Eerste zin vind ik best, maar de rest vind ik toch gewoon één groot excuus om te leaven. Leaven is sowieso kansloos. Je ziet toch ook dat ik van een 0-2 terugkom naar een 6-2 voorsprong? Zónder Ronaldo.
En wat is er mis met RB'en (heb trouwens 3 goals zonder RB gescoord, 2 keer langs de keeper gelopen en één keer afgepasst)? Is toch gewoon realistisch dat je hem met de binnenkant van de voet langs de keeper schiet?
Geen enkele goal was met meerdere spelers zeg je? Oké, hoe verklaar je de goals bij City dan? Waren bijna alleen mooie aanvallen, met één-tweetjes. Hoe verklaar je de goals van Özil en Benzema bij de tweede wedstrijd? Vooral de eerste ging over meerdere spelers (Di Özil, Alonso, Ronaldo, Benzema en Özil weer). En tja, bij Portugal heb je gewoon twee snelle spelers voorin. Ik zorgde steeds voor een één-tweetje tussen beide, zodat de één wegliep en de andere dan de steekpass kon geven. Wat is het probleem dan? Ik heb misschien 1 keer gescoord uit een solo met Ronaldo, maar de rest waren uit passjes van Nani of een middenvelder.
De laatste pot was gewoon typisch, alleen maar goede goals vanuit het team. En een 0-2 achterstand omgezet naar een 6-2 voorsprong. Nou, daar kan jij nog een hoop van leren. Serieus .
En trouwens, best grappig, op die overpowerede teams:
Wie pakte er Spanje (meest overpowerede land, en misschien zelfs meest overpowerede team van het hele spel) toen ik Portugal pakte, die toch beduidend minder is dan teams dan Spanje, Brazilië, Engeland. Hmm, oké?
En Anzhi en Palermo scheelt niet veel, dus dat is bullshit. De voorhoede van beide teams is geweldig, alleen de flanken bij Anzhi beter. De verdediging van Palermo is alleen veel beter. Dusja, redelijk gelijk eh? Maar oké, ik pakte ook Palermo, gelijke strijd dus. En het werd 6-2. Punt.
Laatst bewerkt: 4 feb 2012