Het nadeel van de bumper cam met stuurtje is dat je niet om je heen kan kijken. Vooral de eerste ronde , is het veel spiegels gebruiken en ook van je hud gebruik maken (daar kan je zien hoever iemand van je zit). En gewoon erg voorzichtig rijden. Daarna kijk ik ook altijd veels te veel in mijn spiegels, vooral als iemand vlak achter je rijd, en daar word je af en toe best zenuwachtig van (nietwaar Denvan ) PS. Filmpje is klaar, hier is een voorproefje
Was vanochtend zo rond 10 uur begonnen (met kleine pauzes voor ontbijt en douche), en ongeveer 2 uur was ik klaar (en geloof me, het is een rush job deze keer). Hij is nu aan het uploaden (kost ook zo'n 2 uur.. filesize 480 MB. Nu maar hopen dat hij niet wordt geblokkeerd ivm copyright van de muziek..
Natuurlijk. Je bent zeker het snelst met je ogen dicht? Ok, dat was anders mijn laatste suggestie geweest Zonder externe adapter is het stuur eigenlijk niet te gebruiken. Ik kan met de hood-cam veel beter mijn rempunten kiezen, incar vind ik het moeilijker afstanden in te schatten. Maar met driften gaat er niks boven de incar-cam.
Hey Nori, zou ik jouw tune-setup voor Nurburg GP Short mogen gebruiken? Ik kan zelf echt niet goed tunen en kan een goede setup wel gebruiken met mijn racecapaciteiten
Ik heb hem eigenlijk van de soundtrack gehaald van de film 'From dusk 'till dawn'. Maar ik moet toegeven dat het zeker lekker klinkt, en het ook mooi aansluit bij de montage, geeft het toch een extra dimensie...
Ik heb ook nog wat gesleuteld en wat settings aan mijn stuur veranderd: 1:34,597 Ben tevreden. Moet nog even kijken hoe snel de banden slijten.
Ik kom niet verder dan 1.36.215 en dat was maar eenmaal, daarna nooit meer gehaald (15 rondjes gereden)
Met de races die we er al gereden hebben ben ik ook niet verder gekomen dan een 1:35.5xx met de standaard afstelling. Misschien toch maar iets gaan proberen... Is het trouwens al bekend wat de volgende cup gaat worden?
Nog even een nieuwe "CSR racing wheel" logo gemaakt (met custom letterfont) en op de auto geplakt. Helmaal grijs op de motorkap en rood/wit op de achterzijde. Mocht er interesse zijn van CSR racestuur bezitters of fans dan wil ik logo wel op storefront gooien. CSR CSR racing wheel
Beetje PR op Fanatec website. Let niet op de onbescheiden retoriek van mij in mijn post op het Fanatec blog forum. Soort Tell Sell reclame praatje: " Wacht.... er is meer...... enz enz... Hoop een beetje aandacht van de lezers en Thomas (van Fanatec) te trekken. Zie het ook als een soort reclame praatje ook voor de XBWf club-races en you tube filmjes van Bergje. Voor het zelfde geld doet ie gek en geeft hij iedereen een CSR elite stuurtje Met een sticker ben ik ook al tevreden. Zie mijn post op de Fanatec site. (Ik weet niet welke url werkt) Het is de : "CSR I love it" post van mij. http://www.911wheel.de/?q=node/7899 http://www.911wheel.de/?q=forum/51 Ga ook posten op de Amerikaanse website Inside Sim racing forum. (Heb een account)