[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

1. Seh

Seh Guest

Iemand die mij effe door wat Taris heroics kan loodsen? Moet nog een half leveltje om normaal te kunnen levelen op Hoth.

2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hoth is vrij kort qua questen, ik stel voor dat je 1 level hoger bent als nodig om daarheen te gaan:eek:

3. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    server weer offline word er een beetje moe van mij wel laten betalen voor een maand maar dan niet laten spelen snap best dat het een nieuw spel is die geupdate moet worden maar wissel dat een keer af dat het s' nachts is altijd overdag voor de mensen uit europa en nooit een keer voor de amerikanen

4. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Zou maar 2 uurtjes duren vandaag.

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Dat ze maar een keer goed updaten. Foundry + breaking Point zijn beide niet op hard Mode te halen omdat ze gebugged zijn. Eerste boss in Breaking Point doet AoE wat je normaal kan zien dan ga je daaruit staan. Nu zie je het maar doet die op een andere plek damage. Foundry al 5 / 6 keer gedaan, bij de 2de baas gaat die in een machine staan ( 2 tot 3 keer ligt aan DPS ) dan moet je console kapot slaan zodat die niet up kan graden. Dit doen we ( zodra de consoles zichtbaar zijn alle 4 tegelijk ) en nog word die geupgrade. Word er schijt ziek van alleen BT HM is normaal te doen.

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ghehe Yellow, je Main is 32:p? level is gewoon man:p mijn Alt is al bijna 16 haha Main is 50:p

7. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Als je schijtziek van een spel wordt stel ik voor om een ander spel te zoeken totdat alle bugs opgelost zijn. Beste is om over 3-5 maanden terug te komen.

ander item: Een greep uit de patchnotes voor 1.1.2

Improved response time for ability activation requests in low-framerate situations.
    Implemented further improvements to ability responsiveness and client-side anticipation of ability executions.
    The activation bar now appears at the correct time (when the activation of an ability begins) and disappears when activation is complete.
    If Sprint was active when a player died, it now remains active when the player is revived.
    Abilities on cooldown are now more easily distinguished from abilities that can be used.

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    bullshit. Ze hebben al niet zo gek veel End contact, alleen dezelfde flashpoints hard mode, en zelfs die zijn niet goed. Dit moet gewoon in orde zijn, mensen betalen hier elke maand geld voor dus ik vind dat zulke dingen dan gewoon opgelost moeten worden. Ik heb ook wel eens vast gestaan met een mannetje en dat ik niet meer kon bewegen /stuck hielp niet etc. Heb ik ook met een shuttle moeten teleporteren zeg maar, dit maakt me niet uit kleine bugs zijn er gewoon door de nieuwigheid, maar zoveel end content is der niet, mag wel opgelost worden imo ik kan alleen elke dag BT HM doen thats it. Want voor raid ben ik nog niet sterk genoeg en de andere HM's zijn gebugged.

9. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ten eerste vind ik dat je niet met woorden als bullshit moet gooien naar iemand anders via een fora, daar maakt je geen vrienden mee.

En end content in SWTOR vind ik anders aardig wat, in WoW had je niet eens battlegrounds of een PVP gebied/planeet alleen maar Molten Core en Onyxia, laat staan daily's!

Maar als je iemand de schuld wilt geven doe het dan naar EA en niet naar Bioware, EA heeft gezegt dat het spel eind 2011 gereleased moest worden en Bioware zelf heeft al een aantal keer op de officiele fora gezegt dat ze meer tijd nodig hadden. Dat is het nadeel wanneer je onder het contract van een grote maatschappij werkt. Blizzard had dit niet, die waren zelfstandig dus konden het spel lanceren wanneer het hun uitkwam. Echter staat Blizzard nu onder Activision dus die zullen ook naar hun "baas" moeten luisteren (die zegt dat wow meer casual moet worden, daarom de LFR en super korte instances enz).

10. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Gisteren ook BP HM gedaan 1e boss was inderdaad irritant opeens doodgaan terwijl je niet in de aoe stond. Achja wel weten te killen en later gecleared. Spel bevalt me steeds meer trouwens wat is het heerlijk.

