[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Een guildie dan, die had 3 champion stukken uit 4 bags, dat noem ik pas geluk :9

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Fuck it. Kwamen mounts maar zo makkelijk naar me toe rollen. Dat vind ik leuk om te verzamelen, maar in MMO's willen dropchanges om dergelijke content wel eens 0,0 zijn. 8)

En spreek me niet aan als je WoW speelt en Anzu hebt, dan word ik boos. :mad::+

3. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Ik heb er 2 :)

En niet over WoW beginnen, voor de 3de keer :mad:

:+

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Pff, niet over wow beginnen. :+ Ik heb gewoon vergelijkingsmateriaal nodig als ik post over deze game. Wat is dan beter dan de game te noemen die de toon voor MMO's gezet heeft? :p

5. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ik ben gisteren begonnen als sith warrior. nu heb ik alleen dat als ik in de 'buiten' wereld loop toch wel iets van lag heb. maar als ik binnen ben bijv. sith academie dan loopt alles vlekkeloos. ik heb 4 streepjes (verbinding) ik weet niet wat het max is.

Laatst bewerkt: 4 feb 2012
  6. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Dat komt door je FPS, die droppen probeer het met de instellingen te spelen zoals shadows uit, aa etc.

Latency zorgt voor lag maar met 4 streepjes zou je daar geen enkel probleem mee moeten hebben.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik denk dat ik die dingen dan ook maar eens uit zet tot zo'n beetje alle problemen rond de game zijn verholpen. Wachten op die mega patch dus.

8. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Welke HM's zijn er volgens jou bugged?
    Ik doe naast BT ook regelmatig FE, Kus en Foundry.

Naast daily's FP's kun je ook daily quests doen op Ilum en Belsavis voor commendations.(Gear)
    Sinds de laatste patch kun je een daily flight mission doen voor 2 * commendations.

En als je gear niet goed genoeg is kun je altijd nog gear kopen in de AH (Swtor heet het anders)

Heb je alle bruikbare datacrons al verzameld?
    Die zijn namelijk ook belangrijk voor de extra pamanente bonus stats.

Daarnaast vind ik PVP daily's en weekly's ook leuk om te doen.
    Gelukkig komt er binnenkort een 4e warzone uit, waardoor er wat extra variatie zal zijn.

Wat mij betreft is er genoeg te doen :)

9. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ok ik ga het (nog) eens proberen. ik had de grafische instellingen al op medium gezet i.p.v. high, maar merkte toen niet veel verschil. maar ik kan altijd nog het een en ander proberen. bedankt.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Net even datgene gedaan wat jij vertelt. Heb de overige settings nog wel op High en die andere dingen nog wel op 100%, grafisch. Gamma heb ik op 25%, meer dan genoeg.

Voor de rest een bazentip trouwens! Loopt nu wel beter tot nu toe, maar beter fixen ze de komende weken nog eens 100 problemen ofzo. :thumbs:

11. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    maar heb je alleen de schadows uit gezet?

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Anti Aliasing ofzo ook. Werkt allemaal lekker soepel, alleen het opstarten van de game en inloggen gaat nog retetraag, maar dat terzijde.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hmm, ik heb op het TOR forum gelezen dat mensen die hier last van hebben hun energie besparing moeten uitzetten. Ook op de desktop inderdaad.

Heb het zelf gedaan en de laadtijden iets beter geloof ik.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Noobvraag: Hoe doe ik dat precies? Ben echt A technisch soms. :confused:

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Configuratiescherm > Systeem en beveiliging > Energiebeheer op mijn Nederlandse OS. :lol:

16. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    nou bij mij heb ik nog steeds haperingen. het lijkt wel elke 2 a 3 stappen even een kleine hapering. ik ga nog wel even stoeien met de instellingen.

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik ben nieuw in de MMO dus voor mij is het lastig te oordelen maar wat me opvalt is:

PvE is alleen maar flashpoints en raids. Daily's heb ik al zo vaak gedaan en geen zin om 100 keer de zelfde quest te doen voor een oortje.

PvP is wargrounds en kisten verzamelen. Wargrounds zijn erg saai vergeleken wat ik gewend ben in een andere MMO van Mythic. En op het verzamelen van kisten ga ik niet eens reageren.

Momenteel valt er voor mij niks te doen behalve wachten tot er een groep wordt gemaakt. Als er nou meer variatie was, bijvoorbeeld flashpoints voor 3 man of flashpoints waarin je geen healer nodig hebt, kunnen er veel sneller groepen worden gemaakt. Nu heb je heel veel flashpoints die gewoon niet worden gedaan omdat ze te lang zijn of te moeilijk. Zonde! Bioware moet maar eens iets gaan uitvinden zodat lvl 50's niet steeds het zelfde gaan doen.

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Pff, krijg ik mijn 2e champion vest eruit, ik wil een Lighsaber! :mad:

Volgende bag krijg ik mijn 3de, aargh 8)

Laatst bewerkt: 5 feb 2012
  19. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    @Le Lastpak

Ik zou zeggen zoek een actieve raid/FP guild.
    Dan is jou probleem met 't lang moeten zoeken naar een healer opgelost.

3 man FP lijkt me geen goed idee, aangezien iedere class de kans moet krijgen om gear te verzamelen.
    Ik vind ze ook niet te moeilijk of te lang.
    Als een group hebt die aardig gegeared is en skills heeft dan valt het allemaal reuze mee.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    En alweer geen healer, zucht. Waarom krijg ik geen companion dat net zo goed kan healen. :'-(

Deel Deze Pagina