Ik had alle opties goed staan en kom gewoon tegen Europeanen te spelen. Tot nu toe heb ik nog geen enkel potje kunnen uitspelen want tijdens het gevecht liep de game vast. Natuurlijk heeft elke game opstartproblemen, maar je mag tegenwoordig toch wel goede servers verwachten. Natuurlijk was mijn reactie van vanmiddag een gebaseerd op een impuls, ik ga de game echt nog wel de tijd geven. Vanavond even wat leuke characters creƫren en dan maar genieten van de offline modus. Hoop toch wel dat de game binnen een paar dagen online gewoon soepel verloopt, deze games zijn gemaakt voor de multiplayer.
Ik heb gehoord en gezien dat wanneer de connectie niet optimaal is het gewoonweg helemaal word gedropped, niemand wil een laggy match spelen. Maar jammer dat he voor jou(en anderen?) niet soepel loopt. Heb je NAT wel op Open staan, is ook vaak een reden waarom mensen moeite hebben om matches te vinden en een stabiele connectie te krijgen.
Het vinden van matches is niet echt het probleem meer, het gaat vooral om de huidige verbinding tijdens een gevecht. En het droppen van een game is in mijn ogen niet nodig, laat de connectie tussen twee spelers die niet stabiel genoeg is nooit laten ontstaan. Is het misschien een idee om een gamertaglijst te maken zodat we zonder lag tegen elkaar kunnen spelen?
Ik had al een lijstje gemaakt voor mensen die je mag toevoegen voor SCV GamertagXbw naam Lokum NLLocKuM Sasuke26Sasuke26 BigSykeBigSyke NL GizmozzBeermace Music SoufyannnTouzani J bundy NLSamuraiPizzaDog Yoshimitsu 3DYoshimitsu ...... ...... ...... ...... ...... ...... Maar geen open NAT heeft niet alleen effect op het vinden van mensen, maar ook voor het blijven in matches, dus dat niet na 10 seconden de connectie wegvalt. Als je tegen vrienden wil spelen wil je toch tenminste dat de game probeert om een connectie te maken, dus vandaar dat de game het waarschijnlijk wel probeert. Anyway neem aan dat je Yoshimitsu speelt
Ik zal is kijken of mijn NAT-Type daadwerkelijk een gevolg heeft tijdens een online fight. Heb het vooral over Ranked Matches waar je gelinkt word aan spelers waar een verbinding tussen beide niet realiseerbaar is. Tegen vrienden zal het toch vooral via een Player Match gaan, dan lijkt het mij logisch dat er altijd geprobeerd word om de match draaiende te krijgen. Speel zeker met Yoshimitsu, maar het is een tijdje terug dat ik echt een fightgame gespeeld heb dus probeer ook veel andere characters. Ik zal dat lijstje straks even toevoegen aan mijn Friendlist.
Kan iemand mij die Critical Edge uitleggen, krijg hem maar niet onder de knie terwijl andere spelers die tric wel uitvoeren.
ken je de ultra beweging uit street fighter 4 .. (zelfde) 2 x kwart rondje draaien (van onder naar voren) en alle 4 (of 3 weet niet helemaal zeker) de knoppen indrukken.(meestal heb je die onder 1 knop,. voor de 360 volgens mij de RT knop) mocht het niet duidelijk zijn, hoop ik dat iemadn anders het iets duidelijker kan zeggen..
Moet je mensen toevoegen en een lobby aanmaken, sommigen hebben de game al, niet ik Launch event gameplay van SCV
Zo net met Bigsyke samen in een lobby gezeten. Was gezellig en samen online geknokt en tegen anderen. Ik heb geen lag gehad. Net wel Devil Jin Soul onlucked ( lvl 5 online ). Morgenavond weer paar potjes maar eerst eens wat meer unlocken!.
Echt een topspel. IIG betreft gameplay en online. Ben naar dat colloseo gegaan. Dan kun je kiezen wie je uitdaagt. Koos alleen Italianen en Fransozen i.v.m. verbinding, en het leek lagvrij. Ook 1 ranked match gedaan, wederom goed speelbaar. Tegen Satstuke was de verbinding super. Aantal mooie matches gespeeld ook. Heb het idee dat je in dit spel betere opties hebt om de tegenstander terug te pakken als hij een aanval mist en het sidesteppen beter werkt om te ontwijken.
Ik zal mij eerst ook gaan storten op de SP, heb pas twee ranked potjes gespeeld en er valt nog veel te oefenen. Wel allebei gewonnen trouwens.
Ik dacht dat je alleen playermatches had, dus waar je exp mee haalt, en de "ranked matches" mode, dus het global colloseum(ofzoiets) word open gezet eens in de zoveel tijd(1x in de week?) en dat je hier de kans krijgt om in rank omhoog te gaan. Zijn er 2 verschillende rankings dus?
Ik heb ze net allemaal gedaan, volgens mij waren het er 24. De singleplayer stelt weinig voor, helaas.