I know. Ik heb mijn games ook al lang geregistreerd, maar ik heb vervolgens echter niets ontvangen. :/
Dat is het enige dat ik ook mis. De game is geweldig verder, maar ik zou toch heel graag gewoon "normale" zombies willen zien. Deze wezens vind ik een beetje loos eigenlijk, nietszeggend. Ik heb laatst weer RE1 remake op de Cube gespeeld, die zombies enzo zijn veel toffer. Verder is dit wel een van de beste RE games van de laatste jaren imo. Beter dan RE5, leuker ook.
Als ik nog iemand blij kan maken met een downloadcode voor de legendarische Kid Icarus stuur dan een PM! De eerste krijgt m van me
Klote FRS heeft Resident Evil dus nog steeds niet verzonden. En ook gewoon geen mailtje sturen... Als ik de game op zoek in de webstore staat dat hij Tijdelijk niet beschikbaar is ofzo... Daar bestel ik dus ook nooit meer wat ¬¬
Ik heb RE binnen met de Circle Pad Pro. Heb maar een half uurtje gespeeld (toen was de batterij op), maar het speelde erg lekker. De circle pad ligt lekker in de hand en ook de triggers zijn fijn. Beetje alsof ik met een console controller aan het spelen was. Vind het wel suf dat ik de 3DS uit de circle pad moet halen om de stylus op te bergen.. Het is geen ramp, maar het lijkt me zo'n kleine moeite om er een sleufje voor te maken...
Ik wilde eerst wachten op een 3DS met standaard 2 sticks. Maar ik denk erover om nu toch een 3DS te kopen gezien de positieve reacties over de Circle Pro. Het ding is zo niet portable meer, maar ik zou hem toch alleen thuis gebruiken.
actie saturn 2 spellen voor 40 euro mario3ds ,mario kart en resident evil de nieuwe zitten ook tussen http://www.saturn.nl/mcs/special/gamespecial,21001,.html
Waarom snappen mensen de actie niet? Dus als je een game van het plaatje hebt, dan mag je geen andere game van het plaatje voor een euro. En je mag ook geen game die duurder is als tweede.
Oh je mag ook niet een 3ds game en een 360 topper ofzo?! Dan idd totaal niet boeiend Ennuh: Tetris is niet zo duur toch
Tuurlijk mag dat, maar welke 360 topper voor onder die prijs wil je dan nemen? Zo'n beetje alle recente toppers staan op het plaatje.
Los van 3DS. Zijn best oke combi's mogelijk. Denk zelf bijv. misschien Skyrim + Xenoblade te halen.. leuke deal voor 56 euro.