[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dit meen je niet he? :eek:


    De gunner positie in een Tank werkt gewoon met een overhittingssysteem, dus als je als een dolle schiet dan merk je dat hij uiteindelijk stottert en er even mee ophoudt. Dit komt dus door de overhitting, er is dus helemaal geen reload systeem zoals je dit bij andere voertuigen wel hebt (Amtrac bijvoorbeeld).
     
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat zou inderdaad dom zijn :D maar misschien bedoelt hij een ander wapen, je hebt toch verschillende? Als je maar 8 rounds hebt en er nog 2 over hebt schiet ik ze ook leeg, zijn verhaal klopt wel enkel (DENK IK) hangt het van het soort wapen af.
     
  3. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik snap echt niet dat sommige gasten niet op hun kaartje kijken, ik zie al lang dat mijn tegenstander er aan komt dus ik zet me al klaar. Hij komt het hoekje om, je ziet hem schrikken :lol: en hij sterft. *)
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als Tank gunner heb je maar 1 wapen, en dat is gewoon de machinegun. Dus ik hoop dat hij er nu van geleerd heeft als hij dit leest. :9

    Soms zo makkelijk inderdaad.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    En die andere kan je ook gewoon reloaden ipv leegschieten :p
     
  6. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer zon pannekoek in mijn heli die meteen begint temaaien zonder dat die iemand kan zien pfff, blijkt het een hollander dus ik zeg tegen die gek wacht nou tot dat je iemand ziet en we kunnen beter eerst de heli van de tegenparty uit de lucht halen . Nou ik kon lullen als brugman maar hij snapte er niks van.
    Dus wij gingen weer neer zoals gewoonlijk , nou toen heb ik hem bij terugkomst in de game maar meteen door zijn ei geschoten.
    Krijg ik tehoren waarom doe je dat dan , ik meteen geirriteerd erachter aan dat doe jij al de heletijd als je in mijn heli stapt badslipper .
    Nog ff en ik ga alleen nog maar hardcore spelen kan ik ze tenminste afknallen als ze me irriteren
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Grand Bizarre:



    00:38 :lol:


    Volgende week is er trouwens de aankondiging van de nieuwe DLC! :D
     
  8. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Dafuq.. morgen ook maar is even spelen weer, na me tentamens geen tijd/zin meer gehad om hem weer in m'n xbox te drukken :)
     
  9. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag mn sniper record verbeterd. van 230m naar 350m. Was op Tehran highway. Bijna van Camp naar Camp haha. Ik was echt verbaasd dat ik hem raakte. 2 min later. dezelfde gozer. Weer 350m. Weet niet of het me gaat lukken om van nog verder iets te raken.

    Edit ; volgende week nieuwe info DLC ? i can't wait.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2012
  10. Crimiclown

    Crimiclown Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek nog mensen voor mijn squad ik speel veel bf3 beetje goede teamworkers enzo

    voeg me maar toe gamertag = CR1M1CLOWN
     
  11. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe. Ik mijn nieuwe favo troll wapen ontdekt. USAS-12. Maar las alweer dat hij wellicht gepatched gaat worden.... Nog even de frag rounds unlocken en dan nog meer mayhem :D

    Begin wel steeds meer conquest te spelen ipv rush. Merk'et meteen in de K2D (jaja gaat om W/L jadajada). Bijna een 0.75 gezakt alweer. En mijn SPM in de jet is ook drastisch omlaag gegaan gezien je veel meer bezig bent om vijandige jets en heli's uit de lucht te halen dan focusen op tanks/amtracs/etc. Maaaaaaaar, wel bijna de TV Missiles unlocked :D

    Maar uiteindelijk geeft dat allemaal niets. Alhoewel conquest wel weer andere irritaties met zich mee brengt. Hoe vaak het wel niet gebeurd dat zeker bij een Conquest assault ronde dat m'n team allemaal op de spawn plek blijft zitten met een recon class. één ronde zag ik gewoon 6 MAV's de lucht in gaan.
     
  12. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    :eek::eek: Sorry ik zal maar niets zeggen :+ Toch heeel erg bedankt :thumbs:
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Net op die map met die containers gespeeld (vergeet de naam altijd *), mijn score was 14-9 en ik speelde enkel met de shotgun MCxxx MAAR ik werd echt 3x op rij gedood door een mes :emo: en dan was het niet 1 iemand die even cool wou doen maar het waren 3 verschillende mensen. En ik werd ook nog bijna voor de 4de keer geknifed maar mijn teammate heeft me nog kunnen redden.


    Gisteren ook de SP uitgespeeld, ik moest nog de laatste 3-4 missies spelen, en ik moet eerlijk toegeven dat het een cool verhaal is (ook al skipte ik de meeste van de cutscenes, behalve op het einde wat dus goed was dat ik het niet deed).
     
  14. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24

    Kijk, lekker is dat... ik irriteer me echt mateloos aan dat wapen maar ik moet nog 5 ranks stijgen voordat ik het unlock maar tegen die tijd is het natuurlijk al gepatched. Met die Usas schiet je 10 man dood met 1 kogel. :'-(
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    die usas met frag en scope moet echt nodig gepatched worden inderdaad. Wat een bullshit wapen is dat. Daar gaan ze op Oman gewoon mee op de kraan zitten en ze pakken je bijna over de hele map.

    Ik roep niet graag 'overpowered n00b kanon' omdat het meestal wel meevalt maar in dit geval is het wel een beetje op zn plaats.

    Sowieso die hele frag rounds schieten dun doel een beetje voorbij, veranderd het hele karakter van de shotgun en daarmee dus ook de balans
     
  16. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik word net gekilled wanneer ik achter een muur sta, is dit dan lag of zo... beetje irritant
     
  17. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel de laatste tijd ook veel met die usas want vooral in kleine mappen heb je anders geen kans .
    En je kan met een beetje scoop echt heel ver knallen maarja hoop wel dat ze hem patchen net als die mav lift geintjes had gister gewoon 6 man in mijn team die op daken zaten en geen kloot raakte
     
  18. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ben al een paar uur bezig om eindelijk mortars en soflam te krijgen maar dat gaat zo ontzettend traag... met assault lukt dat je in 10min hier doe je er 10 uur over.:'-(
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    conquest spelen op Metro of Bazaar en veel ammo kistjes spammen. Gaat als een speer met de support punten dan
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Support is echt de meest easy klasse om punten te pakken.
     

Deel Deze Pagina