[XOne] Metal Gear Solid HD Collection

Discussie in 'Games' gestart door Grave, 3 jun 2011.

1. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    heb gister alleen maar 2 uurtjes peace walker gespeeld, maar dat is toch wel beste port ooit, en met liefde gemaakt,.. besturing is ietswat awkward maar wel in gedachten houden dat het eigenlijk handheld game is!!

En het is weer een echte Metal gear,.. kan ook alleen kojima,.. een 15 minuten durend verhaal voordat de prologue begint :D lol

2. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik heb hem net binnen. ben benieuwd, ben afgehaakt na MGS2 op de PS2 dus hopelijk kan ik er nog een beetje inkomen.

3. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    De enige Metal Gear die ik nooit uitgespeeld heb, is Snake Eater. Voor de rest is het hele verhaal met de La-Li-Lu-Le-Lo, Enfants Terrible, Foxdie, Patriots etc me wel duidelijk.

Deel 4 was gewoon een schaamteloze uitmelking van het verhaal en gaf me niet het gevoel dat ik echt een Metal Gear spel speelde.
    Het enige WOW moment was
    de terugkeer naar Shadow Moses en de Metal Gear Rex battle.

Laatst bewerkt: 2 feb 2012
  4. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop hem vandaag ook binnen te hebben :)

Alle delen al wel gespeeld op de ps1/2/3 al vond ik mgs4 helemaal niks aan :mad:
    Ook niet uitgespeeld dus.
    Ik ben wel benieuwd of ik nog weet waar ik heen moet naar al die jaren , het zal wel weer niet :9

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Robhimself, ik vermoed dat er spoilers in je post staan toen ik "enige WOW moment" las. Ik denk dat in deze thread vooral bezoekers kent die geen Playstation hebben, maar wel MGS een warm hart toedragen. Ik zou daarom men willen oproepen voorzichtig te zijn met spoilers en toch nog tags te gebruiken.
    Bij iedere andere game zou ik mij na een aantal jaar niet meer druk maken om spoilers, maar ik denk dat er veel leden zijn die nog de intentie hebben om ooit alle delen te ervaren zoals ze ervaren horen te worden. :)

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Heb er even een spoiler omheen gegooid voor de mensen die MGS4 nog niet hebben gespeeld (en dat ooit wel plannen te doen).

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Really? Deel 3 was toch wel erg vetjes; hij begint wat langzaam (bos-sluip gedeelte) maar wordt later toch wel erg goed.

Ik heb alle MGS games uitgespeeld, behalve Peace Walker, want ik heb geen PSP.

Enige game die ik met tegenzin heb uitgespeelt was MGS2...damn, wat was die een tegenvaller. Toch uitgespeelt, omdat je toch wilt weten hoe die eindigt (youtube bestond nog niet :9)....en omdat er toen niet zoveel game aanbod is als nu.

......8)
    Deel 4 vond ik juist een hele mooie en geweldige laatste hoofdstuk, waar alle puntjes op de i werden gezet.

8. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het gevoel in deel 4 dat het niet meer zoveel sluipen was als in de vorige delen.

9. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    Mjah, ik vond hem so-so. Het is sowieso de MG met de minste gameplay en de meeste filmpjes.

Wel leuk dat Drebin aan het einde kon genieten van zijn stockpile drank! (thanks to FoxAlive, no more nanomachines) :lol:

Bij deel 3 was ik best ver gekomen, maar toen kwam Gran Turismo 4 en daarna nooit meer verder gespeeld. Ik ga dan ook met deel 3 beginnen. :)

10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb alle MGS delen met veel plezier uitgespeeld (ook MGS2, waar ik alle dogtags had verzameld :+ European Extreme <3). Deel 3 vond ik wat minder maar dit kwam mogelijk door dat ik het op een PS2 speelde die aangesloten was aan een HDTV (weliswaar via component) met als gevolgd dat de jungle beetje een pixelbrij was waardoor vijanden in de verte helemaal niet te spotten waren.

Peace Walker nog wel niet gespeeld. Speciaal voor die game denk ik dan ook dat ik deze collection ga halen.

11. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had een component kabel aan de PS2 zitten. Hartstikke mooi beeld op mijn HD tv toen. :)

12. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Helaas lag de game hier nog niet bij de mediamarkt en gamemania in de winkel... blijkbaar heeft ie geen prioriteit. Werd bij de Gamemania ook al aangegeven dat dergelijke HD remakes weinig prioriteit hebben en "nieuwe" games wel.

13. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    Free Record Shop heeft hem wel. :)

14. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    My bad! :b:

15. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Maar weinig webshops die hem op voorraad hebben

16. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb MGS 1 destijds uitgespeeld. Maar ben het verhaal toch grotendeels al vergeten. MGS2 vond ik best bagger, en het verhaal boeide ook niet echt. Dus halverwege ben ik er mee gestopt. MGS3 en Peace Walker heb ik nog nooit gespeeld. MGS4 heb ik voor de helft gespeeld. Maar wegens een overvloed aan ongespeelde games, ook nooit uitgespeeld.

Ik ga deze HD Collectie wel halen. Want ik weet nog dat ik destijds ERGGG onder de indruk was van deel 1. Ik werd compleet weggeblazen door deze game. Alles was gewoon perfect aan het spel (met name het verhaal). Durf best te zeggen dat het 1 van de 5 beste spellen is die ik ooit heb gespeeld.

Deel 2 vond ik daarentegen best bagger als je het vergelijkt met het eerste deel. Volgens velen is deel 3 het beste deel uit de reeks. Dus ik ben vooral erg benieuwd naar deel 3. :b:

Weet iemand trouwens waar ze de Limited Edition van het spel verkopen ?

deze dus

Nedgame verkocht ze een tijdje terug voor €90, maar ik was helaas te laat.

Zavvi verkoopt momenteel een andere LE, maar ik heb slechte ervaringen met Zavvi dus ik bestel daar voorlopig niet meer.

17. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    Niks mis met Zavvi hoor. :)

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Heeft er iemand voor mij een filmpje of lap tekst waarin het hele verhaal (Ja ik weet het, het is nogal wat) van Metal Gear wordt verteld?

19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
  20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Op gametrailers staat zo´n 4-5 delige serie.
    Kan momenteel niet linken though.

Deel Deze Pagina