[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bij WoW had ik da ook via mijn telefoon en die ging ook kapot. Moest ze toen bellen en vroegen o.a. naar mijn geheime vraag etc. Toen hebben ze hem handmatig eraf gehaald. Ik zou voor een fysieke versie gaan.

2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Inderdaad ga ik ook doen, zal ze maandag wel is bellen want via tel is teveel risico. Weet iemand waar ik zon authenticator met ideal kan kopen?

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Heb al gebeld haha wou m eraf hebben. Gelijk iemand aan de lijn, wat vragen beantwoord en het is gereset kan nu rustig n authenticator kopen, dan physical aanmaken. Via mobiel i kut. Klantenservice was ook echt aardig dus perfect.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zag hem wel via origin staan. Weet niet of je daar met ideal kan betalen. Prijs was dacht ik 12 euro.

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Sith Warrior verhaal uitgespeeld! Kon de laatste missie toch solo doen, scheelde weer :9

Nu naar Ilum.

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Mooi, heb daar nog heroics liggen en een solo quest waar ik niet langs kwam. Verdomde healers. :+

7. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Kom online dan kunnen we naar Ilum, ik heb je trouwens de chest gemailed.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Serieus waar: In nog geen 5 minuten tijd 2x uit de game gekickt. Dacht dat dit aangepakt was. :mad:

9. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Argh, ik weet totaal niet wat ik als mijn alt moet nemen. Ik zit nu steeds 3 keer hetzelfde gebied te doorlopen omdat ik geen keuze kan maken tussen Operative, Assassin en Marauder - en dat begint redelijk saai te worden. Ze hebben allemaal hun leuke kanten. Misschien dat jullie wat insight kunnen geven. Uiteindelijk zal ik zelf de keuze moeten maken, maar andermans meningen zijn uiteraad erg welkom

Main = Sorcerer

Marauder

Voordelen: Ander verhaal, goede stem, coole companions, dual lightsaber.
    Nadelen: Er zijn al veel Marauders/weer een Sith, heeft geen mogelijkheden om te tanken/healen, veel dmg maar weinig defence, geen stealth.

Assassin
    Voordelen: Tank/Dps, dubbel-lightsaber, stealth.
    Nadelen: Ik ken het verhaal al, stem is minder(male), er zijn ook al veel Assassins/weer een sith.

Operative
    Voordelen: Cool verhaal, goede stem, stealth, Dps/healer, unieker omdat er minder zijn.
    Nadelen: Nerf-bat incoming (ik weet niet hoeveel impact het gaat hebben), minder leuke companions, in hoeverre ben je echt nuttig

8)

Laatst bewerkt: 30 jan 2012
  10. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik ben zelf nu een 47 marauder. Ik vind het erg tof, ben wel bereid om 20 keybinds te gebruiken. Die zul je allemaal moeten gebruiken om fatsoenlijk te kunnen spelen. Je doet erg veel burst damage (veel dps in een korte tijd) en je hebt ook genoeg mogelijkheden om te stunnen en te ontsnappen. In PVP is een marauder echt een beest, mits het goed word gespeeld. Met questen raad ik aan Quinn te gebruiken, zelf heb je bijna geen selfhealing spells.

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Met een marauder kun je niet healen?

12. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Nee, alleen Call of the Force 1x in de 20 min als je een comp hebt, en medpacs.

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik las het verkeerd man, er stond heeft geen mogelijkheid om te tanken/healen. Ik dacht dat er stond de mogelijkheid. Excuses.

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik zie vaak als groepen op zoek bent dat zelfs de DPS rolt niet vervult mag worden door de marauder. Is een class die vaak helemaal verkeerd wordt gespeeld. Dus als marauder moet je jezelf steeds opnieuw bewijzen.

Maar over het algemeen erger ik me aan de AoE attacks van de DPS. Aangezien het daarna heel lastig wordt om genoeg threath te genereren.

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Reden dat Marauder weinig mee gaat, ook omdat ik ze weinig mee wil hebben is dat ze gelijk over aggroe. Maar weinig Tanks houden aggro als een Marauder aan het DPSen is. En zodra een Marauder aggro krijgt gaat die ook snel dood, dus is het bijna niet up te healen. En je hebt bij meeste bosses 2 DPSsers nodig anders is je DPS niet snel genoeg in de Rage fase en dus whipe..

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Van bosses verlies ik nooit de taunt. Ook als er een marauder los gaat. Was het misschien een juggernaut die aan het tanken was? Gebruik guard op je DPS'er en hij zal veel minder agressie opwekken bij mobs. Alleen doe ik dit nooit aangezien de DPS dekken niet mijn grootste prioriteit is, dat is namelijk de healer.

Powertech schijnt de beste tank te zijn die vooral meerdere mobs bezig kan houden. Alleen mijn bottleneck is health atm. Momenteel moet ik het doen met 15000+ terwijl ik al juggs heb zien lopen met 19000+. Ik heb een beetje liegen pielen met de relics. Ik was eerst evil en ben daarna naar light overgelopen, op die manier mis ik ook de betere relics.

Laatst bewerkt: 30 jan 2012
  17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb laatst Foundry hard mode gedaan met een Assasin als tank, werkte perfect moet ik zeggen.

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Of je gisteren even na veel moeite een level 35 elite superdroid bereikt op level 31. Ik denk, sta ver genoeg van hem af om de knop van een shield te kunnen indrukken. Niet dus. Ik bleef maar door gaan gisteren, maar duidelijk dus dat ik hulp nodig had. Wel lekker vlot level 31 geworden op Balmorra. Hoop vandaag 32 te worden en zal wel even wat credits laten rinkelen om een guildie zover te krijgen. Tot nu toe doen ze het zonder moeite, maar de vaste paar dat mij soms helpen verdienen onderhand wel een kleinigheidje. Over 2 chars nu toch een 900K ongeveer. Mijn alt had het nodige van mijn main gekregen.

19. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Achja, je moet gewoon spelen wat je het leukste vind. Classes worden toch generfed of geboost.. Met aggro hebben jullie gelijk, kreeg op lvl 45 de hele tijd aggro, terwijl de tank 50 jugger was.

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Best klote trouwens, zaterdag weer een update, daarna Hard Mode gedaan ( weet ff naam niet meer ) ging helemaal goed in 1 keer. Toen met dezelfde groep Hard Mode Foundry, ging allemaal goed tot de 2de baas... Dat is een robot, om de zoveel tijd gaat die ergens instaan, komt er een machine naar beneden en moet je 4 consoles zsm kapot maken, dit belet hem om up-te-graden en ons dus niet in 1 klap dood. Dit was gebugged.... ook al maakte we de consoles kapot, hij upgrade nogsteeds, de machine ging niet terug omhoog:confused:. Oftewel weer uur verneukt want we moesten stoppen, we hadden dit 4 x gedaan en 4 x achter elkaar gebugged... was enarlaatste baas...

Deel Deze Pagina