Sammy, ga jij ooit nog iets nuttigs posten? Misschien een link: 'zet mij op je negeerlijst'. Dat zou nog eens nuttig zijn!
Tja wat mij betreft is het nu ook wel eens afgelopen met dat blije gedoe hoor, idd hiep hoi een overwinning. Maar om dat zó te blijven uitweiden... : @ Willems sport 1 reclame
Gozert, het begon al irritant te worden al die plaatjes, maar als je zo ook lukraak offtopic gaat plaatsen hou dan a.u.b. gewoon op. Je kunt naast een sportief verliezer ook een sportieve winnaar zijn.
He psst Spoiler Ik doet dit alleen tegen SammyR hier hoor. Vind ik leuk. Voor de rest ben ik al gestopt.
Jezus wat een huilies. En randmongool SammyR. Het gaat een dag niet over Ajax. Tenminste, eigenlijk wel, maar als ze verloren hebben van Feyenoord is iedereen hier het natuurlijk snel zat
Als er genoeg kaarten verkocht worden is dat altijd wel geinig ja. Maar dat is altijd maar de vraag, ene keer komen er 700 man andere keer staan er 1500 dronken te wezen.
Gast, het is amper een dag geleden. Als het nog een week duurt is het een ander verhaal. Zeik dus gewoon niet zo. @ Seh: Oké, we zijn benieuwd Hoop dat het wel gezellig is want m'n collega's kijken er wel naar uit
Je mist dan wel een top bandje volgens mij. Afgelopen keer en volgende keer komt er een bandje uit Friesland en die zijn echt steen goed. Ik vind het te weinig over de klassieker gaan trouwens bij VI.
Dat was geen optie qua datum. Ach we zien wel, we hebben het sowieso gezellig, is alleen zo lullig als je in een lege zaal staat.. Maar daar hoeven we niet bang voor te zijn?