Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

1. Easy2u

Easy2u Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ey,

niet voor het een en de ander, maar na de post hebben gelezen ben ik er nog steeds niet uit wat momenteel de beste aangeraden headset is. De Ear Force x41 is niet meer verkrijgbaar, tenzij je het dubbele er voor betaalt.. (Amazone levert het ook niet, tenminste niet in nederland)

Ik speel vooral first person shooter's, dus surround sound is voor mij important!
    Kan iemand mij een goede gaming headset aanraden, max tussen de 100 en 150 euro?

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    De X41 is via Amazon.co.uk nog prima NIEUW te verkrijgen. Dan kom je ook uit op jou maximaal uit te geven bedrag. Heb je echter nog ergens 20 euro liggen, ga dan voor de PX5. Deze kan je aanpassen ( bas, hoge tonen, lage tonen etc ) aan wat JIJ wil horen.

3. Easy2u

Easy2u Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de PX5 ben je minimaal 200 euro kwijt, dat wordt hem niet. Evt. nog andere goede gaming headsets naast de X41 en PX5? Kan me niet voorstellen dat deze de enigste 2 echte goede zijn voor die prijs

4. Easy2u

Easy2u Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb zelf sinds 3 maanden deze:
    http:// http://www.headsetshop.nl/product/148902/Sharkoon-X-Tatic-SR-5.1-Gaming-Headset-PC/PS3/sharkoon-x-tatic-sr-5-1-gaming-headset-pc-ps3-xbox-360.html

(weet niet of de link werkt,ik post vanaf me telefoon)

Anyway: 5.1 voor 119 euro, wel bedraad en je hebt een optische aansluiting nodig. Die is om de "slim" standaard en op oudere modellen moet je ff knutselen wat niet veel werk is.

Ben er zelf erg tevreden over, maar dit is mn eerste dus ik heb geen vergelijk.
    Enig nadeel is als je je controller oplaadt via n usb kabel en tegelijk aan t spelen bent, dan heb je wat ruis. Bedraad is voor sommige een nadeel, maar de draden zitten niet in de weg bij mij. (als ik game zit ik over t algemeen toch stil.)

Ik speel zelf vooral mw3, en dan gaat er wel een wereld voor je open als je tv geluid gewent bent.

Ik heb m zelf bij dit adres gehaald ,maar je moet zelf maar kijken of dat de goedkoopste is.

Edit: lol ja ik heb er dus ervaring mee.

Laatst bewerkt: 2 feb 2012
  6. Easy2u

Easy2u Member

Leuk Bevonden:
    0
    K mooi, heb zelf de Slim en het oude model dus dat maakt voor mij niets uit. Draden boeien me ook niet, het is niet dat ik aan het jumpen ben tijdens het game ofzo, wordt hoogstens een beetje opletten.

De ruis tijdens het opladen zal wat minder zijn, maar tja, dan maar opladen als de xbox uit staat he!

7. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ja, ik heb zelf een oplader incl. 2 accu's besteld dus dan heb je het probleem nooit. Verder ben ik tevreden over het geluid en het "zitcomfort", verder zit die vrij stevig in elkaar (mits je er normaal mee omgaat natuurlijk).

Zelf heb ik bewust voor bedraad gekozen omdat ik geen zin heb om batterijen te wisselen. Mijn controller was standaard aan de usb aan het laden omdat ik de meerwaarde van een draadloze controller ook niet zie. Nu komen er extra accus omdat de accu vrij snel leeg gaat en ik dus een ruis kreeg tijdens het laden.

Ben benieuwd wat je ervan vindt als je deze haalt, als je wat wil weten drop je t maar hier er zijn volgens mij wel meer mensen met deze headset omdat het één van de goedkopere 5.1 is.

8. Easy2u

Easy2u Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net bestelt, hoop hem de week nog te ontvangen, en anders volgende week. Zal er mijn oordeel over geven als ik hem uitgeprobeerd.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
  10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    De PX5 is in principe de X41 maar met meer opties. Je kan alle "tonen" aanpassen zodat jij hoort wat je WIL horen. Check www.turtlebeach.com even hiervoor.

Overigens zijn er al sites die de opvolger van de X41, de X42, verkopen. Duurste die ik ben tegengekomen is 150 euro.

Was voor mijn PX5 trouwens 160 euro kwijt via Amazon.

Je hebt Trittons, Turtle Beach, Sharkoon.

11. Easy2u

Easy2u Member

Leuk Bevonden:
    0
    Problemen het de Sharkoon Xtactic SR 5.1 headset.

Alles geïnstalleerd en goed verbonden, alleen wel last van ruis. Heeft iemand raad voor me?--- Na wat gespeeld te hebben met het geluid heb ik dit opgelost

---

Edit: Als ik bij de SCU van de headset het geluid wilt aanpassen, valt de game geluid uit (party chat etc. kan ik nog wel horen!) Ook als ik de Amplivier aandoe hoor ik weer meer ruis.. Helaas moet ik deze wel aan hebben als ik in party chat zit, anders hoor ik de party niet! Iemand die me kan helpen?

