1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 13 dec 2011.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Waarom post je die link dan? Nu verpest je het juist, maar het wordt toch al binnenkort gelekt zoals je zei. Op wat voor fora zit jij trouwens, dat je altijd op de hoogte bent van de nieuwste glitches, fouten en dat soort zaken omtrent FIFA? Niet dat ik geïnteresseerd bent, maar het valt me altijd op dat jij altijd zo op de hoogte bent met dit soort zaken.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Is dat 4.5 sterren denk je? Ik denk dat deze wel iets te goed is. Maar anders: _O_
    Anders Götze voor Sam wisselen en dan omwisselen met Kagawa. :D

    Voor de glitches, fouten, etc, zit ik op de EA fora en Se7ensins. ;)

    Misschien kan ik de link beter niet posten, maar op de vorige pagina stond de link er ook al naartoe. Alleen nog niet de leak. Deze staat op hetzelfde forum (se7ensins), dus als je op die andere link klikte, kwam je hier ook op uit.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2012
  3. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Godverdomme bijna altijd lag online, waardoor de wedstrijden vaak echt te lelijk zijn. Terwijl ik gewoon een prima internetverbinding heb. Word er zo langzamerhand gestoord van.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Is er iemand die zin heeft in een potje?
     
  5. Yoshimitsu

    Yoshimitsu Advanced Manji-Style

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel zin in een potje Fifa, tijdje geleden alweer. Invite jij mij?
     
  6. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je toegevoegd :)
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Kom nu online.

    Speel daarna wel potje tegen jou Luuk :)
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Siemenn - Yoshimitsu

    Manchester City 4 - 0 Manchester United
    14' Tevez
    24' Aguero
    58' Tevez
    90' Aguero

    Real Madrid 3 - 4 Manchester City
    15' Tevez
    20' Ozil
    33' Aguero
    35' Dzeko
    50' Dzeko
    58' Benzema
    79' Ronaldo

    Portugal 6 - 2 Ivoorkust in 63e minuut
    8' Nani
    10' Yaya lelijk
    16' Ronaldo
    20' Gervinho
    35' Veloso lelijk
    48' Meireles
    60' Ronaldo
    63' Ronaldo

    Daarna quitte je? Waarom..?

    Palermo - Palermo
    0-1 'hernandez
    0-2 hernandez
    1-2 hernandez
    2-2 miccoli
    3-2 hernandez
    4-2 miccoli
    5-2 hernandez

    En je quit weer! Wat een leuke speler ben jij zeg!
    Zo moet je terugkomen van een achterstand kerel, in plaats van te leaven.

    Kansloos :emo:
    Echt diep triest, want je was best goed.

    Berichtje via XBL:
    'ik kap ermee, elk schot is een goal. Geen enkele aanval, allemaal goals door geluk of dat drijven.'
    Over slechte verliezers gepraat.. Jezus. Geen enkele aanval..
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2012
  9. Yoshimitsu

    Yoshimitsu Advanced Manji-Style

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik leave omdat jou stijl mij niet ligt. Je gaat zowat stilstaan met je spitsen en wacht tot ik instap en dan ga je er langs. En je scoort bijna alleen door met Ronaldo te drijven en dan te opzij tikken of te RB'en. Is niet leuk zo spelen, dacht leuk potje. Maar je speelt op zo'n vieze manier, ranked vind ik het best maar om zo te spelen voor de lol, nee! Bijna geen enkele goal was een aanval met meerdere spelers, je gaf de bal aan Ronaldo en je ging via de zijkant om mijn verdediging heen. Daarom speel ik nooit tegen die overpowerde teams want het gaat nergens over. Maar jij hebt dat nodig blijkbaar, eerst Real Madrid en dan Portugal (Nani en Ronaldo, lekker drijven) en toen koos ik Palermo en jij wilde eerste met Anzhi spelen, zegt genoeg toch?
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Eerste zin vind ik best, maar de rest vind ik toch gewoon één groot excuus om te leaven. Leaven is sowieso kansloos. Je ziet toch ook dat ik van een 0-2 terugkom naar een 6-2 voorsprong? Zónder Ronaldo.

    En wat is er mis met RB'en (heb trouwens 3 goals zonder RB gescoord, 2 keer langs de keeper gelopen en één keer afgepasst)? Is toch gewoon realistisch dat je hem met de binnenkant van de voet langs de keeper schiet?

    Geen enkele goal was met meerdere spelers zeg je? Oké, hoe verklaar je de goals bij City dan? Waren bijna alleen mooie aanvallen, met één-tweetjes. Hoe verklaar je de goals van Özil en Benzema bij de tweede wedstrijd? Vooral de eerste ging over meerdere spelers (Di Özil, Alonso, Ronaldo, Benzema en Özil weer). En tja, bij Portugal heb je gewoon twee snelle spelers voorin. Ik zorgde steeds voor een één-tweetje tussen beide, zodat de één wegliep en de andere dan de steekpass kon geven. Wat is het probleem dan? Ik heb misschien 1 keer gescoord uit een solo met Ronaldo, maar de rest waren uit passjes van Nani of een middenvelder.

    De laatste pot was gewoon typisch, alleen maar goede goals vanuit het team. En een 0-2 achterstand omgezet naar een 6-2 voorsprong. Nou, daar kan jij nog een hoop van leren. Serieus 8).


    En trouwens, best grappig, op die overpowerede teams:

    Wie pakte er Spanje (meest overpowerede land, en misschien zelfs meest overpowerede team van het hele spel) toen ik Portugal pakte, die toch beduidend minder is dan teams dan Spanje, Brazilië, Engeland. Hmm, oké?
    En Anzhi en Palermo scheelt niet veel, dus dat is bullshit. De voorhoede van beide teams is geweldig, alleen de flanken bij Anzhi beter. De verdediging van Palermo is alleen veel beter. Dusja, redelijk gelijk eh? Maar oké, ik pakte ook Palermo, gelijke strijd dus. En het werd 6-2. Punt.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2012
  11. Yoshimitsu

    Yoshimitsu Advanced Manji-Style

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn woordje gedaan. Een leuk potje zonder zwetend voor je Xbox te zitten is niet mogelijk met jou, Portugal had stats van 85-82-80 en Ivoorkust 78-77-73. Ik ging nog opzij zodat je ander team kon kiezen, maar je had Ronaldo blijkbaar nodig. Ik ga weer lekker Soul Calibur doen.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha, mooie man. Alles wat ik zeg. Blijft toch moeilijk om te verliezen.
    Als ik Portugal pak, en jij wilt met Ivoorkust daar tegen spelen. Waarom zou ik dan nee zeggen? Daar is niets mis mee, dat is eerder vreemd van jouw kant. En je ging dus níét opzij, want anders had ik wel een ander team gekozen, hè maat.

    En ja, ik heb Ronaldo nodig. Dat blijkt wel uit de wedstrijden met Manchester City en Palermo. Euj, later! Veel plezier met Soul Calibur, misschien hoef je daar niet te zweten. \o/
     
  13. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ach jongen huil niet zo.. Is toch juist slim dat ie gaat wachten tot jij instapt? Ik doe dan ook zo vaak, vooral als iemand (A) ingedrukt blijft houden en dan op een gegeven moment stapt ie wel in en dan ben je weg.

    Ook dat gejank over een goal.. Je mag niet breed leggen je mag niet RB'en en je mag niet met Ronaldo dribbelen en scoren 8).
     
  14. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ivoorkust is meer overpowered dan Portugal hoor.. Die algemene stats zeggen niks.
     
  15. Yoshimitsu

    Yoshimitsu Advanced Manji-Style

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ivoorkust heeft verdedigers van 67 en middenvelders van 74. Portugal heeft bijna op elke positie een 80+ speler. Dus je praat bullshit, maar ik praat tegen iemand die CRonaldo7 heet, nog zo'n basher.
     
  16. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin in een potje? :)
     
  17. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Gozer jij weet echt geen ene fuck van Fifa.. Het gaat om Pace en Strenght en aangezien Ivoorkust veel snelle en sterke negers hebben en die ook vaak nog redelijk groot zijn, zegt dat ze 64 gemiddeld zijn geen ene reet..

    Dat je mijn username er dan bij haalt is gewoon helemaal zwak en noem mij geen basher aub.. Ik speel bijna altijd met 4 sterren teams..

    Ik praat tegen een jankerd die niet eens weet hoe Fifa werkt en alles maar lame vindt en je mag niet tegen hem scoren want dat is zielig. :emo:
     
  18. Yoshimitsu

    Yoshimitsu Advanced Manji-Style

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik een verdediger van 71 heb met versnelling 51 en kracht 88 en Ronaldo heeft een versnelling van 94 ofzo. Dan kom ik dus nooit in een duel. Ik weet heus wel hoe Fifa werkt, ga 23-2 online. Maar had voor gisteren al weken niet meer gespeeld. Maar ik ben wel klaar met deze discussie, jij hebt er sowieso niks mee te maken, so why bother?
     
  19. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja ik heb wel zin in een potje om 12uur kan dat?
     
  20. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap geen fuck van je bericht.. Bij Fifa is het zo:
    Al is een speler 65 gemiddeld, maar hij heeft 90 pace en 80 strenght dat is ie dus al baas. Goeie voorbeelden hiervan zijn: Agbonlahor, Ogbonna, Wynne, Beckford etc.

    Sommige Ivorianen zijn dan wel rond de 70, maar hebben dan alsnog een pace van boven de 80, zelfs die Centrale Verdediger, Bamba volgens mij. Dan zijn ze dus gewoon baas.

    Waarom ik me ermee bemoei? Nou, omdat ik het best irritant vind, dat jij zo zit te janken en te janken over hoe iemand scoort.. Tegenwoordig mag je helemaal niet meer scoren, want alles is noob en te makkelijk.. Ivoorkust is gewoon 1 van de meest overpowerde teams van Fifa.. Portugal is wel goed, maar de spelers zijn fysiek best slap en niet zo snel, behalve dan Ronaldo en Nani. Ivoorkust heeft spelers die snel of sterk zijn en soms allebei, kijk naar Drogba die man is best langzaam, maar is toch ongelooflijk sterk en dan heb je nog Gervinho en Doumbia en Tiote, Toure..

    Dus je moet niet janken, je bakt er waarschijnlijk weinig van, zelfoverschatting noemen ze dat ;).
     

Deel Deze Pagina