[XOne] Final Fantasy XIII-2

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 18 jan 2011.

1. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zeker! Als je je een beetje verdiept is de game zeker te doen. Je kunt bepalen hoe diep je wilt gaan...laat je niet afschrikken met de term JPRG.

2. Mac Chickgun

Leuk Bevonden:
    1
    Net ook de review van Edge gelezen. Wat een bullshit review, het lijkt erop dat de reviewer alleen maar door het verhaallijn is gerushed om op tijd een "beoordeling" te hebben.....

3. Mac Chickgun

Leuk Bevonden:
    1
  4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je hebt toch ook een difficulty setting?

5. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, je kunt de battle difficulty instellen op easy of normal.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik vind het wel heerlijk dat er geen missables in de game zitten (qua achievements).
    En daarnaast geen grindachievement meer, zoals in XIII. :D

7. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik ook wel liever gehad,maar dit verhaal vind ik toch ook wel vet.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik vind het wel weer tof. Op de een of andere manier voel ik me gelijk weer thuis in die wereld. Toen ik in die synopsis van de eerste game weer die muziek hoorde kreeg ik gelijk flashbacks en een warm gevoel van thuis zijn. :cool:

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ben nu een paar uurtjes onderweg en vermaak me uitstekend met de game! Vind het erg tof dat je monsters in je team kunt neerzetten. Loop nu net tegen de 1e enemy aan die m'n team kapot heeft geslagen; Atlas.

Even uitvissen of er een strategie voor is, of dat ik gewoon nog een stukje moet levellen. :)
    //edit;hij is inmiddels neer ^^

Topgame so far.

10. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, klopt het dat je niet op meedere slots kan saven?

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dat vind ik inderdaad een grote misser. Misschien is het in deze game niet nodig, maar ik save in RPG's altijd in 2 of 3 verschillende slots. :mad:

12. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die had ik meteen van de eerste x verslaan maar heb er wel een tijdje over gedaan.
    Paar x switchen op medic en een phoenix down gebruikt.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    En dat in een J RPG? Daar heb ik nog nooit van gehoord, meen ik serieus. Genoeg development mee gemaakt omdat te hebben kunnen weten. Beginnen ze dan eindelijk een beetje te beseffen dat het oer oude RPG concept in Japan niet op alle RPG's daar toegepast moet worden? Anyway, haal hem wel een keer als die afgeprijsd is. Misschien dat ik hem ook wel even leen van een goede vriend van me, die is al redelijk ver nu. Amalur komt er ook nog aan.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vind ik aan de ene kant wel jammer. Grind achievement had wel gemogen maar niet in de de trant van 13, daar ben ik nog steeds niet doorheen.

Krijg de guide dinsdag binnen. Wilde wachten met spelen tot dan. Maar zonder missables kan het ook nu :)

Hoe is het monster collecten eigenlijk. Hoe gaat dat in zijn werk?

Hebben ze speciaal voor jou gedaan Yellow ;)

Laatst bewerkt: 4 feb 2012
  15. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt trouwens wel op meerdere slots saven als j in de historia crux bent

16. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat collecten snap ik ook niet,iemand die daar meer uitleg kan over geven ?
    Ik krijg de monsters wel bij maar hoe of wanneer weet ik niet.

17. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    argh klik ik net de uiteg weg over frafments wat het is hoe je ze vind er waar ze voor zijn weet alleen dat er 160 zijn en bij help staat er niks over kan iemand het me aub uiteggen

18. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Das gewoon en kwestie van geluk. Wanneer je tegen een monster vecht welke je nog niet hebt dan heb je een kans om hem te tamen ( tamen gebeurt automatisch, je hoeft slechts een gevecht te winnen ). Bij monsters in het begin gaat dat snel, vaak de eerste of tweede poging al, maar bij de betere monsters zal je soms vaker moeten vechten voordat je ze kan toevoegen aan je collectie. Maar ook bij de betere monsters kan je ze in 1 gevecht tamen, kans is alleen kleiner als bij de easy monsters.

@GForce: Volgens mij had jij FF11 ook gespeeld, dan is het een beetje zoals je Blue Magic Spells leert, met uitzondering dat een monster hier geen spell of ability hoeft te gebruiken om die bepaalde spell of ability te leren.

Gewoon even in je datalog kijken, daar kan je uitleg opnieuw lezen. Fragments gebruik je om de time portals te activeren. Je hebt verschillende soorten en ook verschillende manieren om ze te bemachtigen, bv. door gevechten/eindbazen, quests, treasure chests/orbs etc.

Laatst bewerkt: 4 feb 2012
  19. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Oke bedankt voor de duidelijke uitleg.

20. Mac Chickgun

Leuk Bevonden:
    1
    ik zal me daar in het begin niet zo druk over maken totdat je de 20% extra kans hebt op monster crystal drops met de fragments skills

Deel Deze Pagina