Laatst bewerkt: 5 feb 2012
  12. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    aangezien mijn tritton ax pro de mic input niet meer werkt ben ik ook weer aan et zoeken naar een nwe headset.
    op dit moment is me oog gevallen op:

bedraad:
    tritton ax pro v1.5 180 euro
    astro A30 met mixamp pro 190 euro

draadloos:
    astro A30 met mixamp 5.8 209 euro
    razer chimaera 5.1 200 euro

zit nog erg te twijfelen of ik voor draadloos ga of bedraad blijf. vind me tritton nog steeds geweldig, tis dat ik geen mic meer kan gebruiken op xbox(ps3 en pc kan wel) anders zou ik hem houden.

iemand nog wat te melden over deze specifieke headsets???

:confused::confused::confused::confused:

EDIT: als ik de astro in de VS haal, dan zit ik met het probleem dat de a/c adapter hier niet werkt, is dit simpel te vervangen?? lijkt me wel maar vraag het toch maar ff, ben vast niet de eerste met dit idee en scheelt ff 33 euro.
    of zitten er universele adapters bij???

Laatst bewerkt: 5 feb 2012
  13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Je hoeft niet eens naar de US om goedkoper te kunnen shoppen.

De AX Pro is bv bij Redcoon al 149 euro;
    http://www.redcoon.nl/B266106-MadCatz-TRITTON-AX-PRO_Headsets

Waar haal jij deze prijzen eigenlijk vandaan? Bol ofzo?

Ik zou toch effe verder kijken, er zijn echt goedkopere opties!
    (duitsland heeft ook een goedkope winkel voor dit soort spul maar weet zo effe de naam niet meer)

14. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    ja had het over de astro's die vind je hier nergens goedkoper en er gaan van mijn werk regelmatig mensen naar de VS dus die zouden dan een astro mee kunnen nemen.
    die ax pro bij redcoon is niet de v1.5, veel winkels verkopen dus de ax pro idd goedkoper maar dan krijg je de oude versie nog.

15. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    ok mijn keuze heb ik nu op deze twee gezet. de razer laat ik afvallen, vind hem te prijzig voor wat je krijgt. mijn vraag aan de astro gebruikers, ik hoor dat mensen erg tevreden zijn erover, maar vraag me dit af.
    kan je in fps echt heel precies bepalen waar je tegenstanders vandaan komen. dit omdat de tritton 4 speakers heeft per oor en de astro maar 1. dit is eigenlijk mijn enige twijfel nog tussen deze twee.

bedraad:
    tritton ax pro v1.5 180 euro

draadloos:
    astro A30 met mixamp 5.8 209 euro

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Tot nu toe geen enkel probleem gehad met mijn wireless earpiece van Microsoft, en nu ineens krijg ik kraakgeluiden, haperingen en robotstemmen en dan ineens zie ik weer het gele lichtje van de headset die begint rond te draaien. Het begint lachwekkend te worden hoeveel problemen ik met headsets heb.

Ineens vanochtend toen ik een beetje door mijn woonkamer liep, met de headset op, begon ie te storen en begon robot geluidjes te horen. En nu is het gewoon echt raak...hij connect even naar player 1 en zodra ik hem dan opzet, en mensen gaan praten, boem....gelijk begint het lichtje weer te zoeken, fucking hinderlijk.

Een vriend zegt dat het misschien wel te maken kan hebben met de 360, het is een arcade. Een ouder systeem dus....het zou mij niet eens zo verbazen, want de hoeveelheid aan probs die ik met die headsets heb, en nu dus ook earpiece...is gestoord.

Laatst bewerkt: 9 feb 2012
  17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik kan opeens geen geluid meer horen uit mijn Ax720. Van de ene op de andere dag, praten kan nog wel, maar geen enkel geluid hoor ik meer. Iemand tips? Online is echt geen zak erover te vinden..

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja, beter dan Astro's ga je niet vinden.. Ik hoor alles, waar mensen lopen, waar geschoten wordt, waar nades vallen etc... Ik zou wel een rechargable batterypack bij die Astro's kopen

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Iemand op internet zei dat het ook heel goed kan zijn dat de draadloze headset gewoon andere signalen opvangt en dan als een gek begint te storen, wel raar...sinds december geen last van en dan ineens?

Kraakgeluiden
    Haperingen
    Robotgeluiden
    uitvallers

Dit gebeurd ineens allemaal....ik bel MS morgen gewoon op, kijken of zij iets kunnen doen voor mij.

20. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    ok, tja dan is de keuze simpel geworden. batterypack neem ik idd er wel bij.

verder wil ik toch zeggen dat nog een reden voor mij om voor astro's te gaan. je kan alles bij hun kopen om te vervangen. tritton bied erg weinig, had contact met ze opgenomen dat mijn mic input niet meer werkt en of ik niet alleen een headset kon kopen of dat ze andere oplossing hebben, hun antwoord: nee we verkopen geen headset los, je moet een gehele nwe set kopen. heel leuk dus maar absoluut niet klantvriendelijk.

Deel Deze Pagina