ik heb een beetje belabberd engels dus ik kijk liever iets, maar ik ben bang dat er zeker geen filmpje als samenvatting is ofzo? btw is het niet tof een speciale ff sub forum te maken?
Zo veel aantrek heeft de game hier niet denk ik voor een aparte sub te maken. Een filmpje als samenvatting heb ik nog niet gevonden.
volgens de gamer.nl review ligt de moeilijkheidsgraad een stuk lager dan in het eerste deel. Jullie ervaringen?
Mijn stats tot nu toe: Serah: Commando - lvl 26 Ravager - lvl 60 Sentinel - lvl 20 Saboteur - lvl 34 Synergist - lvl 30 Medic - lvl 35 Noel Commando - lvl 60 Ravager - lvl 32 Sentinel - lvl 21 Saboteur - lvl 40 Synergist - lvl 30 Medic - lvl 22 En dan als mijn monster party member heb ik een level 20 Pulse Knight (SENTINEL ROLE) Ik start altijd met RAV/COM/SEN en zoals je ziet focus ik me met Serah vooral op Ravager en Noel is mijn commando en mijn monster als Sentinel vangt alle klappen voor me op
Is er al een head to head van de ps3 en 360 versies? Of kan ik er van uit gaan dat de filmpjes op de ps3 net weer een tikkie mooier zijn? (heb ik meteen weer eens een excuus om dat ding aan te sluiten)
Blue Ray bepaald hoeveel er op een schijfje past. Heeft niks te maken met kwaliteit. Een full HD filmpje van een paar minuten pas immers ook op een normale cd
Waar kan je de LE voor een leuke prijs kopen? (MM?) Ben benieuwd naar dit spel, en hopelijk niet weer een level vol robots ergens halverwege (toen was ik in de vorige afgehaakt)
Uiteraard, maar de vraag is of Square de bluray deze keer ook weer optimaal heeft benut. de 360 versie scoort namelijk op metacritic iets hoger terwijl het bij 13 andersom was
Heb zelf de LE gehaald bij gamesync, was EUR 50,00 exclusief verzendkosten geloof ik. Weet niet wat de MM zich ervoor vraagt.
Volgens mij zijn bij dit deel alle filmpjes (misschien alleen de intro en de ending niet) ingame en dus niet CGI.
Maakt geen bal uit dus welke versie je koopt? Ik heb eigenlijk nog veeeeeeel te veel games liggen (heb zelfs de main quest van Skyrim nog niet uit) maar het kriebelt toch wel. Een echte open JRPG heb ik te lang niet gespeeld
Dat weet ik niet, maar naar wat ik heb gehoord een stuk minder. En het grote verschil waren die uncompressed filmpjes. Dat vond ik ook zo hilarisch aan die vergelijkingsvideo's, die vergeleken alleen maar CGI filmpjes en niet ingame. Enige wat ik over de demo had vernomen was dat de PS3 versie een iets (miniem) betere framerate heeft en vast betere audio.
PS3 versie draait iets soepeler als de 360 versie, maar dit is alleen zichtbaar als je beiden naast elkaar ziet draaien. De PS3 gebruikt voor het geluid ook een iets hogere bitrate. Heb je de keuze, dan zou ik voor de PS3 versie gaan. De 360 versie speelt verder ook prima.
Is het trouwens mogelijk ook de Japanse stemmen te selecteren in de EU PS3/360 versie? Ik vind de lip sync namelijk veel beter in het Japans (niet verrassend natuurlijk). EDIT: Nee is niet mogelijk helaas.