[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Is The Witcher een beetje te vergelijken met Dragon Age?

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Qua dat het third person is denk ik, maar qua combat totaaaaaaal niet, en dat is maar goed ook. :) En DA was natuurlijk redelijk lineair toch wel, Witcher 2 ook. DA had een redelijk volwassen verhaal met coole twists en Witcher 2 ook geloof ik wel.

3. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    http://xboxworld.nl/news/17176/online-pass-nodig-voor-extra-quests-kingdoms-of-amalur/

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    http://jobs.gamasutra.com/jobseekerx/viewjobrss.asp?cjid=29100&accountno=178

Oh, hey Maxis bestaat nog. :+ Benieuwd wat dit voor iets is. Sim City pls.

5. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Zou een beetje jammer zijn... Er zijn zoveel toffe periodes en dan kiezen ze zo'n suffe. What about de oude Egyptenaren? Het oude China? Oude Japan? Maya's? Amsterdam in de Gouden Eeuw? :+

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    fucking amerika weer... Ook weer in New York zeker? :+

Zoals je zelf zegt; er zijn zoveel goede andere mogelijkheden en dan komen ze met.. wééér de US.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Toen was New York volgens mij net iets groter dan Eijsden. :+

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Damn, toen al een wereldstad? :eek:

AC: Eijsden zou awesome zijn. Alleen zo weinig hogere gebouwen te beklimmen. :+ Misschien een extra grote koe waarbij je op zijn rug moet zien te komen... :cool:

10. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb liever Assassins Creed in de Gouden Eeuw van Nederland, sluit eigenlijk beter aan aan de tijdlijn van Assassins Creed.

Want deel 1 speelt rond 1125 af, deel 2, 3, 4 rond 1480 en dan zou de Gouden Eeuw beter aansluiten dan de Amerikaanse Revolutie.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik denk eerder dat we in Amerika gaan spelen in de tijd van de First Civilization, moet daar wel een ancestor hebben. Hadden destijds ook hoge gebouwen (volgens AC Revelations dan) + overgrote deel met Desmond in NY. Zolang ze maar met wat vernieuwing komen en het niet zo'n uitgemolken game is als Revelations.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat was er zo uitgemolken aan? Dat het precies hetzelfde is als Brotherhood? Want dat wil ik juist :D (ACR dus nog steeds niet gespeeld)

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Constantinopel, ongelofelijke sfeerloze en saaie stad. Met Rome had je nog het gevoel dat ze er moeite voor hebben gedaan, verschillende gebieden, mensen en dergelijke. Constantinopel is een en al geel, saai, hetzelfde als de oudere steden in een matig jasje en sfeerloos. Hadden zoveel meer uit die stad kunnen halen, had er veel van verwacht. Damascus blijft mijn lievelingsstad uit de games en is vergelijkbaar maar Constantinopel stelt daarbij toch echt teleur. Saaie missies, amper assassinations, verhaal gaat nergens over en verhaal van Desmond schiet uiteindelijk ook niet op. Overal aan de game zag ik gewoon dat er niet veel werk aan was verricht, snel om het een jaar na Brotherhood uit te brengen.

Nu hoeft dat natuurlijk niet slecht te zijn, de gameplay en dergelijke werkt gewoon nog goed en als je AC gewoon geniaal vind dan zal je dit ook leuk vinden maar na vier delen begon het mij in ieder geval te irriteren/vervelen. Hoop dan ook dat ze meer de tijd voor AC3 nemen, en dat ze al lang bezig zijn met de game.

Laatst bewerkt: 30 jan 2012
  14. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Amerika zou op zich nog wel cool kunnen zijn maar tis zoals ze zeggen, weinig hoge gebouwen, dus dat lijkt me geen goed idee..
    weet ook niet of ze terug verder in de tijd zullen gaan want ze gaan nu altijd vooruit..

Volgens mij gaan ze de reeks ooit afsluiten met Desmond zelf in de huidige tijd in NY.. zou wel lame zijn, beetje klimmen a la Spiderman :)

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, balen dat ze zo met de serie omspringen. Desilets had nooit moeten vertrekken, want zodra hij de deur uit was begonnen ze met melken.

Ik hoop inderdaad dat ze zich ruim de tijd hebben genomen met ACIII. Dat ACR relatief crappy was, niet omdat het zsm na Brotherhood uitgebracht moest worden, maar omdat het main team al bezig was met ACIII.

Ubi, verpest deze serie aub niet. :'-( Dat kan mijn hart niet aan.

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Totally agree. Revelations was gewoon niet wat Brotherhood was. Brotherhood was geniaal.

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik begin sowieso behoorlijk zat van Assassin's Creed te worden, het is gvd gewoon een COD aan het worden op deze manier. En echte gameplay veranderingen....ho maar. De irritant makkelijke gevechten beginnen me ook echt flink te vervelen, ze wachten rustig hun beurt af voordat ze aanvallen en het werkt gewoon niet lekker. Het voelt gewoon oud aan, en heeft naar mijn mening absoluut vernieuwing nodig. Er kan vind ik zoveel meer gedaan worden met een game als dit.

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    ACIII in een Oosterse setting zal de eerste goede stap zijn, ben spuugzat van al die herhaalde settings die ze nu gebruiken. Heb na deel 2 ook geen enkele AC titel meer gekocht, was er toen al helemaal doorheen met de franchise.

Laatst bewerkt: 30 jan 2012
  19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    mwah vind de combat nog steeds erg fijn. Supereasy, maar ach. Counteren blijft bruut imo.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Na 2 delen het al spuugzat zijn. 8) Het verschil tussen 1 en 2 is zó groot, dus hoe je dat al weet te doen snap ik niet. Dan moet je de games niet echt leuk vinden. Ik weet niet of een nieuwe setting je dan veel zal helpen. ;)

Combat heb ik btw ook geen problemen mee. Ziet er nice uit, en het werkt wel lekker. Gewoon houden zo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina