ik heb een vraag? welke game heeft tot nu toe de beste DLC. ik heb in ieder geval een paar favorieten. 1 namelijk mass effect 2 DLC the Arrival. 2 Red Dead Redemption DLC Undead Nightmare 3 GTA IV DLC The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony wat vind jij de beste DLC?
Ik vond de DLC van Fallout New Vegas erg tof. Vooral Old World Blues, Dead Money en the Lonesome Road. Die van Fallout 3 trouwens ook, maar New Vegas DLC was gewoon net wat toffer.
Dragon Age II, omdat het zoveel beter is dan de main game. Verder koop ik nauwelijks DLC. Volgens mij is het enige wat ik heb DLC van Trials HD, Mirror's Edge en PoP2008. Allemaal awesome DLC.
Het is leuk als de DLC gratis is. Maar dat wil niet zegen dat die DLC daardoor beter is. jij vind dit misschien persoonlijk de beste DLC. Maar ik ben van mening dat DLC niet voor niets geld kost. Omdat de ontwikkelkosten ook terug verdient moeten worden. Zekers als de DLC van die grote is als die van bijvoorbeeld GTA The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony. Of red dead redemption undead nightmare DLC.
Of de DLC van een game beter is dan die van de main gamen. is voor iedereen anders het kan op dat moment zoo aanvoelen. aangezien je opdat moment iets nieuws speelt. Voor mij is een DLC pas beter als die een lagere speel duur heeft als de game zelf. Maar dan kun je het eigenlijk all geen DLC meer noemen maar meer een vervolg. Kijk maar eens naar halo 3 ODST was niet zo lang als de game zelf maar ik vond het een vervolg.
Mafia 2, omdat deze content eigenlijk gewoon in de game had moeten zitten. Jimmy’s Vendetta, Cars & Clothing en Joe’s Adventures... al deze dingen hadden gewoon in de gehele versie moeten zitten. Volgens mij is meer en deel van de DLC het niet waard om te downloaden, op de GTA dlc na dan. Meer en deel hoort gewoon in de 65 euro versie die je in de winkel koopt te zitten. Mijn mening natuurlijk... wel lekker cashen voor de developers uiteraard.
Die dlc heb ik gehaald omdat ik enorm grote fan was van de game. Echter stelde de dlc me echt teleur vermits het gewoon kleine missies zijn.
Dus je vindt het de beste DLC omdat het al in de game had moeten zitten? Ik vond dat juist best wel saaie DLC, vooral Jimmy's Vendetta. Stomme klusjes de hele tijd. Terwijl de game zelf zo tof was, en zo'n goed verhaal had. DLC is pas vet als het iets cools toevoegt, of een andere ervaring van de game. Zoals Operation Anchorage in Fallout 3 liet veel van het shooter aspect van de game zien, bij Pigsy's Perfect 10 in Enslaved moest je veel meer sneaken en de omgeving gebruiken, Secret Armory of General Knoxx voegde heel veel content toe en gaf weer verfrissende vijanden. Bij Maffia was het gewoon een klein verhaaltje erbij, met weinig leuke toevoegingen aan de gameplay.
DLC van Bioware, Rockstar en Bethesda zijn altijd mijn geld waard imo. Rest wat ik ooit heb gekocht qua DLC was mijn geld niet waard.
Waarom the Arrival? Dat vond ik eigenlijk niks. Lair of the Shadow Broker vond ik veel beter. Persoonlijk vind ik de DLC van Tomb Raider Underworld het best, Beneath the Ashes.
Idd wat een epicsche DLC zeg zoveel waar je voor geld ga je niet meer krijgen. Vind wel dat ze het daarbij hadden moeten laten, Robo Revolution vond ik echt bagger, heb zelfs nog geen enkele achievement ervoor gehaald...
Weet je waar ik wel niet zo over te spreken ben. Veel games die je meteen koopt als ze pas uit zijn. Hebben een code waarmee je de eerste DLC gratis kunt downloaden. Die code zit er maar tijdelijk in de doosjes en als je de game maanden later pas koopt. Zit die code er meestal niet meer bij en betaal je de volle mep. Dat is alleen maar gedaan om zo meer te verkopen.
Als je een game maanden later koopt betaal je niet de volle mep. Games worden na 2 a 3 maanden al flink afgeprijsd. Ik heb wel problemen met dlc die maar 100 Kb zijn. Dat betekent dus dat de data al op de schijf staat, je betaalt alleen om te ontgrendelen. Ik vind dat dlc wel na de release gemaakt moet zijn, en het niet "achterhouden".
Fallout 3 DLC en Borderlands DLC waren erg goed en echt value for money. Shivering Isles voor Oblivion vond ik ook erg goed ...