinds de DLC uit is?

    En ja, niet iedereen vind achievements belangrijk. Maar voor mensen zoals ik met (een lichte vorm van) OCD is dat wel belangrijk. Wbt Ridiculously 3.0, voor zover ik weet kan je alles halen met private matches, waar je de DLC niet voor nodig hebt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina