De echte grote games zijn na 3 maanden heel vaak nog gewoon 59.95. Je moet ook weten waar dat je de game koopt. Bij bol.com kan soms 10 euro verschil zitten dan bijvoorbeeld de media markt. En dat van die DLC ontgrendelen is onzin waarom zou een ontwikkelaar dat doen. Heb je bewijs van dat dat het geval is. Want je doet net als of het een bewezen feit is.
Hij heeft gelijk tovenaarsleerling In veel gevallen (zeker met DLC die je direct als code erbij krijgt) staat de "download" gewoon al op de disc en ontgrendel je met de code, die download je niet. Dat kan je zien, zoals mark zegt, door de grootte van de download...een nieuwe armor, nieuwe wagen en 8 nieuwe wapens zijn bijvoorbeeld niet maar 100k groot. Als je dan toch een dergelijk klein bestandje download, staat het gewoon al op de disc. Ontopic: Borderlands dlc is geniaal, vooral General Knoxx en Zombie Island
vraag ? de Overlord DLC is toch die dat zweef schip toe voegt he. want de levels met dat zweef schip zelf vind ik maar saai.
Duidelijk Red Dead Redemption, undead nightmare kan zelfs de concurrentie aan met vele originele releases. Aan undead nightmare zit je gemakkelijk een paar weken/14-18 uur tenminste als je normaal bent en geen nerd die elke dag 5 uur speelt.
Ik ben dat van zaterdag af aan het spelen en ik zit nu op 25% en ik ben all 4 uur bezig dus die 14 tot 18 klopt wel. Ik moet zegen dat ik de undead nightmare DLC van een uitzonderlijk hoge kwaliteit vind zeker zo goed als de game zelf. Dit is misschien wel een van de beste DLC die er tot nu toe voor een game is verschenen.
Overlord speelt volgens mij op een planeet af. Ik denk eerder dat je de lair of de Shadow Broker bedoeld
Alles wat er bij Oblivion bijkwam was erg tof, Knights of Nine, SI, die extra grote dungeons. Allemaal erg tof en leuk om die game weer opnieuw voor te gaan spelen.
En volgens mij was de eerste grote DLC voor Midnight Club: LA gratis. Ik weet alleen niet meer precies wat het inhield . Beste DLC vind ik Shivering Isles van Oblivion en beide GTA IV DLC's.
nee die bedoel ik niet. Ik bedoel dat kleine zweef voertuig die je op een planeet kunt gebruiken. Die missies vond ik nog all saai.
Ik heb me heel erg super vermaakt met de Vietnam-uitbreiding van BFBC2, en de DLC van Black Ops brachten mij ook uren van plezier dankzij de zombie maps, vooral Ascension.