Zo snel krijgen ze de gear niet hoor. En dan kunnen ze jou toch gewoon helpen? Doet die maat van me ook, iemand die alle tactics etc weet en goede DPS / Tank oid al heeft is alleen maar makkelijker en sneller, hij legt het mij precies uit over TS. En ik ben zelf ook nog niet aan het gearen, ben met een Alt bezig en een flashpoint duurt toch snel uur, anderhalf uur dus moet wel de tijd hebben. Dus voor het eten meestal even op mijn Alt en daarna ( mits ik genoeg tijd heb ) doe ik flashpoints anders niet ga ik gewoon verder op mijn alt.
Precies, het is niet zo dat iemand wordt buitengesloten. Dat upgearen is wel een pain in the ass merk ik. Jammer dat niks tussen hardmode en normale flashpoints zit. We kunnen 1 of 2 undergeared mensen meenemen in een flashpoint maar dat is volgens mij alleen bij black talon. Had gister met een lage dps ploeg dus black talon gedaan, en iedere boss ging in enrage modus. Normaal gesproken is dit dus niet de bedoeling.
Ze gaan vaak wel in enrage mode, maar dat moet maar paar seconden zijn, dan moet die niet te lang meer leven zeg maar.
Ja wacht maar tot je dalijk sterkere gear hebt. Maat van mij heeft volledig Tier 2 nu, als die in het rood is heeft die ongeveer 80K repairs echt ziekelijk
Je weet dat dit qua verhoudingen gelijk staat aan WoW he Dagger, wat je ook gespeeld hebt? Gewoon 3 0en eraf en je bent aan de wow verhouding, waar je ook 3 0en minder gemiddeld aan inkomsten hebt.
Ok. Btw: Zou er vandaag niet een grote patch komen? Ik meenden gisteren zoiets gehoord te hebben in de GC van Tweakers.
Ik hoef niet bang te zijn dat ik credits te kort kom voor een repair. Zeker niet als ik zou willen raiden, want dan wil je echt niet te kort komen.
Iemand die even wilt helpen met 2 heroics op Alderaan? Daarnaast heb ik vandaag ook een mailtje gekregeven met founder titel. Nog niet gelezen, maar wat houdt het in?;p