1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Syndicate

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 30 sep 2011.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  2. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Ziet er echt moddervet uit \o/
    Deze ga ik zeker in de gaten houden. Zoals het er nu uitziet is het een "moet ik hebbuh" :thumbs:
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    EA has announced it will release a four-player co-op demo for Syndicate “at the end of January” on PSN and XBL.

     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2012
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ^Die demo komt trouwens de 31e

    En de achievements:
    [​IMG]
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Oh nice, vier player co-op demo. Ben benieuwd, lijkt me wel leuk om te checken.
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Op zich best vette game, helaas word je meteen tussen de oneindig spawnende mannetjes en constant knallende turret geprakt waardoor m'n co-opperts (die beide niet zo snel een spel doorhebben) geen idee hadden wat er aan de hand was of hoe zelfs de controls werkte.
    Als je het stuk met de turret hebt gehad krijg je nog een chaos gedeelte met een een of andere baas met speciaal shield, nergens werd aangegeven hoe je hem moet killen of wat. Heb zelf maar met die LB abilities geprobeert maar die leken ook niets te doen...toen maar uitgezeten en met z'n allen terug naar BF3 gegaan :emo:

    Alomal waarschijnlijk weer een game die het best goed had kunnen doen maar totaal naar de vertyfenis is geholpen door een ondoordachte demo.
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Mensen zullen hem toch eerst kopen voor de SP. Dan heb je je de besturing natuurlijk zo door en dan pas ga je online co-op spelen. Het komt wel goed met Syndicate.

    Heb hem meteen ge-preordered.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Volgens mij moest je toch gewoon met LB zijn armor weghalen en hem dan neerknallen? Niet dat het ons gelukt was, maar we maakten progress.
    En toen kapte de demo ermee. :mad:
     
  10. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Sp lijkt me tof, maar graphics en die 4 player coop vind ik uit de demo best bagger eigenlijk...
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, ben ik dan de enige die wel plezier had met de demo? :+
    Misschien omdat ik bijna nooit (online) co-op speel, dus dit was heel speciaal voor mij. ;)
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik was ook niet echt onder de indrul. Begreep wel dat echt samen werken nodig is, maar dat is totaal niet besteed aan alle COD-ers die alleen maar kill, kill, kill denken.

    Ik had liever een remake closer to the original gezien... deze ga ik overslaan.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dit is dus niks? Jammer, maar had al zoiets verwacht toen ik hoorde dat het een FPS werd. Liever een co-op tactische "RTS", zoals het origineel.
     
  14. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    De single player beelden zien er best vet uit wat je allemaal kunt doen,.... ik zou het niet gelijk afschrijven, hoor....
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, maar het is toch weer een FPS. Zoals Zif al aangaf een tactische RTS zoals het origineel hebben we nauwelijks nog op de 360 en bovendien was dat originele gruwelijk goed. Dat zou meer aandacht trekken ...
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nah, heel veel mensen weten toch niet meer wat Syndicate is/was. :p Ik had er zelf van gehoord, maar moest toch eerst even opzoeken wat voor soort game het was. Dus of dat echt meer aandacht zou trekken.

    Ik vind het schieten iig lekker werken/aanvoelen, en de LB abilities (om het zo maar even te noemen) zijn wel een leuke afwisseling tov andere shooters. En dat zal in de SP alleen maar uitgebreider worden.
     
  17. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    tot nu toe heeft starbreeze op de next gen alleen maar leuke fps uitgebracht;

    the darkness en chronicles of riddick

    beide heb ik me prima mee vermaakt, beide multiplayers waren al leeggebloed toen ik ze ging spelen,.... toch kan ik beide games aanraden,.. (eigenlijk wel eerst de films kijken (riddick) en strips (darkness) lezen vd hoofdrolspelers, voor het badass idee achter de games.)
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Darkness vond ik zelf erg middelmatig. Ben dus ook totaal niet meer geintereseerd in deel II. Riddick heb ik nog op de oude xbox gespeeld en die was aardig, maar ook niet meer dan dat. Wel goede graphics voor die tijd.

    Enclave vond ik dan wel weer een leuke game ...
     
  19. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    enclave ,... pc game of bedoel je enslaved? (Enslaved vind ik dan weer schijtgame.. :+ )
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Enclave,

    Enslaved is beslist niet van Starbreeze Studios.
     

Deel Deze Pagina