[XOne] Metal Gear Solid HD Collection

Discussie in 'Games' gestart door Grave, 3 jun 2011.

1. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Zijn er nog verschillen met us en eu versie?
    Zit eraan te denke om de ps3 versie gewoon te bestellen hoef ik niet zolang te wachten

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Een dik uur beeldmateriaal:

Quick look

Misschien dat ik deze collectie nog een keer koop. MGS2 vond ik erg goed (op de... Xbox gespeeld, ported version toch?). MGS4 op de PS3 was ook geniaal. Altijd MGS3 willen spelen, maar het is er nooit van gekomen. Valt me wel op hoe goed het spel er nu nog uit ziet in HD. Check het beeldmateriaal. Peace Walker spreekt me iets minder aan, dus het gaat mij vooral om MGS3.

Peace Walker: is dat nieuw materiaal, die tutorial? Er wordt naar de sticks (MV) verwezen, de PSP heeft er maar één.

Laatst bewerkt: 17 nov 2011
  3. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Peace Walker is een game waar je vrij lang mee kunt doen door de side missions en het vertelt het verhaal na Snake Eater, ik zou het zeker niet afdoen als geen echte MGS omdat hij wat anders is.

4. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    En hij is binnen :thumbs: de ps3 versie

5. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik kan wel voor je nakijken, ik heb een Amerikaanse box en ga de game waarschijnlijk aankomende week aanschaffen, dus dan vraag ik wel even in de winkel voor je

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Helaas is de US versie niet regiovrij. Maar toch thx voor de moeite :)

7. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Man, wat zitten er veel Easter Eggs in deze games eigenlijk _O_
    Nooit echt in verdiept met de PS2 versies, maar door de trophies in deze HD collectie achter veel Easter Eggs gekomen

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klinkt tof, hoe speelt de game eigenlijk? Hoe is de frame rate, de graphics, hoe zijn de trophies, en heb je Peace Walker al gespeeld? :)

9. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    De games spelen even soepel als de originele. De camera in Snake Eater hebben ze gelukkig die van Subsistence gepakt. Dus je kan nu zelf 360 graden rond draaien met de rechter analoog ipv vaste camera standpunten. (dus eigenlijk net zoals in MGS4).
    De frame rate draait perfect, geen drops. De graphics zijn behoorlijk omhoog gegooid door de scherpte. Je kan echt merken dat ze er werk van hebben gemaakt om het echt HD te maken. Het heeft niet de detail van MGS4 maar zeker wel de scherpte. De games kunnen naar mijn mening nog steeds prima mee met deze tijd :b:
    De trophies zijn over het algemeen gewoon versla die baas, pak die wapen op etc., maar ook zitten er wel een paar met humor in waarvan de meeste de easter eggs zijn (bijv. fotografeer de US marine in z'n onderbroek, kus de poster in zo een kast waar je je kan verstoppen, wordt betrapt door Otacon als je aan het fappen bent op zo een poster :lol:)
    Peace Walker nog niet opgestart. Ik speel ze in volgorde van uitgave :9
    Heb MGS2 al uit en ben nu ongeveer op de heflt van Snake Eater.

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Houd stil!
    Ik krijg er nog meer zin in.

Damn, waarom is deze game in EU uitgesteld?:mad:

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Pff, klinkt erg goed! Misschien ook wel beter dat hij voor de 36 is uitgesteld, anders was het echt een hele dure maand geweest. :+

12. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Game heeft al een budget prijsje :thumbs:

13. AgentSmith

AgentSmith Guest

Nog heel even!

14. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    2feb komt ie uit toch? Ik ga m meteen halen.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

15. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Yep. Donderdag komt hij uit. Alhoewel, zal mij niks verbazen als hij deze week al ergens eerder gespot wordt :)

16. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm, ik heb em zowat in het begin al ge-preordered bij Castle Games...hopelijk zijn ze het niet vergeten.:9

Kijk wel enorm uit naar deze game; ga meteen de hele serie in chronologische volgorde spelen, zodat ik het hele verhaal in zijn geheel in de goede volgorde speel.:thumbs:

Zal een hele zit worden (zeker ook met nieuwe games die ertussendoor komen zoals bv Mass Effect 3_O_) maar uiteindelijk zal het me wel lukken!

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nice, ik denk dat ik hem wel gelijk haal. Heb wel veel andere games die ik op dit moment speel though, maar voor MGS maak ik graag tijd. :)

18. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Twijfel nog steeds of ik deze moet gaan halen. Dat klinkt voor sommigen misschien vreemd, aangezien MGS heilig is, toch?
    Maar ik ken de games niet zo goed en weet dus ook niet of het iets voor mij is...

Aan de andere kant komen er in februari geen games uit die ik ga halen en is de volgende game (voor mij) pas SSX, dus zou het goed uit kunnen komen :)

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zeker doe, al is het jammer dat je Metal Gear Solid niet mee pakt dan. Of heb je die wel gespeeld?

20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Nop, eigenlijk geen enkele (op een héél klein stukje mgs3 na) ;)

Deel Deze Pagina