Playstation Vita

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ah de quicklink bovenin stuurt je naar de 3G+wifi versie en dan moet je op die site daar rechts weer naar wifi gaan. Marketing. ;)

Hmmm 286 euro voor Wifi, 8 GB en Rayman (de beste game ervan). Geweldige aanbieding op zich alleen heb nu een Wifi voor 235 bij Wehkmap staan. Zonder game maar die games staan niet direct op me verlanglijstje. Zat eerst te denken om maar gewoon voor een 32 GB te gaan van VGP.

Maar gewoon voor bovenstaande aanbieding gaan lijkt me het handigste of niet? Kan altijd nog de 8 GB verkopen in de toekomst. En de game opzich ook ofc.

Laatst bewerkt: 2 feb 2012
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Ziet er nog best grappig uit. :9

3. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb dat wel gedaan ja, met Rayman ook. Twijfelde nog tussen Rayman en Lumines. Virtua tennis 4 is ook super gaaf, maar die heb ik al op de xbox 360.

Nu nog ergens een paar andere titels vandaan halen. Uncharted en nog 1, maar ik weet nog niet welke.

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Twijfel nog tussen Rayman, Lumines en Dungeon Hunter Alliance. Rayman lijkt me een geweldige game maar wel een one time playthrough game. Extra's verzamelen is meestal niet zo boeiend en eerder irriterend.
    FF goed checken hoe goed die laatste game eigenlijk is. Alleen 1 keer een klein trailertje van gezien.

5. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Dungeon Hunter is een beetje een gemiddelde hack 'n slash game begreep ik. Niet slecht, niet goed. Rayman krijgt in elk geval veel hogere cijfes. Enne Lumines, tja, hij zal vast veel lijken op de voorgaande delen.

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Jah gezien, neigt beetje naar de negatieve kant op zelfs. Maybe ooit als 10 euro titel of zo.

En nooit een lumines titel gespeeld nog. Ben bang dat zo'n titel erg snel highscore hunten wordt en daar heb ik 1. geen zin in en 2. teveel games/films/series/boeken voor om nog te spelen/kijken/lezen. Zal Rayman dus overblijven. Fifa is op zich leuk maar sportgames speel ik teveel met grote tussenpozen om echt een goede aankoop voor te zijn. Hence dat me laatste Fifa Euro 2004 (?) is.

Laatst bewerkt: 4 feb 2012
  7. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou voor rayman gaan,op de console versie enorm veel plezier aan gehad.
    De vita versie ziet er trouwens ook gelikt uit.

8. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    De Vita ziet er alles behalve goedkoop uit. Zeer solide ding en werkt sowieso prima. De sticks zijn wel wat klein, maar daar ben je zo aan gewend. Verder een super scherm. Kan ook niet wachten tot ik eindelijk andere games kan spelen. Uncharted inmiddels 2 keer uitgespeeld.

9. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het verhaal goed ?
    Kan je de game ook in het Nederlands spelen qua voice zoals op de consoles ?

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe lang is Uncharted ongeveer? Zelfde als de PS3 games of korter/langer?

11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iets korter dacht ik te lezen.

12. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de import-versie, dus bij mij is hij in het Engels. Of de Nederlandse versie dat heeft durf ik niet te zeggen. Op normal duurt hij denk ik een uurtje of 8. Als je alle treasures wil vinden en hem op zijn moeilijkst speelt zal het ongetwijfeld langer duren. Ik heb me vermaakt met Uncharted: Golden Abyss en dan boeit het mij niet of hij 8 of 12 uur duurt. Het is gewoon een typische Uncharted-game, maar dan voor onderweg.

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.724
    In het Nederlands? 8)

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ja dat kan met de PS3 versies. Misschien wel de beste nederlandse voiceovers die er zijn (voor non-kiddie games) maar alsnog tergend natuurlijk

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.724
    Dat begrijp ik. Bij Uncharted 2 stond hij bij mij de eerste keer standaard in het Nederlands. Maar waarom zou iemand Uncharted in het Nederlands spelen? 8)

Bij Ratchet & Clank was het daarentegen nog best tof.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Geen idee waarom iemand dat zou willen, ik irriteer me al kapot aan de nederlandse menus van AC:Revelations, SR3, Driver etc.. maak dat soort dingen gewoon optioneel

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Inderdaad. Met als uitblinker Burnout. Muurtikkertje, of verf ruilbeurs 8) Je had daar echt vreselijke teksten.

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    OMG, flashbacks... Burnout was echt heel erg......

19. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de voice in de uncharted reeks enorm goed en daarom speel ik het in het nederlands :p

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Je kan gewoon geen engels ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina