[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Waarom spelen de meeste mensen domination? Precies! Om mensen die voor objectives te gaan af te knallen.
     
  2. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom speelde ik wel domination @ CoD :+ Ging practisch nooit voor de objectives en was het puur een killfest.

    Bij BF3 verschilt'et. Als ik met m'n vriendin en zwager samen speel en we gaan ook gezamelijk voor de vlaggen dan hobbel ik mooi mee als assault of support. Maar als ik alleen speel en merk dat mijn team ongeveer het gemiddelde IQ niveau heeft van een deurknop (incl. die van mezelf mee gerekend :+) dan vind ik het best.

    Ik wil best voor de objectives gaan, maar niet als ik daar in m'n remi sta. Dan ga ik wel vehicle hunten met een tank, jet of heli.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja dat vind ik dus slap en heb ik geen respect voor :+ Als je voor de kills wilt spelen pak dan een gametype waar iedereen dat doet.

    In conquest voor de kills spelen is als een voetballer die niet voor doelpunten gaat maar alleen zoveel mogelijk tegenstanders probeert om te schoppen. Levert je als team geen zak op.

    En daarbij snij je jezelf in de vingers, want DE manier om snel veel punten te halen in BF is om je op de objectives te focussen

    ik heb na 118 uur spelen een totaal van 4.185.980 punten behaald. Dat haal je volgens mij nooit als je alleen maar kill gericht bent.
     
  4. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt toch "Om mensen die voor objectives te gaan af te knallen". Dan help je indirect ook voor de objectives want de vijand behaalt dan de objectives niet. Dus ik zie het probleem echt niet zo.

    Iedereen heeft fun op z'n eigen manier. Ik speel ook liever meer voor de kills dan voor de objectives ; Maar ben ik dan meteen een mindere teamspeler? Tenslotte als ik iemand van de tegenpartij kill gaan er ook tickets vanaf, heeft de tegenpartij een mindere plek om te spawnen of tijdelijk een voertuig minder. Dus je argument dat het voor het team geen zak op levert slaat natuurlijk nergens op.
     
  5. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind dat je dan wel een mindere teamspeler bent als je ondertussen te lui bent om de vlaggen te veroveren. Als je toch de hele tijd rondloopt op zoek naar enemies kun je net zo goed die vlaggen nemen. Conquest is echt niet iets waar je op jacht kunt gaan naar vijanden.

    Wil je ze tegenkomen moet je toch naar de vlaggen gaan.
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Hahaha speel nu net hardcore mode, lukt het me eindelijk om achter iemand te vliegen die het niet door heeft, krijg ik vehicle disabled 100 maar meer niet en crash ik :'-( :p
     
  7. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereeen springt altijd meteen uit de jets dus als je vehicle disabled ziet of je 2 rakketen zijn raak schakel dan zo snel mogelijk over naar je gun en schiet meteen je kan ze dan nog wel eens hebben
     
  8. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Niets te maken met te lui maar slim. Ik ga echt niet als een kip zonder kop naar alle vlaggen toe rennen als ik niet met een squad ben welke er óók voor gaat. En het is dan ook echt niet zo dat ik overal ben behalve op de vlagpunten.

    Daarnaast deel ik ammo uit, medikits/revives of haal ik vijandige voertuigen neer. Naar mijn inziens is dat meer dan genoeg teamspeler. Hoezo zou ik continu ergens in een bepaalde regio moeten staan om dan een "echte" teamspeler te zijn.

    En conquest kun je juist wel lekker jagen op tegenstanders hoor. Zeker met jets en helis. Enough cannon fodder to go around with.

    Ja beetje jammer is dat als mensen er vroegtijdig uitspringen ; Maar begrijpelijk. Heatseekers zijn over-rated (blijf het zeggen :+) ; Met één goede sterke minigun salvo heb je iedere jet/heli sneller neer voordat ze er überhaupt uit kunnen springen. Met een jet is rocket pods the way to go. Ideaal om tegen heli's en tanks of welk ander grond voertuig dan ook.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2012
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Even wat anders: probeer eens wat minder dubbel te posten, zie dat best wel vaak bij jou. Je kan je post ook editen he :9.


    Ik kwam gisteren btw een squad tegen van 5 man in mijn team. 8)
     
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb nog geen raketten daarom was ik juist blij dat ik eindelijk punten scoorde. :D

    Ik ben nu ff hardcore mode aan het proberen, is best leuk. Enkel wist ik niet dat je ook teamkills kon hebben. Iemand van mijn team liep in de weg dus deed ik (RB) -> dood. :cool:
     
  11. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    als je alleen de gun hebt moet je vooral jagen op de helikopter van de tegenstander want een hoop lui weten echt niet hoe ze weg moeten komen .
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Ik had laatst een Duitser verjaagt omdat ik hem steeds afschoot met Jet vs Jet :lol:

    Op laatst vond ie het niet leuk meer en ging hij weg :+
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Maar die vliegen zo traag, vind ik eigenlijk moeilijker.


    Wat ik trouwens ook niet snap is waarom ze de MVP ribbon aan een verliezer geven. Imho mogen de MVP ribbons enkel uitgedeeld worden aan het team dat heeft gewonnen. Je geeft de verliezer toch geen trofee...
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    waarom niet :confused: het is meeste punten in de match. Niet meeste punten in de match mits je in het winnende team bent.

    Zou juist onzinnig te zijn om dat te veranderen..
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als jij in een noob team zit maar toch nog de meeste punten weet te halen.. :9
    Niets aan veranderen.
     
  16. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    dat maakt het makkelijker als ze langzaam vliegen jij moet namelijk als je een heli ziet ook zoveel mogelijk afremmen . je moet net genoeg gas geven om niet als een dood vogeltje uit de lucht tevallen. En dan is er bijna geen ontkomen aan voor de heli
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Most valuable player ribbon krijgen en toch verliezen is imho dikke onzin, team gaat voorop.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Ben ik niet met je eens.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nee want als winnend team heb je juist meer objectives gepakt/mensen gekilled (in conquest bijvoorbeeld: meer vlaggen gecaptured en meer mensen gekilled voor de tickets), en als je dan geen MVP wordt is dat juist je eigen schuld en heb je ook totaal geen recht op de ribbon.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    MVP heeft ook niks met de overwinning per se te maken. Het gaat om degene met de meeste punten en niet het team die de overwinning heeft behaald.
    Vaak genoeg dat ik MVP ben geworden en alsnog verloren. Heb ik 4000+ punten, zie je de helft van het team nog geen 1000 te hebben gehaald :p
     

Deel Deze Pagina