[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dude, je weet toch wel hoe je Cookie(s) moet verwijderen? :+

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Die is geen admin meer vriend. Die heeft ons gedumpt voor Pokemon-Wolken forum.

Ik vermoed dat een kleine Spaanse man hier achter zit.

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik haal gelijk maar een Sixpack Red Bull geloof ik. :cool:

Nevermind, maar weer on topic voor die het nog leest ook. :+

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Waar heb je die in sixpack vorm? Ik kan alleen maar setjes van 4 vinden. :'-(

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heb ze vaak genoeg bij Shell in Sneek zien liggen. De halve liters nog wel. 8)

6. Seh

Seh Guest

Drink je die in één keer op bij een avondje WoW? :eek:

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik drink die rommel niet eens. Mijn tandarts verbied het me zowat. Nee, zag die dingen altijd liggen als ik een keertje langskwam om lekkere broodjes kaas te halen. :9

Btw: Off-topic, nu maar weer wow ok?

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zegt mijn tandarts ook. Mag alleen maar water drinken. :'-(

9. Seh

Seh Guest

Die sandwiches vol met conserveringsmiddelen? Gezond hoor!

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik kom er ook al maanden niet meer. Ga nu liever even langs de Febo in Sneek. Even 2 of 3 kipburgers. Ik doe ook niet veel aan gezond.

Het enige broodje gezond ik echt lekker vond was aan boord van een Corendon vlucht van Heraklion naar Amsterdam. 4 euro, meer dan waard.

En nu on topic voor die stierenvechter wakker word. :mad:

11. Seh

Seh Guest

Ja broodjes gezond in het vliegtuig zijn wel nice meestal. :cool:

Gepost vanaf mijn level 37 orc mage.
    FOR TEH HORDE

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ook al zo'n Horde speler dus. Gelukkig heeft The Alliance Pim. :cool:

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niks mis met Horde :) Shaman 78 en Pala heeft alle VP items al voor de Shaman gekocht :)

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, maar voor sommige, ik eigenlijks ook wel, is het een beetje een Ajax - Feyenoord verhouding. :+

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan moeten ze een keer naar de dokter toe ;)

Wat PvP gespeeld op Shaman. Merk wel dat als ze me targetten ik ook dood ben. Of anderen moeten me komen helpen. Zowel Resto als Ele heb ik geen stun niks. Wel een aantal roots, maar tegen casters heb ik daar niet veel aan. 1 interrupt maar de CD is te lang. Best frusty in BG's. Moet echt met een groep spelen waarin spelers je ook verdedigen.

Als Ele kan ik 1 op 1 maar weinig classes aan. Zelf noob Rogues zijn bijna niet te doen. Brust ik ze bijna neer is het kidney shot en vanish en ik krijg ze niet meer dood :mad: Alleen Retri Pala's zijn een eitje. Zoalg ze met niet LoS kunnen kiten hebben ze geen schijn van kans. Merkte ik ook al op mijn Hunter. Ranged >>> Retri Pala.

Ze moeten Shaman toch maar een stun geven hoor en ook een fatsoenlijke. Ook Enh is zwaar generfed en kunnen niet meer bursten zoals voorheen. Damage is door 3 gedeeld en de procrate met 3 vermenigvuldigd. Dat is gewoon jammer. Zolang je geen stuns of iets hebt moet je het van burst hebben anders kun je weinig classes aan.

16. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zijn Mages op dit moment?

17. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Frost is nog steeds beest in PVP..
    Fire is nu 3e in PVE (onder Combat rogues en arms warriors) (Hoewel dat meer van geluk afhangt, dan van iets anders..)
    Arcane is een Niche spec geworden (door alle movement-fights in DS) die alleen nog acceptabel is op Spine en Ultraxion(als ik het goed heb begrepen:+)

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In PvP nog steeds top tier. BG's iig. In arena is Blood DK veel te OP.

Kijk Shaman nog even aan in PvP. Nu gewoon een te easy target. Als ik de fora zo lees lacht iedereen er om en zijn het vaak ook nog prime targets.

Mage is al een vrij hoog lvl dus die kan ik ook voor PvP gebruiken anders misschien verder als Feral Druid of toch Holy Pala.

Als Resto kan ik de damage van 1 speler wel outhealen zolang ik wat crits maak. Als ik geen backup krijg ben ik zo dood wanneer er een 2e speler bij komt.

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Shaman is ook meer voor arena, waar je ook daadwerkelijk backup hebt van 2 spelers. BG's kunnen ook wel, maar speel dan met wat vrienden/guildies. Solo queuen is een ware hel als healer merk ik altijd.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    True, maar bij mij is die verhouding alleen als ik 3 Horde rogues tegelijk in mijn nek krijg in PvP, zeker met een Tauren shaman erbij. Voelt alsof je in een klap, letterlijk, dood bent. Ik heb dan wel geen PvP gear, maar dat ze je dan zo gangbangen slaat echt nergens op. 8)

Ik dood ook niet altijd Horde als ze in SW komen. Soms kijk ik gewoon toe hoe andere dat doen en /1 en /2 weer worden volgespamd met Horde in SW of for the Alliance! :cool:

Deel Deze Pagina