Ja, Cherub's Crowns zijn dat geloof ik. Maar als je al moeite hebt met Orphan, dan mag je nog wel ff gaan levellen voor als je de Mark Missions gaat doen
Nog drie dagen tot de officiele release... Zijn er al mensen die XIII-2 hebben ontvangen en gespeeld?
ja hoor dagje vrij van werk, dacht ik lekker te spelen en wordt ik gebeld of ik kan komen werken omdat iemand ziek is....aaaarrrrghhhh....maar goed wel nog even een uurtje kunnen spelen, heb ook de collector editon hard cover strategy guide! Opening van de game is erg vet, helaas moet ik nu werken dus maar meer spelen als ik terug ben!
^ Voorlopig staat hij bij FRS nog voor vrijdag. Game mag nog niet in de verkoop en de strategy guides zijn op dit moment nog niet eens binnen bij 't hoofdkantoor, dus dat is sowieso nog even afwachten. Also, de guides zitten (nog) niet in een actie i.c.m. de game.. Helaasch!
Heb de limitd edition guide bij bol.com besteld en het spel (ook LE) bij de GM maar van beide helaas nog niets gehoord
Heb de game nu een uurtje of 2 gespeeld en eerste indrukken zijn goed. Tot nu toe best wel veel nieuwe dingetjes tegengekomen t.o.v. 13 en game "opent" zich inderdaad een stuk sneller. Je hebt al vrij snel het volledige battle system etc tot je beschikking en veel meer invloed op hoe jij je characters levelt. Nu is 2 uur spelen nog niet zolang voor een rpg uiteraard maar tot nu toe ben ik dik tevreden.
Nog twee dagen peoples... hoop hem morgen al te ontvangen, maar vrijdag is ook goed (lekker voor het weekend).
Nou lees net dat 7 feb de eerste DLC al uitkomt. Spelers kunnen in een colloseum vechten tegen Lightning en als ze winnen haar recruiten en speelbaar maken. Uiteraard is de DLC betaald.
Het allereerste monster dat je kan vangen en vervolgens kan inzetten als team member is een healer, net zoals in de demo overigens. En uiteraard leer je ook nog een healer rol. Ik gebruik echter monster op moment aangezien ik met mijn vaste teammembers me dan lekker kan focussen op de aanval.
idd, vind het altijd zonde als ik eem member moet 'opofferen' voor een healer-rol. Was in XIII trouwens niet te doen als je het zelf deed, de computer deed het veel beter/efficienter
die *** van de gamemania zatme net gewoon opte geilen liet ie de game zien maar nee niet verkopen bah!! veel mensen die em al hebben/zoja waar gekocht?