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397

Misschien had ik geen bullshit moeten zeggen inderdaad, excuses. En wat je net typte wist ik niet over bioware. Maar ik vind het gewoon zwaar irritant. PVP vind ik als healer zijnde niks aan, vandaar dat ik er nog 1 heb gererolled voor DPS / PVP. Maar ik kan nu op level 50 vrij weinig doen, alleen elke dag BT HM want bij ons op de fleet zijn die bugs bekent dus bijna niemand gaat in HM's. Dus ik hoop dat ze dat snel fixe.

12. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Hmm ik vind pvp healen juist heerlijk, rondrennen healen en mensen helpen. Sowieso vind ik het onzin om een HM niet te doen omdat hij een beetje bugged is, dat is tenminste een uitdaging. Ik doe dagelinks BT HM voor de bracers die ik al 3x heb verloren..

Achja het kan niet altijd meezitten.

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Je kunt geen HM halen als een baas doet wat je normaal tegen moet houden? In foundry upgrade de baas altijd, wat je ook doet. Dit betekent dat hij je binnen 2 schoten neer schiet. Oftewel dit kun je niet halen... en ik heb hem nou 5 / 6 keer gedaan en elke keer word die gewoon geupgrade terwijl we alles goed doen...

En healen in pvp vind ik juist klote, was met WoW ook. 1 healing spell en het is net ofdat ik daar als enige sta want iedereen gaat op mij:p

14. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Hehe ik heb een imperial mercenery en een republic commando, de commando is healing en daar doe ik eigenlijk alleen pve(flashpoints) op. De mercenery is dps en die level ik door alleen te pvp'en. Beide zijn het elkaars mirror classes en vind ranged het leukste spelen. Helaas is er maar 1 ranged class met een saber en dat is sage/inquister.

Trouwens mercenery/commando is best wel overpowered. Ik spam eigenlijk maar 1 ability (tracer missle) en die crit aardig hoog.

Zo zien de meeste score schermen er wel uit bij mij

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    lol nice, ja ik heb Sith Sorceror en nu een Jedi Shadow. Jedi Shadow is vrijwel hetzelfde als Sith Assasin. Maar wou geen Sith omdat die hetzelfde verhaallijn heeft als mijn Sorceror dus beetje zelfde principe. Shadow is echt vet, onzichtbaar worden dus ultieme verdediging, bijvoorbeeld met turrents, ik sta alleen 1 te verdedigen, zeg wanneer er iemand aankomt + hoeveel. Daarna wacht ik tot die hem bijna capped en dan snel interrupte. Tegen die tijd zijn er al meer en word het goed beschermd:D

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Volgens mij zijn de Warzones dik gebugged, blijf steeds crashen, en de anderen ook.. :mad:

17. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Geen last van?

18. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Vanavond eindelijk weer tijd om te spelen.. Zou van 48 naar 50 in 1 avond te doen zijn? Ben wel dik rested, sinds maandag niet meer ingelogged.

19. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Je kan 1 level rested xp hebben, als je een uurtje of 4-5 besteed kan je wel van 48 naar 50 gaan denk ik.

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Vermaak me nog prima. Gisteren voor het eerst PvP gedaan. 33-6 kill death ratio. Dit ligt btw wel dik aan het level verschil in de PvP grounds en deels mijn vette gear.

Was dit in WoW maar zo, 33-6 ratio, dan had ik met 16K+ kills al lang dikke gear gehad daar. :+ Ik speel dan ook al maanden nauwelijks meer WoW, dus ik ga ook niet verder off topic.

Persoonlijk vind ik ook dat er nog een hoop problemen opgelost moeten worden in de game. Zoals het niet correct kunnen afsluiten van de game, het terug gooien op je bureaublad en de game dus uitgekickt worden.
    Dit soort dingen dus. Imo idd aan EA te wijten, waarom denk je dat Dragon Age II zoveel kritiek kreeg?

Ik hoop dat als BioWare ooit aan een nieuwe KOTOR gaat werken dat ze wat meer speelruimte krijgen van EA. Dit laat imo weer zien dat bedrijven als EA dikke ordinaire cashers zijn. |:-

Deel Deze Pagina