[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Ik vind die spinnen ook zo tyfus tyfus tyfus kut.

Zeker dat spin huisdier in de DB sanctuary in het zuiden, dat geluid 8)

2. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Opnieuw begonnen met de Thieves Guild nadat ik de special job in Solitude niet kon afronden omdat mijn target er niet staat.. Exact hetzelfde probleem! Wat een gezeik, weet iemand of hier een fix voor is, of een ander truukje?

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wtf...

Ben aan het vechten tegen zo'n dragon priest genaamd Krosis, en ik stuur een Dremora lord op hem af met de Sanguine rose, en al vrij gauw komt mijn dremora terug om mij aan te vallen. Heeft die Krosis een kracht om hem tegen mij op te zetten? =(

4. Leoni

Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    23
    Ja, die dragon priesters met die maskers laten je summons tegen je keren, dus niet oproepen! Als t echt niet anders gaat: ze gebruiken een staf die leeg kan raken en dan zijn ze weerloos. :)

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja deze dude gebruikt een staf waar hij fucking pijnlijke vuur-ballen uit schiet, en hij schiet behoorlijk accuraat , en tja....hoe lang tot die staf echt leeg is? Zijn leven is gehalveerd maar tjonge jonge, ik doe zo weinig schade bij die eikels. Wat doet een beetje flinke schade bij ze?

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die Krosis kwam ik tegen toen ik nog behoorlijk low level was. Echt een pain in the ass, maar uiteindelijk wel verslagen. Draag sindsdien de hele game zijn masker :)

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik had op lvl. 51 enorm moeite met Rhagot. Ik werd belaagd door ik denk vijf Draugr Deathlord en dan samen met Rhagot. Mijn voorzichtige op verdediging gerichte strategie werkte voor geen meter. Uiteindelijk voor dual-wield in combinatie met de shout Elemental Fury gekozen... piece of cake.

Als je het schild Spellbreaker hebt, kan je heel makkelijk spells incasseren. Misschien kan je hem op die manier benaderen.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nee dat schild heb ik nog niet kunnen vinden, ik zal gewoon een paar keer nog proberen om hem te verslaan en anders ren ik gewoon weg voor hem en kom ik later terug.

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Absoluut een aanrader! Het schild krijg je na een leuke quest. Het schild zelf ziet er ook mooi uit en is érg handig voor warriors die weinig in te brengen hebben tegen mages.

10. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Zo, vanmiddag deze game ook eens 1000G gehaald, na zo'n 130 uur speeltijd. Laatste paar achievements die ik nog moest waren voor de Thieves Guild, wat is die laatste chiev (Return the Thieves Guild to its former glory) verschrikkelijk irritant en saai zeg 8)

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben nu ook met de Achievements bezig. Dat trouwen bijvoorbeeld... wat dom. 8) Een amulet dragen om te laten zien dat je beschikbaar bent.

"Are you interested in me?"
    "Yes... are you... uhm... interested in me?"
    "Yes."

5x fast travellen later zijn we getrouwd. 8)

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap die pick pocket quests echt niet. Ben gewoon hidden maar ze hebben het vrijwel altijd door. Zelfs als ze liggen te slapen.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Haha ze blijven mooi hoor

[yt]-CbxMDRcjoY[/yt]

[yt]Av8_JPdPrdE[/yt]

[yt]K30WMbMWAO0[/yt]

What the hell.....vijf Draugr Deathlords? Ik met mijn level 25 heb al moeite met één, daaaaaamn!!! Hoe dan ook, dankzij mijn fire breath dragon shout heb ik Krosis zojuist verslagen, ook gelijk zijn masker op gedaan idd :D

Laatst bewerkt: 30 jan 2012
  14. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Blackreach_O_ en tegelijk|:-

Jezus wat is die dungeon groot, en wisten jullie dat je als je tegen die oranje bal in het midden je unrelentling force gebruikt een draak oproept. Geniale shit eigenlijk

15. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Gisteren in Riften aangekomen en een hoop quests bijgekregen.. ik wou er nu eens een hoop snel gaan afronden dus fastravellen naar de questmarks..
    eens ik daar aangekomen ben zie ik de quest target niet meer en moet ik gewoon hopeloos beginnen rondzoeken in de stad naar mijn quest.. :confused:
    zeer klote want ik moest zo onderdelen zoeken voor iemand, een lepel enzo.. moet ik echt elk huis afgaan en overal inkijken tot ik het tegenkom :confused:

weet iemand hoe dit komt? is het omdat ik teveel quests heb openstaan ofzo?

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Was me nog niet eens opgevallen. Even afmaken een keer. :+

17. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Nee als je dat doet, dan gaat die hele clan tegen je. Dus dat schiet niet op.

18. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet wat er allemaal nodig is voordat de thievesguildachievement unlocked?
    Ik heb het "verhaal" al helemaal doorlopen, maar noppes.

Net de mainquest uitgespeeld, dat is wel vetjes allemaal :thumbs:

19. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    5 Verschillende jobs per stad doen (behalve Riften), elke special job per stad doen en dan krijg je de quest om de Thieves Guild te restoren, waarmee je de Achievement krijgt.

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat boeit me ook niet zoveel, heb de achievements en alle standaard quests toch al afgerond. Denk dat ik ze dan allemaal maar afmaak. Je krijgt er toch geen bounty voor. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina