waarde van spelers opzoeken is idd geen moeite, maar van die formatie kaartjes. kun je niet zo één twee precies opzoeken,
Dat ben ik met je eens. Maar met formatiekaartjes kan je toch ook gewoon even in de web-app kijken wat erop geboden wordt?
Ik had daar in het begin ook veel last van. Nu heb ik erg veel staff en komt het niet heel veel meer voor , ook let ik op hun fitheid. Geen idee of het ermee te maken heeft hoor
t probleem met positie kaartjes is dat je niet nauwkeurig op de formaties/posities kunt zoeken. je krijgt bv tientallen 5-3-2 kaartjes voor je neus. dat duurt minuten om eindelijk die kaartje die jij hebt te vinden.
Ik heb nu een Italiaans team en een Frans team gemaakt. Over het Franse team ben ik zeer tevreden: 4-3-3 (Laurent Blanc is manager) ------------Mandanda------------ -Fanni---Sahko---Mexes---Clichy- ---Amalfitano---Cabaye---Nasri--- Valbuena IF--Benzema--Griezmann IF Heb ook nog Ben Arfa, maar ga er vanuit dat de IF versie van Valbuena beter is. Verder ga ik Griezmann even testen, maar misschien op termijn daar Ribery neerzetten.
Leuk team Ik ga binnenkort ook ff zoiets proberen. Ben wel zat van mn BPL team. Ik ga volgens mij ook nooit die achievement halen van 100 wedstrrijden met 1 speler, haha...
Ga maar met ben arfa spelen en dan kom je erachter dat het niet zo is. De normale versie van ben vind ik beter dan IF Valbuena! Iemand trouwens ervaring met IF Samuel?
Nope, maar lijk me vooral één tank, die overal extreem goed in is (vision, tackle etc.) behalve snelheid. Als je snelheid wil met je verdedigers zou ik hem niet nemen, aangezien FUT op pace is gebaseerd zo ongeveer..
GK: Ospina, OGC Nice - 77>82 RB: Biševac, PSG - 78>82 CB: Barzagli, Juventus - 79>82 CB: Sokratis, Werder Bremen - 74>80 CM: Senna, Villarreal CF - 79>81 CAM:Martins, Granada - 78>83 CAM: Kagawa, Borussia Dortmund - 82>86 CAM: Özil, Real Madrid - 86>88 ST: Palacio, Genoa - 80>84 ST: Llorente, Bilbao - 83>86 ST: Matri, Juventus - 81>84 die kneus van een kadetti ook SUBS GK: Benassi, Lecce - 69>73 CB: Donk, Club Brugge - 71>74 RB: Dick, 1.FC Kaiserslautern - 68>74 CM: Davis, Rangers - 75>79 RW: Ifill, Wellington Phoenix - 70>74 ST: Guidetti, Feyenoord - 69>74 ST: Alexander, Brentford - 63>72