Ik heb dat dus nog nooit gehad, verschilt dus per PC weer. Daarom is programmeren voor de PC ook zo lastig, je hebt te maken met verschillende combo's moederborden, processoren, videokaarten en besturingssystemen.
Ja idd, maar na de wetenschap dat ik nu jouw heb gelezen weet ik sowieso wel zeker dat het dus niet aan mijn PC ligt. Zoals eerder duidelijk gemaakt zou dat ook niet best zijn. Het zal idd flink lastig zijn voor developers om met allerlei videokaarten etc etc rekening te houden.
Yellow, jou KD was denk ik niet 33 - 6. Die kills die je ziet is van elk mannetje die jij ook maar gedamaged hebt,die daarna dood ging, ook al is het door een ander en ook al is het maar 1% damage die je gedaan hebt. Je moet je muis erop houden, dan zie je pas killing blows + single kills ( dus kills die je in je eentje maakte ).
ik snap best dat programmeren lastig is. maar ze geven toch systeemeisen op? voldoet je pc er aan dan zou er dus geen enkelen problemen moeten zijn. zit je onder de systeemeisen, ja dan kan je problemen verwachten (mijn mening) als het goed is komt het spel vandaag binnen. denk dat ik voor een sith warrior Marauder ga. maar maakt het nu nog uit waar je voor gaat? rage, carnage of Annihilation. of is het gewoon een kwestie van proberen. denk wel dat het wenen is in het begin (heb ook wow gespeeld)
Ik ga denk ik maar mijn alt rollen totdat er fatsoenlijke endgame content komt. Momenteel is het, 20.000 keer black talon doen of kisten verzamelen.
Kan iemand me helpen? Ik heb last van een bug, althans dat denk ik zo. Iedere keer als ik op "R" klik om in chat te gaan, gaat hij naar TO <user> en niet naar normaal general chat, en daar blijft hij op hangen. Nou dan typ ik iets, krijg ik person not found..moet ik dus eerst weer say selecteren voordat ik in general kan praten =S
Systeemeisen hebben daar niks mee te maken, ze moeten het spel werkent krijgen voor elk soort processor (aangezien processoren verschillende soorten manieren van rekenen gebruiken, net zoals videokaarten) en daar moeten ze het spel op aanpassen, optimizing heet dat. Als je op R drukt en je komt op whisper terecht moet je voor je zin aan ff /1 typen. Dat is generel chat.
/1 General Chat /s Say /2 Trade /g Guildchat Zit al zo vastgeroest dat ik het ook niet meer op een andere manier doe. Ik ken het systeem uit WoW. Je moet er even wennen, maar daarna lukt het prima op die manier te chatten. Iedere MMORPG doet het geloof ik weer een beetje anders.
Als ik op R druk kom ik altijd op whisper, en kan hem dan wel handmatig op General zetten, maar de volgende keer dat ik op R druk, staat hij weer automatisch op whisper =S
Dan druk je toch gewoon op enter Nog een paar potjes pvp en dan kan ik 5 champion bags openen, moet toch wel iets leuks inzitten, hoop ik
Dat duurt nog wel even , rank 60 valor duurt wel even. Morgen even schematics van rakata relics kopen van +77 endurance, zit nu nog met schijtrelics, heb wel een paar goeden maar die zijn Dark
Ik zit op 8 en doe geen flikker aan pvp, dus dacht dat het wel meeviel. Jammer dat dit spel zo grindy is. Nadat ik het verhaal uit is voelt het spel meer zo MMO aan. Heb het voor nu wel even gehad.
Achja ik ben inmiddels gegeared en heb gisteren EV 16 man gedaan persoonlijk vind ik het spel helemaal niet grindy, het is maar net wat je gewend bent. Het is pvpen totdat je wat goede gear hebt in combinatie met dailys en HM die ervoor zorgen dat je gegeared raakt en dan raiden.
Dit ja, R is reply op whisper, wil je direct wat in general zeggen druk dan op enter ipv R Zo was het in WoW ook altijd.
Doe exact hetzelfde. ben een Jedi Shadow aan het levelen. 90% met PVP ben nu leveltje 16. En ik doe elke dag gewoon BT HM meer kan ik niet doen want pvp doe ik niet op mijn healer.