[XOne] Soul Calibur V

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 17 mei 2011.

1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Helaas nog niet binnen.

Goede review. Ook gaaf dat Alucard uit Castlevania SOTN de announcer stem doet. Weet nog niet wie ik ga mainen.

Aeon, Hilde, Zwei, Viola en Leixia spreken me aan. Eerst kijken hoe lastig hun moves zijn.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

En toch... mis ik heel erg de announcer voice uit de voorgaande delen. Weer een traditie gebroken. :9

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Volgens mij was er niet een vaste announcer. Vond die uit Soul blade het beste. Met name de intro:

Transcending history and the world...

4. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Schijnbaar kan je online replays exporteren naar je HDD, en vanaf daar op je USB zetten en via eigen computer dus uploaden naar Youtube of iets dergelijks. Helaas is dit alleen mogelijk op de PS3...:mad: Wil ook graag een keer m'n matches uploaden voor feedback en weet ik wat, geen zin om een capture apparaat daarvoor aan te schaffen.

Misschien als je windows media center hebt op je computer en ze zijn gelinked.

Laatst bewerkt: 1 feb 2012
  5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat is inderdaad balen zeg. Stom dat dit niet kan. Je kan wel een USB stick als opslag gebruiken.

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Laat een paar matches achter:
    Winners finals
    [yt]NxR3kpSs9jE&[/yt]

Losers finals
    [yt]QwRdrntGMoo&[/yt]

Grand Finals
    [yt]WZr2ERyjdRg&[/yt]

Wat Viola gedoe:
    [yt]sN2E_a5tPa4&[/yt]
    Kwaliteit niet goed, maar wel goede gameplay
    [yt]jRASDpJgTPQ&[/yt]

* Haal deze filmpjes weg van 8wayrun overigens.

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Wel kansloos hoor. In die trailer zie je Kilik met zijn staf. Veel mensen gaan teleurgesteld worden :p

Daarna alle filmpjes van dat toernooi bekeken. Heb nu nog meer zin in de game.

Wat me namelijk opvalt is dat ze in die finales geen heel erg lange combo's doen of hele ingewikkelde moves (i.v.m. een SSF4 of een MvC:cool:. Het gaat echt om taktiek en mindgame. Ik hoop dat ik dit ook kan toepassen bij spelers van gemiddeld niveau. Lijkt me echt leuk als je doorhebt waar je betreft taktiek mee bezig bent en interessante matches gaat spelen i.p.v. gewoon er wat combo's uitgooien in de hoop dat de eerste hit raak is.

Laatst bewerkt: 1 feb 2012
  8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    SCV en andere SC games zijn allemaal geen combo heavy games inderdaad van wat ik heb gezien. Volgens mij zijn tactiek en mixups echt een heel groot aspect van deze franchise...maar in het begin word het buttonmashen:+ Heb nu wel genoeg gezien dat ik weet dat ik Natsu ga mainen waarschijnlijk en me wat ga verdiepen in Hilde en Viola.

Wil niet mensen overspoelen met filmpjes, en niet hun hoop omhoog trekken, maar over het algemeen zijn mensen HEEL erg positief over de online in deze game. SCIV en V netcode zijn als dag en nacht...schijnbaar. Mensen die de game al hebben mogen hun bevindingen plaatsen:9
    [yt]uLpxOXpJUzw[/yt]

9. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    heb de game op ps3,.. kon nog niet echt online matches vinden :eek: ,.. ook niet heel lang op gewacht trouwens...

Kan iemand mij zeggen hoe ik charaters en stages vrijspeel??

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is Kilik nog steeds overpowered? Die vond ik als enige speler echt compleet nergens over gaan. Er waren mbt bepaalde moves bij andere characters wel balans-issues maar Kilik was gewoon compleet overpowered imo

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Kilik is nu een poppetje dat een random stijl aanneemt. Net als Mokujin uit Tekken. Xiba heeft zijn stijl. Geen idee of hij OP is.

Net bericht van GM. Kan hem straks ophalen, dus vanavond spelen.

12. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik lees en hoor verschillende dingen, de een zegt hij lijkt niet op de eerdere delen (deel 2 bedoel ik dan) de ander zegt dat hij juist wel naar de ''basis'' terugkeert.

Heb Soul Calibur 2 destijds veel gespeeld op de xbox1 (vond dat weapon master gebeuren wel leuk om te doen), de sfeer was goe dhet speelde lekker etc.

Deel 4 daarintegen nooit echt ingekomen het pakte me totaal niet. Vandeweek toch nog even deel 4 gesprobeerd maar nog steeds niet echt overtuigd.
    Vanochtend even voor de grap deel 2 gespeeld, dit vind ik ondanks dat het er gedateerd uitziet e.d. nog steeds wel leuk om te doen.

Vraag is dus lijkt het op deel 2 of meer op deel 4?

en een character met de vechtstijl van YunSung zit die er ook in? dit vond ik altijd wel een fijn character samen met Taki.

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Eerlijk gezegd zou ik dat ook willen weten. Is de vechtstijl van Setsuka trouwens nog aanwezig in deze game?

14. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Yun Seung niet aanwezig. Taku is nu Natsu.

Setsuka is Alpha Patroklos

15. Yoshimitsu

Yoshimitsu Advanced Manji-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Online is het naar de tering, je kan amper joinen en als je in een game zit valt die binnen twintig seconde weer weg. Vooral gekocht om de multiplayer aspect en dat valt enorm tegen, deze gaat weer de deur uit.

16. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Het is de eerste dag man, relax......

17. Yoshimitsu

Yoshimitsu Advanced Manji-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Player match is ook vaag, moet je met zes man in een lobby, maar er kan maar één match te gelijk gespeeld worden. Dus zit je eerste 20 minuten naar andere kijken tot jij mag, echt vaag.

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Mooie billen heeft die vrouw toch in je avatar..... Daar zou ik wel op willen drummen met mijn drumstick. Ik val in herhaling, ik weet het, maar ik moest het (weer) even kwijt.

Enfin,

Als je een game koopt voor het MP gedeelte, dan is het heel frustrerend als dat niet werkt. Ik zou zelf alleen even afwachten, over een week is de game nog wel voor dezelfde prijs te verkopen als nu.

19. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Lol, game is nog niet eens officieel uit man, heb je erop gelet of je tegen 4/5 bar speelt of niet? Bedoel straks heb je alleen gespeeld tegen amerikanen. Wat meer feedback plz :p

Over die player match, dat is een lobby, je kan het zelf instellen hoeveel mensen je wil dat gaat joinen. Dus inplaats van een lobby te joinen moet je zelf 1 aanmaken met private slots. Als je 4 private slots instelt, dan kan er maar 1 random persoon joinen...oftewel dan kan je aan 1 stuk doorspelen. Ken de andere modes niet, maa rongetwijfeld is er een mode waar je snel 1v1 kan spelen.

Laatst bewerkt: 2 feb 2012
  20. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad heb een paar potjes tegen vrienden online gespeeld en dat ging gewoon soepel.

Deel Deze Pagina