ok thx! hoe hebben jullie trouwens de role setup gedaan? heb zelf nog geen punten uitgedeeld twijfel nog erg wie ik wat zou geven
oe gaaf trouwens dat je monsters in je team kan opnemen!! wie hebben jullie als 1e monster gekozen? ik heb die med gekozen leek me wel handig een healer... en die monster crystals als ik het goed bergrijp krijg je die dus afentoe random na een battle ofzo? (je kan ze niet vangne dus als pokemon zeg maar?)
Nice, loop nu rond met een Behemoth (na de namechange; Beheman ). Ziet er toch wel leuk uit in je team.
Ik neem aan dat je pas vanaf chapter 2 een monster in je team kan krijgen, zoals in de demo? On a sidenote: Ik heb ondertussen (na zo'n 2.5 uur) alweer 70 potions. WTF moet ik met 70 potions na nog niet eens 3 uur spelen? WTF moet ik uberhaupt met potions?
Yup, speel hem trouwens nog steeds regelmatig. Weet alleen niet hoelang nog aangezien de game wel op zijn einde loopt, tijd voor 14 op de ps3 ( na alle updates dan ) haha.
is het trouwens zo dat de CP die je verdiend in battles word die verdeeld over je teammembers (dus minder members = meer cp) of blijft die hetzelfde? en kan je oneindig veel monster dingen vangen zeg maar of zit daar een limiet aan?
Ik heb ook ff een vraag. Er zit blijkbaar een level cap op, want ik kan momenteel niet verder dan (in dit geval) ravager lvl 99. Kan ik die later nog doorbreken en zo ja, wat heb ik daarvoor nodig? Thnx alvast.
Ehm weet niet. Niet zo veel hoor. Levellen gaat supersnel als je gewoon de hele tijd aan het vechten bent tussen het sidequesten door. Ik kom er alleen nu net achter dat ik het Crystarium verkeerd heb gebruikt om een optimale commando en/of een optimale ravager te maken. GVD Hoop niet dat het al te veel scheelt, want heb niet echt de behoefte om opnieuw te beginnen. Daarvoor heb ik er net weer even te veel tijd inzitten. Crap!
O----o-----O-----o----o----O Simpel gezegd moet je de grote nodes gebruiken voor je main role (Ravager voor Serah), want die leveren meer punten op. De kleine nodes zijn voor secondary roles, waarbij je ook weer kunt letten op het leren van bepaalde skills. Bijveerbeeld; Grote node --> Ravager --> Kleinde node --> Sentinel/Commando --> kijken of er wat speciaals te leren valt voor Sentinel of Commando --> Sentinal gewone level up/Commando learn Blitz --> Dan dus Commando --> Grote node weer Ravager --> enz. Fijn om dit te weten te komen als je level 99 ravager hebt en level 96 commando
Goed dat je het zegt, daar heb ik niet op gelet. Gelukkig zit ik pas net aan begin chapter 2. Thanks.
Ik zei toch dat er veel verstopt zat in dat systeem. Damn, wat is het verzamelen van monsters verslavend. Volgens mij ben ik behoorlijk over-leveled voor het (tweede) gebied waar ik nu ben, maar ik moet en zal die vlinder (saboteur) veroveren.
Ik wist dat dus niet. Ik was dus at random een beetje CP aan het gebruiken voor een hoofdrol en wat minder CP om de andere rollen ook nog enigszins bij te houden.
Mis je op die manier dan Blitz als je bij die node dan Ravager kiest? En als je dit systeem gebruikt, mis je dan niet de betere spells voor sec roles zoals synergist of saboteur?