Ja met typen wel, alleen als ik game mt wasd is het middelvinger op de w, ring op de a en wijsvinger op de d. Ook is het nu lastig snel v/d hotkeys gebruik te maken
Aangekomen op Hoth. Genoeg voor nu, nog even wat kloten voor tentamen morgen en vrijdag. En dan maar eens door knallen richting de 50 hoop ik. Ondertussen maar eens bedenken wat voor alt ik wil.
Ik ook met de ring vinger. Mijn hand is te groot voor mijn pink aangezien ik dan met de ringvinger amper nog op de W kan komen Ik auto-run altijd met de knoppen op de zijkant van mijn muis.
is geen trail versie van? of komt dat nog? ik twijfel nog, heb lang wow gespeeld en ben daar een beetje klaar mee. en dit ziet er vet uit. maar wil het aan de ene kant toch eerst proberen voordat ik het zou gaan kopen.
Nee, is helaas nog niet mogelijk. Je zult het toch moeten kopen om te proberen of bij iemand kijken die je kent die het speelt.
sorry tik foutje, vreet me niet op..tjees. maar bedankt nucleargoat voor het antwoord. ken helaas niemand die het spel heeft.
Mijn Alt is nu ook weer bijna level 11 Zoek het eigenlijk niet om te questen, sta nu op de fleet haha beetje pvpe. Ben Jedi Shadow gegaan, double bladed light sabers. En dat Stealth is toch wel baas moet ik zeggen.
Jorrebor, Alva en ik zijn bezig met het joinen van een lvl 50 guild. Om aan raids en flashpoints te mogen meedoen moet je gewoon in een goede guild zitten. Anders zijn we verplicht om op de fleet rond te hangen om hopelijk een plaatsje te mogen vullen. Wat vind jij ervan? We kunnen onze XBW guild nog altijd als leveling guild behouden voor onze alts.