Constantinopel, ongelofelijke sfeerloze en saaie stad. Met Rome had je nog het gevoel dat ze er moeite voor hebben gedaan, verschillende gebieden, mensen en dergelijke. Constantinopel is een en al geel, saai, hetzelfde als de oudere steden in een matig jasje en sfeerloos. Hadden zoveel meer uit die stad kunnen halen, had er veel van verwacht. Damascus blijft mijn lievelingsstad uit de games en is vergelijkbaar maar Constantinopel stelt daarbij toch echt teleur. Saaie missies, amper assassinations, verhaal gaat nergens over en verhaal van Desmond schiet uiteindelijk ook niet op. Overal aan de game zag ik gewoon dat er niet veel werk aan was verricht, snel om het een jaar na Brotherhood uit te brengen.
Nu hoeft dat natuurlijk niet slecht te zijn, de gameplay en dergelijke werkt gewoon nog goed en als je AC gewoon geniaal vind dan zal je dit ook leuk vinden maar na vier delen begon het mij in ieder geval te irriteren/vervelen. Hoop dan ook dat ze meer de tijd voor AC3 nemen, en dat ze al lang bezig zijn met de game.
Laatst bewerkt: 30 jan 2012