[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. ParDennoes

    ParDennoes Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Met deze sneeuw mis ik toch wel een sneeuw level in BF3 zoals in het vorige deel.
     
  2. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die moet er zeker komen vond ik ook echt cool .
    @leespacy je bent ook wel afhankelijk van je team want k/d ratio is leuk maar je zal toch ook de vlaggen moeten pakken of de bommen moeten aanzetten
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    PlayStation 3 taferelen bij het opstarten van deze game voor de Xbox 360 8) Eerst de multiplayer schijf op de HDD gezet, toen opgestart een update binnen gehaald. Vervolgens de HD content geïnstalleerd, game opnieuw gestart en nu is ie nog een keer bezig met een update van 2.7 GB...

    Maar goed, zo eens zien of ik deze game toffer vind dan Modern Warfare 3 :)
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Mis sowieso een beetje variatie qua settings in de maps.
     
  5. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    De HD content maakt iig zeker een verschil!

    Wat heeft jou BF3 doen laten kopen? Ben je MW3 zat?

    Persoonlijk vind ik BF3 vele malen leuker om te spelen dan menig CoD game. Simpelweg om het feit dat het niet zo arcade achtig is, meer teamplay vereist, minder ego-tripperij en uiteraard de voertuigen. Voeg daarbij een vleugje destructie bij en je hebt een heerlijke game :)
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik word net neergeschoten door een enemy die 15 meter voor mij uit een deur kwam...ondertussen lag wel een teamgenoot 5 meter voor mij op de grond en BEIDE zien elkaar niet en doen niets |:-

    Hoe stom kunnen mensen zijn, je ziet toch dat er iemand voor je staat en schiet. Soms word ik ook afgeknald wanneer mijn teamgenoot naast een enemy staat... die kerel die 10 cm naast je staat zien ze niet maar ik die 30meter verder staat natuurlijk wel.
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik snap ook niet waarom ik soms sterf door 1 kogel wanneer ik 100% health heb, was zelfs met een secondary waarmee iemand me doodde van 30 meter afstand. :=(
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    headshot
     
  9. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Join jij Australische servers ofzo? :+
    Heb daar namelijk niet echt last van.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Revolver + headshot is meestal einde verhaal inderdaad :+
     
  11. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    :D

    Zometeen even checken maar ik heb er wel 3 aangevinkt omdat ik anders niet Metro kon spelen.
     
  12. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    .44 met of zonder scope ga je zeker van liggen met een headschot en anders met 3 hits en das ook zo gedaan
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Whoow, net twee keer in een A10 Thunderbolt geweest. Natuurlijk binnen no time neer gestort :lol:. Jammer dat je niet een private match kan maken, dan kon ik als noob zijnde tenminste even oefenen met de controls van de voertuigen.
     
  14. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    laat je niet tegen houden door slechte teammates. je kan je teammates lekker makkelijk de schuld geven. Ik heb geen team nodig om een goed potje te spelen. HET SCHEELT WEL !!! Maar is niet noodzakelijk.

    ps. een sneeuw level zou sick zijn. En dan met sneeuwscooters.
     
  15. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    als je nog geen eens je eigen kamp uitkomt kan je nog zo goed zijn dan maak je niks aangezien zelfs jij geen ogen in je rug hebt , en als dan alle wegen naar de vlaggen geblokeert zijn wil ik jou wel eens een goeie game zien draaien .
    Of ga je dan ergens liggen kampen om toch nog een goeie k/d ratio tebehouden?
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee, altijd doorbeuken om de vlaggen te pakken.

    Maar soms is er idd geen houden aan. Speelde net een potje op Firestorm en de eerste de beste keer dat mn maat en ik allebei tegelijk dood waren werden er 2 vlaggen afgepakt. En dan zie je teamgenoten op de toren bij C en op het dak bij B zitten maar vlag evven terug pakken ho maar.

    Kan ik me kapot aan irriteren. Als je geen conquest wilt spelen wat doe je daar dan?

    Zeker te laf om gewoon TDM te spelen want dan is de rest ook alleen maar met kills bezig. 0 respect voor dat soort slappe K/D campers in objective gametypes
     
  17. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    @budje,
    ik camp nooit. Jouw reactie is gebaseerd op een post van mij over ÉÉN potje sniperen. Als je goed leest lees je dat ik bezig was met mijn record probeerde te verbreken van 240m naar 340m. Dus was een geslaagde missie. :D

    En K/D is niet boeiend ? Waarom niet. Betekent dat je dan, dat je een score wilt van 12-32 ? Want dat is niet cool. Ook al haal je alle vlaggen. En als alle wegen naar de vlag geblokeert zijn ? Whuuuuuut ? welk spel speel jij ? :D

    Sommige mensen snappen BF3 gewoon nog niet volgens mij. En veel van die game commentators snappen het ook niet. Ik heb dr een paar gezien, en de meeste praten over hun prive leven, of proberen je constant over te halen om het filmpje te verspreiden.
    OF (en het meest belangrijke) ze slaan de nuttige tips over, omdat ze zelf de skills niet hebben.

    Tenzij iemand mij een youtube link kan geven met iemand die het echt snapt ?!
     
  18. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Nog een vraag: ik speelde net metro en spawnde de hele tijd op teammates maar opeens zat ik niet meer in dat team, ik dus checken en inderdaad zat er niet meer in... probeer ik er 3 te joinen staat er naast dat ze locked zijn en uiteindelijk kon ik de 4de wel joinen.

    Hoe kan dat dat ik sommige teams niet kan joinen wanneer ze nog niet met 4 zijn? Kun je dit instellen dat je bv. enkel met 3 vrienden in een team wilt spelen?
     
  19. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Squad leader kan zijn de squad locken en mensen eruit kicken.
     
  20. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik probeerde tezeggen is dat ook al ben je nog zo goed je maakt helemaal niks als je in een kut team zit .
    Want jij zei dan draai ik nog een goed potje , en dat geloof ik niet .
    Werd vanmiddag in een team gedropt die niet over de brug in seine crossing kwam , en dan kan je als one man army ook helemaal niks uitrichten dat bedoelde ik .
    En de posten dat je sniperde heb ik geen eens gelezen dus dat weet ik geen eens
    En ik bedoelde mijn post niet verkeert vond het alleen nogal arrogant overkomen meer nie :emo:

    En is LeeSpacey ook je naam die je in bf3 gebruikt want die stats zijn niet best dude
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2012

Deel Deze Pagina