Wel mooi toen vd Gijp zei dat Mcclaren een harde plassertje (iets in die trend) kreeg van al die aandacht dat ie paar minuten te laat komt. Ik vind het ook stront irritant.
http://www.vi.nl/WebTV/WebTV-RTL/215162/Gijp-Heb-Man-City-nog-nooit-een-scrum-zien-maken.htm Dit was echt goud .
Ook wel grappig die reactie van Derksen daarop die toen zei dat de spelers dat ook eens zouden moeten doen en of ie het dan nog steeds zo leuk vindt
Overigens was die grap over Mulder bij een skrum ''Jongens houden we het wel droog?'' een beetje misplaatst. Mulder trok het niet meer omdat precies een jaar geleden zijn vader (die zijn mental coach, vertrouwens persoon e.d. was) overleed, dan ook nog eens de gevaarlijke 3-2 veroorzaken... Dan kan ik me voorstellen dat er iets knakt.
Volgens mij ging het niet over Mulder maar gewoon of het zou gaan regenen of niet, omdat ze het over de nutteloosheid van zo'n scrum hadden.
Serieus? Triest en dom zeg. Lijkt mij alleen maar dat die filmpjes ervoor zorgen dat mensen juist naar VI gaan kijken.
Wat een gare actie van RTL. Ik ben er van overtuigd dat die filmpjes op YT ze meer kijkers oplevert dan als ze het gaan blokkeren en alleen nog betaald (?) aanbieden.
Snap ook niet wat het verbieden hiervan nou toevoegd. Die uitzending is toch al geweest, dus het kost ze niets. Het kan ze juist alleen maar wat opleveren door ze gewoon te laten staan.
Ze zijn weer op dreef. Derksen over dat Tadic naar Ajax wil: ''Ja logisch, garantie voor een basisplaats als je niet helemaal gehandicapt bent. ''
Vind er weinig aan vandaag. Hansie zit er alleen maar om afgezeken te worden. Het gaat nergens meer over.